رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575145

جنجال داوری در جام ملت های آفریقا/ ۲ سوت پایان در یک بازی!

ساعت 24 - جانی سیکازوه داور مسابقه جام ملت های آفریقا در کامرون باعث جنجال شد. داور زامبیایی بازی تونس و مالی را در روز چهارشنبه سوت زد.

html>

جانی سیکازوه داور مسابقه جام ملت های آفریقا در کامرون باعث جنجال شد. داور زامبیایی بازی تونس و مالی را در روز چهارشنبه سوت زد.

ساعت این داور زامبیایی جلوتر از زمان بازی بود و به همین دلیل در دقیقه ۸۵ سوت پایان بازی را به صدا درآورد. تنها پس از ۸۵:۰۶ دقیقه، سیکازوه بازی را به پایان برد و سوت بازی به صدا درآمد. با این حال بازیکنان او را متقاعد کردند که اشتباه کرده است. در ادامه دو تیم به بازی برگشتند و این بار نیز داور بعد از ۸۹:۴۵ دقیقه بالاخره بازی را تمام کرد که زودتر از حد مجاز بود. سیکاوزه از اعتراضات خشمگین تونسی‌ها تحت تأثیر قرار نگرفت.

بعد از گذشت ۲۵ دقیقه، قرار شد دو تیم برای انجام این چند دقیقه تلف شده به زمین بازگردند و البته قضاوت بازی به عهده داور چهارم باشد، اما با وجود ورود بازیکنان مالی به زمین تونسی ها حاضر به این کار نشدند.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود مالی به پایان رسید. تک گل مالی در این دیدار را ابراهیم کانه به ثمر رساند. این در حالی است که مالی از دقیقه ۸۷ در پی اخراج ال بلال توره ۱۰ نفره شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها