رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575052

پاتوسی: در فولاد رفتار خوبی با من میشود ولی شاید به آفریقا برگردم

ساعت۲۴-هافبک خارجی فولاد از رفتار خوب سران این تیم با خود گفت ولی درها را برای بازگشت به لیگ فوتبال کشورش نبست.

html>

به نقل از کیک آف، پاتوسی که فعالیت خود را در لیگ برتر ایران برای فولاد انجام می دهد، سه سال اخیر را در ایران گذرانده است اما شایعه شده که به دنبال حضور در لیگ آفریقای جنوبی است. او اولین بار هفته گذشته برای انتقال به تیم پایرت لینک شد.

این بازیکن درباره قرارداد خود با فولاد گفت: درست است که قرارداد من با فولاد در ژوئن اواخر سال جاری به پایان می رسد اما تاکنون در مورد چیزی صحبت نکرده ایم. من اقامت فوق‌العاده‌ای در ایران داشته‌ام و باشگاه با من رفتار خوبی داشته است. در طول مدتی که من در اینجا هستم هرگز مشکلی وجود نداشته است. اگر پیشنهادهایی از آفریقای جنوبی داشته باشم، می‌توانم بگویم شخصی در آفریقای جنوبی به امور من رسیدگی می‌کند، تا کنون او چیزی به من نگفته است. اگر فرصتی برای بازگشت به آفریقای جنوبی وجود داشته باشد و پیشنهاد خوبی وجود داشته باشد، پس چرا که نه. من همیشه رویای بازی در یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آفریقای جنوبی را داشتم و اگر فرصتی برای این اتفاق بیفتد، به شدت به آن فکر می‌کنم.

فولاد فصل آینده یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که در سید نخست قرار دارد و باید دید آنها قرارداد بازیکن خارجی خود را تمدید می کنند یا به سراغ نفرات دیگری خواهند رفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها