رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575036

برترین پمپ های آب خانگی 2022

ساعت۲۴-خرید بهترین پمپ آب خانگی، خرید پمپ داب، خرید پمپ سمنان انرژی، بوستر پمپ، قیمت خرید پمپ آب خانگی، لیست مدل های انواع پمپ آب، پمپ داب سری ACM

خبر
html>

انواع پمپ های خانگی 2022

همان طور که می دانید پمپ های آب خانگی برای این که فشار آب خانه ها، آپارتمان ها، ساختمان ها و ویلا ها افزایش یابد، استفاده می شود و شما باید در زمان انتخاب و خرید به مواردی از قبیل تعداد شیرها، تعداد طبقات و مهم ترین مورد متراژ واحد توجه داشته باشید و هم چنین شما باید برترین پمپ های آب خانگی 2022 را خریداری کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. بوستر پمپ، پمپ هایی با کلید های اتوماتیک و پمپ هایی بامخزن های انبساط از انواع و مدل های مختلف پمپ هستند که در این مقاله برای شما به انواع پمپ آب خانگی می پردازیم.

انواع پمپ های آب خانگی جالب است بدانید که از پمپ های آب برای بالا بردن و تقویت فشار آب استفاده می شود که طبق نیاز مشتری انواع و اقسام مختلفی دارد که در ادامه برای شما به طور کامل توضیح می دهیم.

برترین پمپ های آب خانگی 2022

خرید پمپ آب خانگی داب

در معرفی برترین پمپ های آب خانگی 2022 می رسیم به این که به دلیل این که پمپ داب قیمت پایینی و بالا ترین کیفیت را دارد، بسیاری از افراد از این پمپ ها برای مصارف خانگی استفاده می کنند و باید بدانید که پمپ های داب سری های مختلفی دارند که در ادامه برای شما یکی از این پمپ ها را به مشخصات فنی توضیح می دهیم.

خرید پمپ داب مدل JET

شما باید بدانید که سری های JET پمپ داب برای آب خانگی مدل های مختلفی را دارا می باشد که شامل JET82 M-P و JET62M و ... است و نکته قابل توجه این است که دبی این پمپ ها در هر ساعت تا اندازه 10.5 متر مکعب می رسد و همچنین هد آن ها را می گفت که تا 62 متر می رسد.

پمپ های خانگی داب دمای سیالی بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد دارند و جالب است بدانید در مدل های تک فاز و سه فاز موجود است و مورد بسیار مهمی که در پمپ داب وجود دارد این است که جنس چدن را برای واسطه ها و پوسته ها استفاده می کنند و از آلومینیوم دایکست برای جنس پوسته های الکتروموتور استفاده می کنند و هم چنین پروانه های این پمپ از جنس تکنو پلیمر است، آبدهی این نوع از پمپ های داب در هر دقیقه 175 لیتر است که توان مصرفی آن ها از 0.44 شروع می شود و تا 2.2 کیلو وات ادامه دارد.

خرید پمپ داب مدل JET

معرفی پمپ آب خانگی لئو

همان طور که می دانید برترین پمپ های آب خانگی 2022 شامل پمپ لئو است که برای آب خانگی مدل های مختلفی دارد که شامل پمپ های جتی، پمپ لئو دو پروانه، پمپ بشقابی و پمپ های محیظی است که توان آن ها از 0.5 اسب بخار شروع می شود و تا 5.5 اسب بخار ادامه دارد.

مکانیزم این پمپ های خانگی داب به صورت سانتریفیوژی است و مواد و متریال استفاده شده در آن ها استیل های ضد زنگ، برنج و چدن است و نکته بسیار مهم این است که پمپ های لئو برقی مصرفی تا توان 2.2کیلووات است و حتی ممکن است در توان های بالای 3 فاز هم بیاید.

معرفی پمپ آب خانگی لئو

خرید پمپ لئو سری ACM

این سری از پمپ های لئو هم سانتریفیوژی و هم به صورت تک پروانه هستند. و از پمپ های LEO برای این که آب های تمیز را در مصارف های صنعتی، خانگی و کشاورزی منتقل کنند، استفاده می کنند.

پمپ های لئو مزایایی دارند که در برترین پمپ های آب خانگی 2022 شامل مواردی از قبیل مناسب ترین قیمت، یکنواختی جریان، کمترین صدا ا در خروجی پمپ ها دارد و هد این پمپ های لئو حداکثر تا 55 متیر می رسد و هم چنین می توان گفت که دبی مورد نیازز برای آن ها در حدود 12.6 متر مکعب در ساعت است و توان این محصول حداکثر تا 3 اسب بخار می رسد.

پمپ آب خانگی سمنان انرژی

محصولاتی که در پمپ سمنان انرژی تولید می شود، طیف های مختلف و متنوعی داردکه خروجی آن ها از 1 اینچ شروع می شود و تا 3 اینچ ادامه دارد و برای مصرف کنندگانی که هم صنعتی هستند و هم خانگی از توان های 0.5 اسب بخاری تا 3 اسب بخار طراحی و تولید می شود.

پمپ سمنان انرژی ویژگی هایی دارد که شامل مواردی می شود که در برترین پمپ های آب خانگی 2022 باید بدانید و پوسته های این پمپ از نوع چدن بوده و آب بندی های مکانیکی که ضد زنگ و محکم بوده با توانی که می تواند حتی دمای بالای آب را تحمل کند و به دو صورت عمودی و افقی تولید می شود.

انواع مدل های پمپ سمنان انرژی

  • موتور پمپ های شناور
  • بوسترهای پمپ سمنان انرژی
  • موتور پمپ های سیرکولاتور زمینی
  • موتورهای پمپ سیرکولاتور هیدرولیکی یا خطی

سخن پایانی

شما در فروشگاه شوفاژ ایران می توانید پمپ های آب خانگی را در انواع پمپ های لئو، داب و سمنان انرژی بیابید و طبق نیازی که دارید آن را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید ولی باید بدانید که هرکدام از این پمپ ها مشخصات فنی مخصوص به خود را دارند.

سوالات متداول برترین پمپ های آب خانگی 2022

  1. پمپ لئو چه انواعی دارد؟
    انواع پمپ های لئو شامل پمپ لئو آب خانگی، پمپ سیرکولاتور لئو، پمپ لئو طبقاتی، پمپ های کف کش LEO، پمپ لئو لجن کش است که هرکدام ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند.
  1. ویژگی های پمپ داب سری JET COM چیست؟
    از نوع پمپ های خود مکش است که دبی بین 0.6 الی 5.4 متر مکعب بر ساعت دارد و همچنین هد تا 54 متر می رسد، از 0 تا 40 درجه دمای سیال این پمپ است و پمپ های داب تقریبا در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شود که توان الکتروموتور آن 0.44 تا 0.75 کیلو وات است.
  1. پمپ های سمنان انرژی در چه انواعی تولید می شوند؟
    پمپ سمنان انرژی در مدل های موتور پمپ های شناور، بوسترهای پمپ سمنان انرژی،موتور پمپ های سیرکولاتور زمینی و موتورهای پمپ سیرکولاتور هیدرولیکی یا خطی طراحی و تولید می شوند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها