رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 572013

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

ساعت 24 -فوتبالیست‌ها همیشه دوست دارند زندگی تجملاتی داشته باشند و برخی از آن‌ها صاحب گران‌ترین عمارت‌های جهان هم هستند.

ن
html>

زندگی فوتبالیست‌ها پر از تجملات است؛ برخی پول‌شان را صرف خرید ماشین می‌کنند و کلکسیون می‌سازند و برخی ترجیح می‌دهند ثروت‌شان را در برای خرید ملک و خانه هزینه کنند. اما کدام فوتبالیست‌ها گران‌ترین خانه‌ها را دارند و بیشترین پول را در املاک گذاشته‌اند؟

نشریه «سان» لیستی از گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها منتشر کرده است، خانه‌هایی که برخی از آن‌ها ارزان‌تر هم خریداری شده‌اند و حالا ارزش‌شان بالاتر هم رفته.

۷) جان تری – ۵ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

سال ۲۰۱۴ جان تری ملک خودش در «سوری» را با مبلغ باورنکردنی ۶ میلیون پوند به پادشاهان عمانی فروخت و ۱۰ میلیون پوند سود کرد. جالب است بدانید عمارتی که بعد از آن خرید به همان اندازه مجلل بود. ملکی که برای آن ۴٫۳۵ میلیون پوند هزینه کرد. این عمارت دارای ۷ اتاق خواب، ۶ حمام، ۴ اتاق پذیرایی و یک سوئیت دوخوابه برای کارکنان است. زمین چمنی که تری به این ملک اضافه کرد ارزش آن را به ۵ میلیون پوند رسانده است. در مجموع املاک تری حدود ۴۷ میلیون پوند ارزش دارند.

۶) نیکی بات – ۵٫۵ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

ستاره سابق منچستریونایتد خیالش بابت فروش عمارتی که داشته راحت شد. یک عمارت لوکس با استخر و اتاق سینما در منطقه‌ای کاملاً اختصاصی در منچستر. او به تازگی این عمارت ۶ خوابه را به ارزش ۵٫۵ میلیون پوند فروخته و خریدار از داشتن آن لذت می‌برد. هنوز اطلاع دقیقی از خانه جدید بات در دسترس نیست، ولی احتمالاً به همین میزان دارایی باید باشد.

۵) لیونل مسی – ۶ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

عمارت لیونل مسی ارزشی در حدود ۵٫۵ میلیون پوند دارد و در بارسلونا با چشم‌انداز دریا و منطقه‌ای پرواز ممنوع واقع شده که سکونت او و خانواده‌اش را آرام نگه می‌دارد. این عمارت در منطقه «کاستی‌دفلس» قرار دارد و فاصله‌اش با ورزشگاه نوکمپ تنها ۱۲ مایل است. خانه مسی یک زمین فوتبال کوچک، استخر شنا، سالن بدنسازی و زمین بازی برای سه فرزندش دارد.

۴) کریستیانو رونالدو – ۸ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

سال ۲۰۱۸ که کریستیانو رونالدو به تورین نقل مکان کرد، خانه‌ای می‌خواست که مناسبش باشد. عمارت فعلی که در آن سکونت دارد شامل دو ویلای مجاوز است و یک مسیر خصوصی امن دارد که به در خانه منتهی می‌شود. ویلاها ورودی جداگانه دارند و توسط گیاهان احاطه شده‌اند. گفته می‌شود به‌دلیل شباهت با ملکی که در مادرید داشته، عاشق این خانه شده است. این عمارت یک سالن ورزشی پیشرفته دارد و یک استخر شنا در آن واقع شده است.

۳) کاکا – ۹ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

کاکا ستاره برزیلی پیشین میلان و رئال‌مادرید ملکی در منطقه معروف «لافینکا» در مادرید به ارزش ۶٫۴ میلیون پوند خریداری کرده است. نکته جالب این که وقتی مدتی به آمریکا رفت، ملکش را با اجاره ماهانه ۱۶ هزار پوند به گرت بیل داد. ستاره ولزی هم شیفته این ملک شد و بعید است با میل کلید آن را پس بدهد! این خانه ۱۶۰۰۰ فوت‌مربعی دوبلکس است. استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی دارد. سرخیو راموس هم در همسایگی آن زندگی می‌کند.

۲) وین رونی – ۲۰ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

ارزش تقریبی عمارت وین رونی که به عمارت موریسون هم مشهور اس، حدود ۲۰ میلیون پوند تخمین زده شده. این خانه باشکوه در منطقه چشایر، یک گاراژ با کلکسیون ماشین رونی دارد، در آن سینما، استخر شنا و حتی دو دریاچه ماهیگیری هم واقع شده. ستاره پیشین منچستریونایتد زمین چمنی مصنوعی هم در آن ساخته است که البته سابق بر این زمین اسب‌سواری بود، چیزی که رونی به آن نیاز نداشت.

۱) دیوید بکام – ۳۹ میلیون پوند

تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

گزارش شده ارزش عمارت دیوید بکام به ۳۹ میلیون پوند هم رسیده است. بکس هر خانه‌ای را که بخواهد می‌تواند داشته باشد، بنابراین جای تعجب نیست که ستاره سابق منچستریونایتد با عمارت خیره‌کننده‌اش در لندن صدرنشین لیست است. این خانه در سال ۲۰۱۳ با ارزش ۳۱٫۵ میلیون پوند خریداری شد که با بازسازی ارزش آن حدود ۸ میلیون پوند افزایش یافت. ۸ اتاق خواب دارد، ۲ اتاق لباس در آن تعبیه شده و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات آن است. رابی ویلیامز و التون جان هم در همسایگی بکام هستند.

منبع:خبر ورزشی

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها