رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571439

فروشنده عمده روسری از کجا پیدا کنیم؟ عمدباکس چیست؟

ساعت 24 -اگر به فکر پیدا کردن تولیدکنندگان و فروشندگان روسری عمده، شال عمده و یا لباس عمده هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین روش خرید پوشاک عمده آشنا شوید و مرجع کاملی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان عمده پوشاک ایران در اختیار داشته باشید.

image-20211204100433-1.jpeg
html>

معمولاً، قیمت شال و روسری عمده هر واحد تولیدی و توزیع‌کننده با دیگر رقبا متفاوت است. بنابراین برای تهیه روسری و شال عمده، فروشندگان ابتدا باید به دنبال بنکداری‌ها و عمده‌فروش‌های فعال در این زمینه باشند. درواقع هدف فروشنده از این کار، یافتن شال و روسری عمده با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت است. اما سؤال اینجاست که کجا می‌توانیم به فهرستی از فروشندگان روسری عمده دسترسی داشته باشیم؟

انتخاب صحیح فروشندگان روسری عمده

شاخص‌های یک فروشنده خرد برای انتخاب تولیدکننده یا فروشنده شال و روسری عمده متفاوت است. مواردی مانند قیمت مناسب، فروش آنلاین (توجه تولیدکننده و فروشنده عمده به وقت و هزینه شما)، شرایط و امتیازات خرید روسری عمده مانند تخفیفات مناسبتی، تنوع و کیفیت روسری و نوع بسته‌بندی را می‌توان نام برد.. تک‌تک این عوامل دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و به‌طورقطع، توجه به این موارد، در تعداد فروش و پیشرفت کسب‌وکار شما تأثیری قابل‌ملاحظه خواهد گذاشت.

خرید آنلاین روسری عمده

خرید اینترنتی شال و روسری عمده از وب‌سایت‌های عمده‌فروشی ایرانی مانند سایت عمدباکس(Omdbox) ازجمله روش‌های خرید است که در سال‌های اخیر، در ایران رواج یافته است. تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان زیادی در فضای مجازی حضور دارند که می‌توان بدون واسطه از آن‌ها لباس عمده خرید. در این روش می‌توانید، محصولات فروشندگان را ببینید و ظاهر و قیمت آن‌ها را باهم مقایسه کنید. به‌علاوه اینکه بدون مراجعه حضوری و تنها با دسترسی به اینترنت و داشتن کامپیوتر و یا حتی گوشی و تبلت خرید خودتان را انجام دهید. صرفه‌جویی در زمان و هزینه، قیمت‌های رقابتی، تنوع بالاتر و داشتن حق انتخاب‌های بیشتر باعث شده است که افراد زیادی خرید آنلاین پوشاک عمده را به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها ترجیح دهند و با مراجعه به سایت‌های خرید آنلاین لباس عمده، تصویر و اطلاعات دقیق لباس موردنظر خود را مثل جنس، مدل، رنگ و اندازه را مشاهده و به خرید اقدام کنند.

عمدباکس(Omdbox)، بستری برای خریدوفروش پوشاک عمده

کسانی که در کسب‌وکار لباس حرفه‌ای هستند، ، مخصوصاً فروش و خرید پوشاکی که مخاطبین آن‌ها بانوان هستند و تنوع بسیار بالایی را دارد، خوب می‌دانند زمانی کسب‌وکارهای آنان سودده خواهد بود و مشتری‌ها نیز راضی خواهند بود که قیمت به‌صرفه، کیفیت و تنوع را باهم داشته باشند. هر سه این موارد را می‌توان در بازارهای آنلاین باهم داشت و مقایسه محصولات و قیمت‌ها و راحتی در خرید را نیز تجربه کرد. سایت و کانال تلگرامی عمدباکس بستری را فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان لباس با صرف هزینه بسیار پایین، آگهی و تبلیغات خریدوفروش لباس را درج کنند و بدون واسطه، در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت‌وآمدهای شهری به خرید عمده پوشاک بپردازند. هرروزه افراد بیشتری از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان به این جمع می‌پیوندند بنابراین عمدباکس در حال تبدیل‌شدن به مرجعی کامل از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان عمده پوشاک ایران است. درواقع، می‌توان سایت عمدباکس را به‌عنوان یک پاساژ و یا بازارچه در حال رشد دانست. اگر تولیدکننده و عمده‌فروش هستید و یا به دنبال تأمین پوشاک به‌صورت عمده و باکیفیت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سایت عمدباکس(Omdbox) را دنبال کنید و در کانال تلگرامی عمد باکس عضو شوید.

مزایایی استفاده از امکانات عمدباکس(Omdbox)

ورود به سایت و کانال تلگرامی عمدباکس به معنای ورود به یک بازارچه عمده‌فروشی روسری و گشت‌وگذار در میان انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌هاست. عمدباکس این امکان را فراهم آورده است که خریداران و فروشندگان عمده لباس بتوانند با یکدیگر و بدون واسطه با همدیگر ارتباط برقرار کنند و در فضایی رقابتی به معامله لباس بپردازند. در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از عمدباکس اشاره خواهیم کرد.

این مزایا عبارت‌اند از:

· داشتن بهترین انتخاب ممکن

با توجه به فضای رقابتی ایجادشده، مشتریان می‌توانند باحوصله به بررسی محصولات عده کثیری از عرضه‌کنندگان لباس بپردازند و درنهایت بهترین خرید ممکن را داشته باشند.

· صرفه‌جویی در هزینه و زمان

خریداران عمده لباس، روسری و شال نیز دیگر نیازی به مسافرت و صرف هزینه و زمان زیاد نخواهند داشت و به‌سادگی می‌توانند با مراجعه به عمدباکس با تولیدکنندگان و عمده‌فروشان مختلف در سراسر کشور آشنا شوند.

· برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان(بوتیک‌داران، مزون داران)

در عمدباکس خبری از واسطه نیست و امکان برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان عمده لباس فراهم شده است.

· رعایت موارد بهداشتی

جهت حفظ سلامت فروشندگان و خریداران محترم در ایام همه‌گیری کرونا یکی از رسالت‌های عمدباکس است.

· و هزینه بسیار پایین درج آگهی و ثبت فروشگاه .

پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از کالاها و قیمت‌های به‌روز به جمع خریداران و فروشندگان عمده اجناسی ازجمله انواع لباس آقایان و خانم‌ها مانند تی‌شرت، مانتو، روسری، شومیز و ... به کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید و از امکانات آن ازجمله خریدوفروش‌های پلکانی، تخفیف‌های مناسبتی و ... بهره‌مند شوید و اجناس مدنظرتان را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنید. شما به‌راحتی می‌توانید در وب‌سایت و کانال تلگرامی عمدباکس(Omdbox) با یافتن لیست‌های مربوط به فروشندگان پوشاک عمده، اعم از: پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه پوشاک موردنظر خود را تهیه و خریداری کنید. دقت داشته باشید که عمد باکس، سایتی برای فعالیت فروشندگان، توزیع‌کنندگان و خریداران لباس است و خود این سایت متعلق به فروشنده خاصی نیست. سعی عمدباکس بر این است که در هر صنف بخصوص، تولیدکنندگانی که توان عرضه طیف گسترده‌ای از پارچه‌ها و دوخت‌های مختلف را دارند و آن را پوشش می‌دهند به شما معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت عمدباکس(Omdbox) و کانال تلگرامی عمدباکس مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها