رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575102

معجزه محصولات برند ایپک را دیده اید؟

ساعت۲۴-محصولات برند ایپک، از معروف ترین محصولات بهداشتی و آرایشی هستند. اگر به داشتن مو و پوست درخشان، علاقه دارید، احتمالا شامپوها و وسایل آرایشی و بهداشتی با مارک های گوناگون را امتحان کرده و بعضا جواب نگرفته اید. داشتن مو و پوست سالم، آرزوی بسیاری از افراد بخصوص خانم ها می باشد.

ایپک
html>

محصولات برند ایپک، از معروف ترین محصولات بهداشتی و آرایشی هستند. اگر به داشتن مو و پوست درخشان، علاقه دارید، احتمالا شامپوها و وسایل آرایشی و بهداشتی با مارک های گوناگون را امتحان کرده و بعضا جواب نگرفته اید. داشتن مو و پوست سالم، آرزوی بسیاری از افراد بخصوص خانم ها می باشد.

آیا می دانستید، برند ایپک، از بهترین برندها در زمینه تولید انواع شامپو و لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت است؟ شرکت Canan Kozmetik در سال 1981، در کشور ترکیه که مرکز مد و آرایش است، با نام تجاری ایپک و تولید انواع شامپو با فرمولاسیون پیشرفته، پا به عرصه تولید نهاد. هم اکنون ایپک، علاوه بر تولید تنوع بی نظیری از شامپوها، محصولات آرایشی و بهداشتی متعددی چون پدهای آرایشی، کرم مو، نرم کننده مو و غیره را تولید و روانه بازار کرده است.

به دلیل استقبال گسترده مردم کشورهای مختلف از محصولات بهداشتی ایپک، این شرکت اکنون فعالیت خود را گسترش داده و نمایندگی های متعددی را در سراسر دنیا ایجاد کرده است تا امکان دسترسی تمامی مشتریان به شامپوها و دیگر اقلام بهداشتی و آرایشی با برند ایپک فراهم گردد.

یکی دیگر از علت هایی که محصولات بهداشتی ایپک، تحسین همگان را برانگیخته اند، قابل بازیافت بودن بسته بندی های محصولات بهداشتی ایپک است. از این رو فعالان محیط زیست در سراسر دنیا، محصولات ایپک را مورد حمایت قرار داده اند.

محصولات برند ایپک

انواع محصولات برند ایپک

محصولات برند ایپک در طبقه بندی زیر قرار می گیرند:

  • انواع شامپو
  • انواع نرم کننده مو
  • انواع کرم مو
  • انواع صابون
  • انواع پد آرایشی
  • انواع پنبه و گوش پاک کن
  • انواع شاور ژل

شامپوهای ایپک شامل شامپو بنفشه مخصوص موهای نازک، شامپو رز مخصوص موهای رنگ شده، شامپو اقاقیا مخصوص موهای معمولی، شامپو هربال مخصوص موهای شکننده، شامپو ارکیده مخصوص موهای معمولی، شامپو بابونه و لیمو مخصوص موهای چرب، شامپو دانه های روغنی مخصوص موهای خشک، شامپو ضد شوره و نرم کننده مو B5 می باشند. مشاهده می کنید که ایپک برای هر نوع مویی، شامپوی مخصوص طراحی نموده و بدین وسیله سعی در برآورده کردن تمامی انتظارات مشتریان نموده است.

وجه تمایز شامپوهای ایپک با محصولات مشابه، استفاده از عصاره خالص ابریشم در تولید شامپوها است. بهتر است بدانید، ایپک در زبان ترکیه ای، به معنی ابریشم است. تمامی شامپوهای ایپک، با عصاره خالص ابریشم تولید شده اند که موجب نرمی و درخشندگی موها می گردد.

از سوی دیگر شامپوهای ایپک، تنظیم کننده PH پوست سر نیز می باشند. سطح PH طبیعی موها، از 4.5 تا 5.5 می باشد. با این PH، موها در حالت طبیعی بوده و کوتیکول موها، کاملا بسته است. برخی از محصولات پوست و مو، تعادل PH را به هم زده و باعث قلیایی شدن پوست سر و باز شدن کوتیکول می شوند و همچنین سبب بروز مشکلات مو می گردند. شامپوهای ایپک با نگهداری PH موها در حالت نرمال، کمک بزرگی به سلامت موها می نمایند.

پدهای پاک کننده آرایش ایپک از معروف ترین محصولات ایپک می باشند. این پدها، صد در صد از پنبه خالص تولید شده و بسیار نرم و لطیف هستند. اگر از دوستداران آرایش باشید، استفاده از پدهای آرایش پاک کن ایپک، با نرمی و لطافت فوق العاده، در انتهای روز، پوست تمیز و نرمی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. از سوی دیگر این پدها، کاملا ارگانیک بوده و باعث بروز جوش ها و حساسیت های پوستی نخواهند شد. حاشیه بیرونی پدهای آرایشی ایپک، دارای دوخت است که از پخش شدن مواد آرایشی بر روی پوست جلوگیری می نماید.

کرم موهای ایپک نیز با فرمولاسیون پیشرفته می توانند، رطوبت از دست رفته را به موها برگردانده و از ایجاد موخوره جلوگیری نمایند. علاوه بر نرم و ابریشمی کردن موها، کرم موهای ایپک، حالت دهنده های خوبی برای موهای شما هستند.

یکی دیگر از محصولات برند ایپک، پنبه های ایپک می باشند که ضد حساسیت بوده و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشند. این محصولات از الیاف طبیعی پنبه تولید شده و باعث ایجاد آلرژی در پوست و موی افراد نمی گردند.

انواع محصولات برند ایپک

خرید محصولات برند ایپک

همان طور که می دانید، امروزه طیف وسیعی از انواع شامپوها و محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارند که بسیاری از آن ها بی کیفیت بوده و انتظارات مشتریان را برآورده نمی کنند. ما با معرفی برند ایپک در این جا امیدواریم، گامی در راه سلامت پوست و موی شما برداشته باشیم.

اگر قصد خرید محصولات برند ایپک را دارید، باید بگوییم که امروزه خرید این محصولات به آسانی امکان پذیر شده است. اگر وقت خرید حضوری برای شما، فراهم نیست و از علاقه مندان به خرید اینترنتی می باشید، خرید محصولات ایپک به صورت آنلاین، در سایت های معتبر فروش محصولات آرایشی و بهداشتی امکان پذیر است. شما می توانید، به جای صرف وقت و انرژی بیهوده در بازارهای لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ایپک را به روشی آسان با چند کلیک خریداری نمایید.

از آن جا که شامپوها و محصولات بهداشتی به طور مستقیم با سلامت پوست و موی شما سر و کار دارند، بنابراین سعی کنید، برای خرید محصولات بهداشتی اصل ایپک به سایت های معتبر فروش محصولات بهداشتی مراجعه نمایید.

قبل از خریداری شامپوها و محصولات بهداشتی و آرایشی، باید ابتدا نوع و جنس موها و پوست خود را شناسایی کرده و محصولات مناسب مو و پوست خود را خریداری نمایید.

خرید محصولات برند ایپک

قیمت محصولات برند ایپک

قیمت محصولات بهداشتی و آرایشی، بعد از کیفیت، مهمترین فاکتوری است که توسط مشتریان و مصرف کنندگان مدنظر قرار داده می شود. خانم ها و آقایان همواره به دنبال محصولاتی هستند که سازگار با پوست و موی آن ها بوده و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشند.

قیمت محصولات برند ایپک با وجود کیفیت تحسین برانگیز، مقرون به صرفه می باشد. اگر از علاقه مندان به لوازم آرایش و بهداشتی با کیفیت برتر هستید و در عین حال نمی خواهید هزینه های سرسام آوری را برای محصولات بهداشتی پرداخت کنید، محصولات ایپک، انتخاب خوبی هستند. قیمت محصولات ایپک نسبت به دیگر شامپوها و محصولات بهداشتی خارجی، کاملا اقتصادی و مناسب است.

برای اطلاع از لیست قیمت شامپوها و محصولات بهداشتی ایپک، کافی است، به صورت آنلاین به سایت های معتبر فروش لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید. سایت فروشگاهی ارس خرید ، یک فروشگاه اینترنتی است که تمامی برندهای معتبر دنیا را و از جمله مهم ترین آنها برند ایپک را بصورت اصل و اورجینال، وارد و ارائه می کند .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها