رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575264

ترم دوم مدارس استان تهران حضوری خواهد بود

ساعت24- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس گفت: ترم دوم مدارس استان تهران حضوری خواهد بود.

html>

سید مجتبی هاشمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس، اظهار داشت: امتحانات دی ماه دانش آموزان عزیز به طور حضوری برگزار شد، با کمترین مسئله و با مدیریت جمعی که اتفاق افتاد توانستیم آزمون‌ها را برگزار کنیم که برخی از آزمون‌ها باقی مانده و در روزهای آینده پیگیری خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: در ترم دوم نیز با توجه به ارزیابی برگزاری حضوری مدارس در ترم اول، همان گونه بحث سلامت دانش آموزان را دنبال خواهیم کرد و با محوریت واحد ارزیابی الگوهای آموزشی و ترتیبی، قبل از برگزاری آزمون‌ها در سطح مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش مورد بازدید قرار گرفت و تحلیل خوبی در این خصوص انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی مسائل بوده که با تذکرات کتبی و شفائی پیگیر شده است و امیدواریم بتوانیم با ترمیم جریان آموزش در ترم آینده هم به طور حضوری خدمت دانش آموزان عزیزمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت دانش آموزان و رصدی که در این خصوص داریم باشیم.
هاشمی با اشاره به حضور کامل دانش آموزان در مدارس، افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این است که بتواند با رعایت الگوهای تربیتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده این کار را انجام دهد، البته فاصله‌گذاری ها و شرایطی که در سطح مدارس اتفاق افتاده تصور بر این است که با توجیه اولیا و همدلی بیشتر ظرفیت‌ها را به نحو مناسبی اداره کنیم.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، گفت: از ۲۴ دی ماه هفته شوراهای آموزش و پرورش را داریم، قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش قانون مترقی است، با توجه به ارزیابی تخصصی وزارت آموزش و پرورش، شهرستان‌های استان تهران موفق شده و توانسته در سال گذشته مقام برتر را در حوزه شوراهای آموزش و پرورش کشور کسب کند و این نشان می‌دهد در شهرستان‌های استان تهران و در استان تهران این ظرفیت‌ها به نهایت شایستگی انجام و حمایت حداکثری رخ داده است و همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی کمک کردند تا جریان همدلی هرچه بیشتر اتفاق بیافتد تا بتونیم این مهم را در آموزش و پرورش بهتر اداره کنیم.
این مقام مسؤول در پایان ابراز کرد: امیدواریم همه اینها زمینه‌ای شود تا در سال‌های آینده بتوانیم امکانات بهتر و با کیفیت تری را در شهرستان‌های استان تهران نصیب دانش آموزان عزیز کنیم.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها