رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575047

واکنش خاتمی به ادعای حسین شریعتمداری درباره «رو کردن سند» / علت شکایت نکردن از مدیر مسئول کیهان چیست؟

ساعت۲۴-علیزاده‌طباطبایی، وکیل خاتمی گفت که شکایت از شریعتمداری به هیچ کجا نمی‌رسد، چون او کاملا از مصونیت قضایی برخوردار است ... ایشان می‌توانند هر سندی که دارند رو کنند.

html>

«آقای خاتمی دو بار با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸) ملاقات داشته است. ایشان از ما شکایت کرده که وانمود کند خبر کیهان بی‌اساس است ولی شکایت خود را پیگیری نمی‌کند چون می‌داند که ما یک زونکن سند مستحکم از این ملاقات داریم.» این اظهارات روز گذشته حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در رابطه با جنجال قدیمی‌اش با محمد خاتمی است. ادعایی که بارها توسط آقای خاتمی و وکیل‌شان بی اساس خوانده شده اما حسین شریعتمداری همچنان بر روی این ادعا استوار است.

سید محمود علیزاده‌طباطبایی، وکیل محمد خاتمی در این رابطه گفت: از سال گذشته بالغ بر ده شکایت علیه آقای حسین شریعتمداری صورت گرفته است اما نکته حائز اهمیت اینجاست که ایشان از مصونیت قضایی برخوردار است.

علیزاده‌طباطبایی در ادامه با تاکید بر این قضیه که شکایت کردن از حسین شریعتمداری بی نتیجه است، اظهار کرد: بنده به وکالت از مهندس موسوی، آقای خاتمی و بسیاری دیگر از دوستان از این آقا شکایت کردم اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم. یک هیئت منصفه‌ای آن‌جا وجود دارد که کاملا یکدست رفتار کرده و به طرف آقای شریعتمداری رای صادر می‌کنند! هیئت منصفه بارها اذعان کرده است که به اتفاق آرا شکایت وارد نیست! دادگاه هم اگر تابع نظر هیئت منصفه نباشد، تحت فشار نیروهای امنیتی قرار گرفته و در نهایت آن‌ها هم همان حرف هیئت منصفه را می‌زنند!

وکیل محمد خاتمی در ادامه افزود: بنابراین شکایت از حسین شریعتمداری به هیچ کجا نمی‌رسد، چون او کاملا از مصونیت قضایی برخوردار است و نتیجه‌ای هم نخواهد داشت.

علیزاده‌طباطبایی در پایان ضمن درخواست از حسین شریعتمداری مبنی بر رو کردن سند، گفت: به همین دلیل است ما شکایت نمی‌کنیم و الا ادعای آقای شریعتمداری کاملا خلاف واقع است و اصلا ایشان برای سند رو کردن به شکایت نیازی ندارند! ایشان می‌توانند هر سندی که دارند رو کنند البته هیچ سندی وجود خارجی ندارد.

دیده بان ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها