رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571549

یک خبر خوب برای تریدرها: با VPS اختصاصی، بدون ریسک در صرافی ها ترید کنید!

ساعت 24 -افرادی که علاقه‌مند به ترید و معامله در صرافی‌های خارجی هستند، ممکن است در برخی از صرافی‌ها با محدودیت‌هایی رو به رو شوند. این محدودیت‌ها به علت تحریم بودن کشور ایران توسط کمپانی‌های این صرافی‌ها ایجاد می‌شود؛ اما چگونه می‌توان در صرافی‌هایی مثل: کوکوین، کوینکس و بایننس که برخی از بهترین صرافی‌ها در سطح جهان هستند به ترید پرداخت، بدون اینکه ترس از دست رفتن سرمایه خود را داشته باشیم؟

image-20211205103802-1.jpeg
h2 dir="RTL" style="text-align:right">معامله در بهترین صرافی‌های آنلاین خارجی

صرافی‌های خارجی گاها برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کنند که دسترسی آن‌ها به اکانت از بین برود. در این حالت، ممکن است تمامی سودها، کوین‌های هولد شده(نگه داشته شده) و اعتبار واریز شده به حساب توسط این صرافی ضبط شود و اکانت برای همیشه بسته شود. در برخی از موارد نیز صرافی به صورت کامل فیلتر است و هیچ راهی برای ورود به آن وجود ندارد.

صرافی بایننس

صرافی بایننس یکی از بهترین پلتفرم‌های آنلاین در حوزه ارزهای دیجیتال است. در این صرافی امکانات بسیاری وجود دارد و رمزارزهای متعددی تبادل می‌شوند. در سال 2018، صرافی بایننس دارای بیشترین حجم معاملات دنیا بود. در صرافی بایننس انواع معاملات از جمله: لیمیت(Limit)، مارکت(Market)، استاپ لیمیت(Stop Limit)، اوکو(Oco)، معاملات آتی و معاملات آپشن امکان‌پذیر است.

این صرافی انواع مختلف ارزها از محبوب‌ترین تا جدیدترین را به معامله‌گران ارائه می‌کند؛ اما یکی از معایبی که استفاده از این صرافی را مشکل می‌کند، محدودیت آن برای کاربران ایرانی است. پس افراد دیگر که در کشور ایران زندگی می‌کنند، چطور می‌توانند از طریق این صرافی خرید و فروش کنند؟ شما با آی پی ثابت ترید ارزان می‌توانید به این امکان دست پیدا کنید!

صرافی کوکوین

آغاز به کار صرافی کوکوین، از سال 2017 بود. این صرافی دارای یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های انجام معاملات در دنیا می‌باشد که تریدرها را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. همچنین این صرافی علاوه بر وب‌سایت دارای اپلیکیشنی با تجربه کاربری بسیار مناسب است که کار با آن بسیار راحت می‌باشد.

این صرافی از امنیت و سرعت بالایی در انجام تراکنش‌ها برخوردار است و همچنین دارای رمزارز بومی با عنوان "کوکوین شرز" می‌باشد. در کوکوین، بیش از 200 کریپتوکارنسی مختلف خرید و فروش می‌شود که شامل: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، دوج کوین، ریپل، استلار و...، است.

افراد از سراسر جهان با ثبت‌نام و تایید هویت خود می‌توانند وارد این صرافی شوند و شروع به انجام معامله کنند که شایان ذکر است این صرافی کارمزد بسیار پایینی هم دارد. کاربران ایرانی نیز، با وجود تمامی محدودیت‌های اعمال شده، می‌توانند از طریق خرید VPS برای کوکوین، تمامی سرمایه خود را حفظ کنند و با خیال راحت خرید و فروش خود را انجام دهند. وب‌سایت بیت سرور یکی از مراکز معتبر است که این VPSها را به شما ارائه می‌دهد.

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس، یکی از صرافی‌هایی است که برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است و می‌توان از طریق آن بدون هیچ محدودیتی، خرید و فروش کرد و واریز به حساب انجام داد. این صرافی نیز دقیقا مانند دو مورد قبل، از امنیت و سرعت بالایی برخوردار است و انواع معاملات نیز در آن ممکن می‌باشد. صرافی کوینکس در سال 2017 و در شهر هنگ کنگ کشور چین تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما همان‌طور که گفته شد، این صرافی فیلتر نیست و اکانت کاربران ایرانی را نیز مسدود نخواهد کرد، بنابراین ممکن است با خود فکر کنید پس به سرور مجازی و خرید VPS برای کوینکس نیازی نخواهد بود؛ اما اشتباه می‌کنید! چرا؟

زیرا این‌کار امنیت فضای معاملاتی را پایین آورده و در نهایت رسیدن به اکانت کاربری و سرقت اموال شما را برای افراد سودجو راحت‌تر می‌کند. در واقع وظیفه VPSها و سرورهای مجازی، ایجاد تونل‌های ارتباطی امن در شبکه اینترنت برای معامله در فضایی شخصی است که تنها و تنها متعلق به خود شماست و هیچ فردی دیگر نمی‌تواند به آن دسترسی یابد.

کاربرد و اهمیت سرور مجازی بسیار زیاد است و معمولا افراد با استفاده نکردن از VPSها، اموال و سرمایه خود را به خطر نمی‌اندازند. بیت سرور درست مانند وب‌سایت پارس وی دی اس و ایران سرور، یکی از مراکز معتبر برای خرید سرور مجازی ترید با قیمت مناسب است. شما علاوه بر خرید مناسب، از امکاناتی مانند پشتیبانی 24 ساعته نیز برخوردار خواهید شد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها