رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575038

قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبوتعمیر

ساعت۲۴-به خوبی این نکته را می دانید یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران هنگام خرید باتری های گوشی شیائومی اصلی بودن آن می باشد. یکی از مدل های جدید گوشی های هوشمند که امروزه توانسته جایگاه بسیار ویژه ‌ای را در بازار به خود اختصاص دهد گوشی های به صرفه شیائومی است که از امکانات نرم‌ افزاری و سخت ‌افزاری فراوان و بسیار مناسبی برخوردار بوده و می‌ توان گفت به عنوان یکی از برجسته ترین گوشی ها در نظر گرفته شده و همین موضوع نیز در نهایت باعث محبوبیت بسیار بالای آن در میان افراد شده. امروز در این مقاله قصد داریم برای شما در رابطه با قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبوتعمیر مطالبی را بیان کنیم که می ‌تواند راهنمای مناسبی جهت خرید شما باشد. دعوت می ‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

باتری
html>

به خوبی این نکته را می دانید یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران هنگام خرید باتری های گوشی شیائومی اصلی بودن آن می باشد. یکی از مدل های جدید گوشی های هوشمند که امروزه توانسته جایگاه بسیار ویژه ‌ای را در بازار به خود اختصاص دهد گوشی های به صرفه شیائومی است که از امکانات نرم‌ افزاری و سخت ‌افزاری فراوان و بسیار مناسبی برخوردار بوده و می‌ توان گفت به عنوان یکی از برجسته ترین گوشی ها در نظر گرفته شده و همین موضوع نیز در نهایت باعث محبوبیت بسیار بالای آن در میان افراد شده. امروز در این مقاله قصد داریم برای شما در رابطه با قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبوتعمیر مطالبی را بیان کنیم که می ‌تواند راهنمای مناسبی جهت خرید شما باشد. دعوت می ‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبوتعمیر

قیمت باتری اصلی گوشی شیائومی

در ابتدا لازم است به توضیح این موضوع بپردازیم که امروزه استفاده از اینترنت بسیار افزایش پیدا کرده و اکثر سایت ها نیز سعی می کنند لوازم جانبی های مخصوص گوشی های شیائومی را علی الخصوص باتری های اصلی را به صورت اینترنتی به خریداران عرضه کنند. با توجه به این نکته نیز از سایت موبو تعمیر سعی می ‌کند بهترین باتری های اصلی و با کیفیت را در اختیار خریداران قرار دهد اما در ادامه قصد داریم برای شما به توضیح این موضوع بپردازیم که چه عواملی می تواند به شما کمک کند باتری اصلی را تشخیص دهید.

تشخیص اصل بودن باتری های گوشی شیائومی

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید باتری گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد اصلی بودن آن است و همانطور که می دانید تمامی باتری های فیک و تقلبی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن می ‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی را به گوشی وارد کند و در نهایت نیز شما مجبور خواهید شد هزینه بیشتری را برای تعمیر گوشی موبایل خود را صرف کنید، پس پیشنهاد می دهیم که در وهله اول هنگام مراجعه برای خرید باتری چندین فاکتور را در اولویت خود قرار دهید تا به آسانی باتری های تقلبی را از اصلی تشخیص دهید. از جمله راه ‌های ساده ‌ای که می‌ توانید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • اولین راه جهت تشخیص باتری اصلی از نوع تقلبی آن نوشته های درج شده روی باتری می باشد، معمولاً روی باتری های فیک و تقلبی نوشته های بی کیفیت یا بیش از اندازه پر رنگ استفاده خواهد شد، اما این موضوع در باتری های اصلی کاملاً متفاوت بوده و رنگ نوشته های موجود روی آن معمولی و مهمتر از هرچیزی این است که نمونه های تقلبی معمولا دارای نوشته های چینی می باشند.
  • از دیگر موارد مهم تاریخ و تولید باتری مورد نظر شما است که باید حتماً به آن توجه زیادی داشته باشید، هنگام خرید حتماً تاریخ روی خود آن و همچنین تاریخ موجود روی جعبه باتری را با یکدیگر مقایسه کنید. معمولاً در صورت تقلبی بودن باتری تاریخ موجود روی آ نها با یکدیگر متفاوت می باشد.

باتری های شیائومی پس از خریداری شدن احتیاج به شارژ اولیه دارند؟

هنگام خرید گوشی های شیائومی یا حتی سایر مدل های دیگر حدوداً ۵۰ درصد شارژ اولیه به همراه دارند.

هنگام خرید لازم است چند ساعت گوشی را به شارژ بزنید که البته این کار تا حدودی غیر منطقی به نظر می ‌رسد.

توصیه ما برای شما این است که در وهله اول اجازه دهید باتری ‌گوشی به طور کامل خالی شده و به ۱۰ درصد نرسیده می توانید آن را به شارژر متصل کنید. باتری های موجود در بازار از نوع لیتیوم یونی و پلیمری می باشد که از حساسیت بیشتری نیز برخوردار هستند این مدل از باتری ها می توانند شارژ را مدت زمان بیشتری نگه دارند پس به همین دلیل احتیاجی شارژ اولیه نیست.

در نظر گرفتن میزان شارژ اولیه باتری شیائومی و همچنین مراقبت از آن می ‌تواند یکی از مهمترین مواردی باشد که سلامت باتری را به طور کامل تضمین خواهد کرد البته به جز موارد گفته شده فروشگاه سایتی که شما قصد خرید باتری شیائومی از آن را دارید نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبوتعمیر

قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبو تعمیر

همانطور که می دانید با توجه به وجود تورم ها و اختلالاتی که در بازار وجود دارد نمی ‌توانیم قیمت مشخصی را در اختیار شما قرار دهیم، اما در هر صورت قیمت ها با توجه به مدل گوشی و همچنین نوع آن متفاوت است و تا حدی این امکان برای شما فراهم شده خرید باتری اصلی شیائومی را از طریق این سایت با اطمینان کامل انجام دهید.

علائمی که نشان دهنده خرابی باتری شیائومی می باشد

از جمله مهمترین مواردی که نشان می ‌دهد باتری گوشی شیائومی به تعویض دارد عبارتند از:

  • باد کردن باتری
  • چشمک زدن بیش از حد گوشی
  • خالی شدن باتری در زمان کوتاه
  • خاموش شدن گوشی موبایل به صورت کاملا ناگهانی
  • صفحه نمایش تغییر رنگ داده و سیاه خواهد شد
  • باتری گوشی بیش از حد ممکن داغ می شود
  • گوشی تا زمان روشن است که به شارژر متصل باشد
  • خاموش روشن شدن گوشی به صورت سرخود

تمامی مواردی که نام بردیم می‌ تواند از عوامل خراب شدن باتری گوشی شیائومی باشد که اگر در طولانی مدت به آن توجهی نشود در نهایت به خود گوشی نیز آسیب می ‌رساند چنانچه با هر یک از این موارد برخورد داشتید سریعا متوجه خراب بودن باتری خواهید شد و از این طریق می فهمید که باید برای تعویض آن اقدام کنید در بسیاری از مواقع دیده شده تنها به علت تعویق انداختن در عوض کردن باتری گوشی منجر به منفجر شده است.

قیمت روز انواع باتری های شیائومی در سایت موبوتعمیر

سخن پایانی

در مطالب فوق سعی کردیم در رابطه قیمت روز باتری گوشی های شیائومی مطالبی را برای شما بیان کنیم و به توضیح این موضوع پرداختیم که قیمت این باتری ها با توجه به مدل مورد نظر شما متغیر است. مهمترین موضوعی که باید هنگام خرید باتری شیائومی در نظر گرفته بودن آن می باشد و با توجه به این موضوع نیز به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این کار را از طریق سایت موبوتعمیر انجام دهید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها