رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571606

لیموچی: نتایج ورزشکاران در بحرین راضی کننده بود

ساعت24-سرمربی تیم ملی تنیس روی میز دربازی‌های پاراآسیایی جوانان گفت: هر چند سطح مسابقات بازی‌های پاراآسیایی جوانان نسبت به ۴ سال گذشته بالا و کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست اما ورزشکاران ما نیز عملکرد موفقی در این بازی‌ها داشتند.

html>

سیما لیموچی در ارزیابی از سطح مسابقات چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در رشته تنیس روی میز، گفت: در این دوره از مسابقات حضور ورزشکارانی از کشورهایی همچون چین، ژاپن، کره، تایلند، اندونزی و مالزی سبب شده تا مسابقات در سطح بسیار بالا و متفاوت از دوره قبل برگزار شود.

وی گفت: اکثر ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بخش تنیس روی میز از بهترین های قاره آسیا و نفر دو رنکینگ جهان هستند که امتیاز گرفتن از آنها کار سختی است و کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست.

لیموچی تصریح کرد: با وجود این که اکثر ورزشکاران ما برای نخستین بار در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شرکت کردند اما تا به امروز در بخش انفرادی با کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز عملکرد موفقی داشتند و نتایج راضی کننده بوده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی جوانان بتوانیم به جایگاه بهتری در بخش انفرادی و تیمی تنیس روی میز نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها