رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571388

ملیپوش هندبال: گروه سختی داریم/برای عملکرد خوب میجنگیم

ساعت 24- حدیثه نوروزی گفت: ما در مسابقات قهرمانی جهان گروه سختی داریم بنابراین برای نتیجه خیلی خوب و عملکرد مطلوب می‌جنگیم و امیدوارم که بتوانیم به هدف خود برسیم.

html>

حدیثه نوروزی که ۱۰ سال است افتخار پوشیدن لباس تیم ملی هندبال را دارد در گفت و گو با ایسنا در خصوص اردوهای تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اظهار کرد: زمان خیلی کمی برای برگزاری اردوهای تیم ملی داشتیم اما فدراسیون ما را حمایت کرد. کادر فنی خوبی هم در اختیار داریم و در این شرایط به یک سطح آمادگی خوبی رسیدیم. امیدوارم با این آمادگی و البته شرایط سختی که در پیش داریم بتوانیم نتیجه خیلی خوبی در مسابقات جهانی بگیریم.

ملی‌پوش هندبال در خصوص نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه های ایران در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: تیم نروژ و رومانی چندین سال است که در این مسابقات حضور دارند و حتی عنوان قهرمانی هم دارند. قزاقستان هم در آسیا همیشه رقیب سرسختی برای ما بود و اکنون هم در مسابقات جهانی با ما همگروه است. ما گروه سختی را داریم بنابراین برای نتیجه خیلی خوب و عملکرد مطلوب می‌جنگیم و امیدوارم که بتوانیم به هدف خود برسیم.

وی گفت: برای اولین بار است در این مسابقات شرکت می‌کنیم و انگیزه بالایی داریم. ما اولین کشور با حجاب اسلامی در این مسابقات هستیم و قطعا همه نگاه‌ها روی تیم ما است. از این بابت استرس بالایی داریم. شرایط سخت است و ما می‌خواهیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. امیدوارم که باعث افتخار باشیم و نتیجه درخوری کسب کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

نوروزی گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی جهان متفاوت تر از همه دوره ها است و ۳۲ تیم در این مسابقات شرکت کردند. مدعی قهرمانی در این مسابقات زیاد است و نتایج قابل پیش بینی نیست. ممکن است ظرفیت تیم‌ها نسبت به دوره قبل متفاوت شده باشد بنابراین نمی‌توان نتایج را از قبل حدس زد. فکر می‌کنم تیم‌های نروژ، رومانی، فرانسه برای کسب مقام شانس دارند.

به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ دهم آذر عازم این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها