رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575053

نکونام: برای مقابه با استقلال و پرسپولیس دست ما کاملا بسته است

ساعت۲۴-سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای خوب بودن نیاز به بازیکن تاپ داریم و برای مقابه با تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، مس، سپاهان و حتی آلومینیوم دست ما کاملا بسته است و از نظر یار شرایط ایده آلی نداریم.

html>

دو تیم فولاد و شهرخودرو فردا (پنجشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف هم می‌روند. جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از این بازی اظهارکرد: می‌دانیم شهرخودرو دو بازی آخر دو امتیاز خوب کسب کرده است و شرایط را برای تیم ها سخت کردند. حریف با سیستم پنج دفاعه بازی می کند و روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند و راه پیشرفت را پیدا کرده اند. تیمشان تغییرات خوبی داشته است و بازی سختی داریم و نیاز داریم امتیازات را بگیریم و امیدوارم با جذب تغییرات جدید نیم فصل دوم را بهتر به پایان برسانیم.

وی درباره معاوضه سعادت حردانی با رضاوند و مظاهری، بیان کرد: توجهی به صحبت های بیرون ندارم و روی واقعیت ها تمرکز دارم. به من پیشنهاد داده شد و من با این تغییر موافق نبودم. باید بازیکنانی بگیریم که به ما کمک کنند و موافق این تغییر نیستم.

نکونام در پاسخ به این سوال که رضاوند و مظاهری را می خواهید؟ گفت: گزینه هایم را به باشگاه اعلام کرده ام و باشگاه در حال مذاکره است و آقای گرشاسبی و همکارانش در حال تلاش هستند تا بتوانیم بهترین نفرات را جذب کنیم. تیم نیاز به تقویت دارد. تیم ما دو فصل پیش سوم لیگ و آسیایی شد و فصل گذشته نیز قهرمان جام حذفی شدیم ولی شش بازیکن را از دست دادیم و این ضربه می‌زند و نیاز به یار داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: باید برنامه ریزی شود و باید پیشرفت کنیم. من ابتدای فصل نبودم و پنجره بسته بود اما برای پیشرفت نیاز به بازیکن و تغییر و تحول است که این فرصت از فولاد گرفته شد. با کمبود بازیکن مواجه‌ایم اما روند رو به رشد داریم. تیم‌مان به سپاهان باخت اما نباید می باختیم و روی خلاقیت فردی باختیم و این فرق بازیکن را مشخص می کند.

نکونام افزود: برای خوب بودن نیاز به بازیکن تاپ داریم. برای مقابه با تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس، مس، سپاهان و حتی آلومینیوم دست ما کاملا بسته است و از نظر یار شرایط ایده آلی نداریم و باید خیلی توان بگذاریم و یار بگیریم. شرایط ما این است اما باید ادامه دهیم. کارهای سخت را دوست دارم و راحت‌تر انجام می دهم و بازیکنانم خستگی ناپذیر تلاش می کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها