رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575051

اتفاق عجیب در لیگ یک/ فداکاری خیبر به خاطر بیپولی شاهینیها

ساعت۲۴-در دیدار خیبر خرم‌آباد و شاهین شهرداری بوشهر، تیم فوتبال خیبر با وجود میزبانی با لباس قرمز وارد زمین شد.

html>

در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال ایران، دو تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و شاهین شهرداری بوشهر در خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که در این دیدار اتفاقی عجیب رخ داد. تیم خیبر با وجود میزبانی، با لباس دوم خود یعنی لباس یک دست قرمز برابر شاهین شهرداری سفیدپوش به میدان رفت. لباس اصلی شاگردان عبدالله ویسی در تیم خیبر یک دست سفید رنگ است.

این اتفاق در جلسه هماهنگی پیش از بازی رخ داد و باشگاه خیبر با درخواست شاهین در خصوص استفاده از لباس دوم موافقت کرد. علت درخواست شاهینی‌ها بی‌پولی و مشکلات مالی است چون این تیم حتی لباس دوم ندارد. این اتفاق بر خلاف عرف برگزاری مسابقات فوتبال است و باید دید بعد از این دیدار، مدیران شاهین چه فکری برای آن خواهند کرد. وضعیت مالی شاهین شهرداری به قدری بد است که این تیم تا اینجای فصل دو بار قصد داشته از ادامه لیگ دسته اول انصراف دهد اما با تشکیل جلسه در شهرداری بوشهر، تصمیم به ادامه فعالیت شاهین در لیگ آزادگان گرفته شده است.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حالی که بدون برد در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی دسته اول حضور دارد تا پایان نیمه نخست برابر خیبر خرم‌آباد به تساوی بدون گل دست یافته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها