رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575218

آیمک 24 iMac 24)): چگونه بهترین ها را یکجا داشته باشیم؟

ساعت۲۴-یکی از محصولات محبوب اپل، "آی‌مک" می‌باشد. آی‌مک‌ها کامپیوترهای رومیزی یکپارچه‌ای ( All In One ) هستند که در عین سادگی کاربری، از قدرت و سرعت پردازش بالا برخودارند و اولین بار در سال از سوی کمپانی اپل عرضه شدند. در سال 2021 ، شرکت اپل، سری آی‌مک‌های 24 اینچی خود را روانه بازار نمود. این محصول با بکارگیری چیپ‌ست M1 و بهینه‌سازی طراحی، علاوه بر سادگی کاربری و جذابیت ظاهری، توانسته با قدرت پردازش فوق‌العاده خود، بار دیگر مخاطبان را شگفت‌زده کند.

ای مک
html>

مقدمه:

یکی از محصولات محبوب اپل، "آی‌مک" می‌باشد. آی‌مک‌ها کامپیوترهای رومیزی یکپارچه‌ای ( All In One ) هستند که در عین سادگی کاربری، از قدرت و سرعت پردازش بالا برخودارند و اولین بار در سال از سوی کمپانی اپل عرضه شدند. در سال 2021 ، شرکت اپل، سری آی‌مک‌های 24 اینچی خود را روانه بازار نمود. این محصول با بکارگیری چیپ‌ست M1 و بهینه‌سازی طراحی، علاوه بر سادگی کاربری و جذابیت ظاهری، توانسته با قدرت پردازش فوق‌العاده خود، بار دیگر مخاطبان را شگفت‌زده کند.

کاربردی ترین طراحی مینیمال

آی‌مک 24 اینچ از نظر ظاهری، مانند مدل‌های پیشین، کلیت مینیمالیستی خود را حفظ کرده ولی تفاوت‌هایی نیز دارد. جنس پشت صفحه تصویر و پایه‌های مک 24 از جنس آلومینیم با کیفیت بوده و سطح جلویی آن، شیشه‌ای می‌باشد. کابل شارژ و لوگوی اپل در پشت نمایشگر قرار دارند. با توجه به ضخامت 11.5 میلیمتری بدنه iMac 2021، جای تعجب نیست که به عنوان باریک‌ترین مانیتور جهان شناخته شده است. این در حالی است که این سطح به دلیل کاهش حاشیه سفیدرنگ مانیتور نسبت به سری‌های پیشین، گسترده‌تر شده است. پشت حاشیه پایین نمایشگر که کمی عریضتر از حاشیه‌های دیگر است، محل تعبیه کلیدهای سیستمی، ورودی هندزفری و پورتها می‌باشد. کابل برق سیستم نیز در مرکز و پشت صفحه به صورت آهن‌ربایی و بسیار محکم، به بدنه اتصال دارد. پایه مانیتور دارای ارتفاع ثابت و زاویه متغیر است.

آی مک 24 اینچی در فروشگاه پارسان می

کامل ترین پاسخ برای هر سلیقه ای

iMac 2021، رنگ‌بندی سبز، آبی، نقره‌ای و صورتی در مدل‌های پایه و رنگهای بیشتری از قبیل نارنجی، زرد و بنفش برای مدل‌های سفارشی دارد. این تنوع، علاوه بر گسترده‌تر کردن دایره انتخاب مشتریان به آنها امکان هماهنگ کردن این محصول با وسایل منزل یا دفترکار فراهم می‌کند. جالب است بدانید که لوازم جانبی داخل بسته بندی iMac 24 از قبیل کابل برق وکابل شارژ، کیبورد و مجیک موس و اقلام دیگری همچون تصویر روی باکس، دستگیره باکس بسته، نوشته‌ها و تصاویر دفترچه راهنما و ... نیز با رنگ بدنه آی‌مک هماهنگ است!

نمایشگر آی‌مک؛ ترکیبی از کارآمدترین ویژگی ها!

ابعاد نمایشگرآی‌مک24، 14.7*46.1*54.7 سانتیمتر و سایز مورب آن 23.5 اینچی می‌باشد. فناوری Retina به کار رفته در طراحی صفحه نمایش آی‌مک 2021 موجب کاهش خستگی چشم‌ها می شود. بهره‌گیری از پوشش ضد انعکاس روی مانیتور آی‌مک 24 اینچ این ویژگی را تقویت می‌نماید. مانیتور آی‌مک 24 از تکنولوژی (True Tone) برخوردار است که به طور اتوماتیک به تنظیم نور صفحه رنگها می‌پردازد. این کار توسط حسگر سنجش نور محیطی سریع و قدر قسمت بالا و چپ صفحه نمایش انجام می‌شود. این ویژگی در کنار سایر قابلیت‌های صفحه نمایش آی‌مک 24 همچون تشخیص یک میلیارد رنگ مختلف، پشتیبانی از پخش تصاویر باکیفیت 4.5 K و حداکثر روشنایی تا 500 نیت، تجربه لذتبخشی را در تماشای تصاویر و ویدیوهای مختلف برای مخاطب رقم می زند.

آی مک با رنگهای مختلف در فروشگاه اینترنتی پارسان می

سخت افزار شگفت انگیز؛ مهم ترین دلیل برای انتخاب آی‌مک24 :

تراشه M1 به کار رفته در آی‌مک 24 اینچ ، به ادعای اپل قدرتمندترین و پرسرعت‌ترین پردازنده دنیا تا به امروز می‌باشد. تراشه مذکور، ساختاری مشابه تراشه پردازنده گوشی‌های هوشمند از جهت یکپارچه و On Board بودن سخت افزاری دارد. بنابراین به طور قابل توجهی فضای کمتری را اشغال می‌کند. به لطف تراشه M1 ،ضخامت بدنه ‌آی مک 24 اینچ کاهش چشمگیری داشته ، همچنین موجب اجرای سریع برنامه‌هایی همچون فتوشاپ (Photoshop)، پریمیر(Primier)، Asphalt و همینطور بازی‌های سنگین شده است. لازم به ذکر است که تراشه M1 بکار رفته در آی‌مک 24 اینچ قابل ارتقا نیست! اما جای نگرانی نیست چون پردازنده مرکزی(CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این آی‌مک‌ها علاوه بر کارایی شگفت‌انگیز، حدود دو برابر سریعتر می‌باشند. iMac24، در مقایسه با کیس‌های مشابه، بسیار کارآمدتر بوده و می‌توان با خیال راحت از سرعت و قدرت آن بهره برد. با انتخاب آی‌مک 24 اینچ می توانید بدون سر و صدای اضافی و هدر رفتن انرژی ، همزمان صدها برنامه را سریعتر از همیشه اجرا نمایید.

پردازنده مدل‌های پایه آی‌مک 24 اینچ ، پردازنده M1 متشکل از CPU هشت هسته‌ای، GPU هفت هسته‌ای، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی بوده و در مدل‌های گرانتر، شامل CPU و GPU هشت هسته‌ای، حافظه داخلی 256 ، 512 ، 1024 یا 2048 گیگابایت و رم 8 یا 16 گیگابایتی می‌باشد. با تراشه M1 به کار رفته در آی‌مک 24 اینچ و استفاده از سیستم عامل MacOS Big Sur می‌توان به راحتی به برنامه‌های موجود در iPhone و iPad دسترسی داشت. فناوری بلوتوث بکار رفته در آی‌مک 24 اینچ ، نسخه 5 می باشد.

اتصالات خارجی؛ چالش ها و پاسخ ها

کمپانی اپل، همیشه به دنبال ارائه طراحی آی‌مک ظریف و باریک بوده و هست؛ بنابراین منطقی است اگر آی‌مک 24 اینچ دارای تعداد پورت‌های کمی باشد. در مدل پایه آی‌مک تنها 2 پورت تاندربولت4 (ThunderBolt 4 ) از نوع USB-TypeC و یک جک 3.5 میلیمتری برای وجود دارد. در این سیستم نمی‌توان به دنبال پورت USB-Type A، پورت شبکه،کارتخوان، پورتهای DVI و VGA، HDMI و ... بود. البته این مشکل با استفاده از هاب و تبدیل برطرف می‌شود. در مدل‌های گرانتر دو پورت USB 3.1 از نوع USB-Type C، دو پورت تاندربولت 4 و حتی پورت شبکه نیز موجود است.

آی‌مک 24، بهترین گزینه برای بهتر دیده شدن!

وب‌کم آی مک 2021 نسبت به سری پیشین، سنسور بزرگتری داشته، نور بیشتری جذب می‌کند و رزولوشن تماس تصویری را با کیفیت دو برابر ارائه می‌دهد. تصاویر ثبت شده توسط وب‌کم آی‌مک 24 اینچ ، HD ( p1080) می‌باشد که با در نظر گرفتن روش پردازش تصویر توسط چیپ M1، تصاویری با این کیفیت، اصلا عجیب نیست. شرکت اپل معتقد است بهترین دوربین از این نوع را در آی‌مک 24 استفاده کرده است.

آی مک (All in one) در فروشگاه پارسان می

ویژگی‌های منحصر به فرد صوتی

در بدنه iMac 24، سه میکروفون با توانایی برطرف کردن نویز وجود دارد؛ در نتیجه صدای ضبط شده توسط کاربر بسیار واقعی و واضح می باشد که برای تولید پادکست بسیار کارآمد است. در آی‌مک 24 اینچ علاوه بر ورودی، تمهیدات فوق‌العاده‌ای نیز برای خروجی صدا در نظر گرفته شده. این کامپیوتر فوق العاده دارای شش اسپیکر قوی بیس‌دار Dolby Atmos بوده و از نظر کیفیت و تفکیک صدا نیز بی نظیر می‌باشد. صدای سه بعدی در کنار صفحه نمایش رتینای 405k، تجربه تماشای فیلم در سینما را بازسازی می‌کند.

کمترین حجم، بیشترین کارایی

در ‌آنباکسینگ iMac 24 با مجیک ماوس وایرلس و مجیک کیبورد وایرلس اپل مواجه خواهید شد که همرنگ آی‌مک شماست. این کیبورد و ماوس وایرلس می‌توانند تا فاصله دومتری از بدنه سیستم متصل بمانند. کلیدهایSpotlight (گزینه جستجوی سریع)، Dictation (برنامه غلط گیری واژگان )، Do Not Disturb (امکان سایلنت کردن تماسها و هشدارها) و Emoji نیز بر روی کیبورد به چشم می‌خورند.

جمع بندی:

اگر بخواهیم مطالب مطرح شده در این نوشتار را در چند جمله خلاصه کنیم، می توان گفت: "آی‌مک 24 لیستی از بهترین ویژگی‌های کاربردی مورد نیاز مخاطب را دارا بوده و علاوه بر جذابیت‌های بصری و کارایی بالا، امکانات لازم برای انجام طیف وسیعی از کاربردهای مختلف کامپیوتری را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. "

برای اطلاع از جزییات بیشتر در مورد سری آی‌مک های 24 می توانید به وبسایت پارسان‌می مراجعه کرده و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه برای انتخاب و خرید آی‌مک های 24 اینچی استفاده نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها