رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 574988

4 سریال مورد انتظار سال 2022

ساعت۲۴-از سال ها قبل علاقه به دیدن سریال های جدید و دیدنی بسیار بالا رفت به گونه ای که ممکن بود یک سریال بعد از انتشار 3 فصل محبوبیت مورد نظر را پیدا کند. در این میان دانلود سریال خوب کمی سخت بود و این کار را برای طرفداران سریال کمی دشوار می کرد. اما بعد از گذشت مدتی خبرسازی در خصوص سریال های منتشر شده در هر سال این کمک را به بیننده ها می کرد تا انتخاب مناسب و خوبی داشته باشند.

image-20220112091420-3.jpeg
html>

از سال ها قبل علاقه به دیدن سریال های جدید و دیدنی بسیار بالا رفت به گونه ای که ممکن بود یک سریال بعد از انتشار 3 فصل محبوبیت مورد نظر را پیدا کند. در این میان دانلود سریال خوب کمی سخت بود و این کار را برای طرفداران سریال کمی دشوار می کرد. اما بعد از گذشت مدتی خبرسازی در خصوص سریال های منتشر شده در هر سال این کمک را به بیننده ها می کرد تا انتخاب مناسب و خوبی داشته باشند.

سال 2021 با آنکه انتشار فیلم و سریال در آن کمی به مشکل خورده بود اما سریال های بسیار محبوب و مورد انتظاری را در قالب یک فصل به مرحله پخش رساند که بیننده ها همه در انتظار فصل های بعدی هر سریال هستند.

در سال 2022 قرار است چندین سریال خوب و تازه به انتشار برسند که فصل های بعدی محتواهای سال های گذشته نیز در آن ها وجود دارد. قطعا سال جدید برای طرفداران فیلم و سریال سالی پربار و خوب خواهد بود.

ممکن است نام سریال های مورد انتظار و درحال پخش که امسال به انتشار می رسند را به خوبی اطلاع نداشته باشید. پس در ادامه بهتر است با 4 سریال محبوب درحال پخش که در سال 2022 به انتشار می رسند آشنا شوید.

معرفی 4 سریال درحال پخش سال 2022

در سال 2022 سریال های خوبی به مانند: سریال ارباب حلقه ها و سریال خاندان اژدها به انتشار خواهند رسید اما این سریال های نام برده در روز انتشار فصل اول خود را به نمایش می گذارند. این تعداد میزانی از آن ها تولید شده که محبوب نیز واقع شده اند.

· سریال بزرگشده توسط گرگها Raised by Wolves

4 سریال مورد انتظار سال 2022

بزرگ شده توسط گرگها یک سریال درام علمی-تخیلی بسیار زیبا می باشد که از داستانی متفاوت و دیدنی برخوردار می باشد. تهیه کنندگی این سریال را ریدلی اسکات انجام می دهد. وی که کارگردان ژانرهای علمی- تخیلی بوده و در این زمینه از شهرت بالایی برخوردار است در این سریال به عنوان تهیه کننده فعالیتش را ادامه می دهد. ناگفته نماند که کاگردانی قسمت های 1 و 2 فصل اول سریال Raised by Wolves توسط این شخص اجرا شده است.

فصل دوم سریال بزرگ شده توسط گرگها Raised by Wolves در سال 2022 به انتشار می رسد. داستان فصل دوم از این قرار است: مادر و پدر همراه با ۶ کودک انسانی خود، به یک کلونی خداناباور تازه تاسیس شده در منطقه استوایی رازآلود Kepler 22b خواهند پیوست. اما زندگی در این جامعه عجیب و غریب جدید تنها شروع دردسرهای این دوست در شرایطی که بارداری ترسناک مادر و «کودک طبیعی» باعث می شوند که بازمانده بشریت نیز در شرایط انقراض قرار گیرد.

· فصل 4 سریال اوزارک Ozark

سریال اوزارک از آثار خوب و دیدنی شرکت نتفلیکس می باشد. این سریال که فصل سوم خود را در فروردین ماه سال 1400 به انتشار رسانده بود بعد از گذشت مدت کوتاهی از پخش فصل سوم سریال با بیانیه ای در صفحه رسمی توییتر خود خبر از انتشار فصل 4 و پایانی این مجموعه را با انتشار تیزر این فصل داد.

فصل 3 سریال اوزارک سبب جلب توجه و هجوم نقدهای مثبت از جانب منتقدان شد. که این خود طرفدارانی را برای این سریال رقم زد که امیدواریم از دیدن فصل 4 و پایانی سریال Ozark اوزارک نهایت لذت را ببرید.

· سوپرمن و لوئیس(لوییس) Superman & Lois

4 سریال مورد انتظار سال 2022

قطعا بیننده ها و کاربران ایرانی علاقه زیادی به محتویات قهرمانی دارند. فیلم و سریال های ابرقهرمانی همیشه بیشترین و بهترین بازخورد را در میان ژانرهای متفاوت داشته اند. در این بین سریال سوپرمن و لوییس را می توان یکی از بهترین تولیدات وارنر و شبکه CW تلقی کرد.

تاکنون سریالی در خصوص سوپرمن ساخته نشده بود و یا ممکن بود این شخصیت و یا کاراکتر حضوری کم رنگ و گذرا در یک سریال داشته باشد، اما یک داستان اختصاصی هرگز اتفاق نیافتاده است. سوپرمن قدیمی ترین ابرقهرمان تاریخ که شخصیتی 100 ساله در دنیای واقعی دارد، اکنون قرار است در یک داستان دراماتیک خانواده تشکیل دهد و به دور از هر دردسر دیگری زندگی آرامی را تشکیل دهد.

در فصل اول سریال ماه شاهد دوئل این شخصیت ابرقهرمانی با یکی از اهالی کریپتون بودیم که سازندگان این محتوا از جلوه های ویژه خوبی استفاده کرده اند (برخلاف سایر آثار دی سی). سال 2022 قرار است فصل دوم سریال سوپر من و لوئیس به انتشار برسد که همه بیننده های سینمای DC چشم انتظار این موضوع می باشند.

· فصل 4 سریال چیزهای عجیب Stranger Things 4

4 سریال مورد انتظار سال 2022

سریال چیزهای عجیب در 3 فصل داستانی زیبا را رقم زده است. این سریال که توسط شرکت نتفلیکس ساخته شده است فصل اول خود را در سال 2016 به انتشار رساند و در همان سال به یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

فصل 4 سریال قرار است تمامی گمانه زنی های ایجاد شده در برطرف کند و داستان یکبار برای همیشه روی روال خود بیاندازد. محوریت سریال بر روی داستان های ترسناک دهه 80 بوده که چند نوجوان ماجراجو خود را با این داستان های ترسناک درگیر می کنند. در سال 2022 ما شاهد انتشار فصل 4 سریال اتفاقات عجیب و یا همان چیزهای عجیب خواهیم بود.

کاران مووی مرج دانلود فیلم و سریال 2022

کاران مووی را می توان بهترین و کاملترین مرجع دانلود سریال و فیلم های خارجی تلقی کرد. این رسانه بزرگ توانسته است برای شما کاربران مجموعه کاملی از محتواهای جدید و قدیمی تهیه کند تا سریعترین راه برای دانلود را در اختیار شما طرفداران قرار دهد.

دانلود فیلم جدید و یا دانلود فیلم دوبله فارسی دیگر از مشکلات دانلود شما بیننده ها محسوب نمی شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها