رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575332

مدیرعامل جدید پرسپولیس به سیدجلال چه گفت؟

ساعت۲۴- شنیدیم شب قبل از بازی با فجرسپاسی و در اردوی پرسپولیس مدیرعامل جدید این باشگاه اعلام کرده است که اگر نتواند مشکلات را حل کند، خودش می‌رود!

html>

رضا درویش که عصر چهارشنبه هفته گذشته به طور رسمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده بود، پیش از دیدار برابر فجرسپاسی به هتل محل اقامت پرسپولیس رفت و دیداری با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم داشت.

در جریان این جلسه ضمن معارفه درویش و ذوالفقارنسب به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس، صحبت‌هایی درمورد مسائل مالی این تیم مطرح شد و یحیی گل محمدی هم برای دقایقی این مدیران را در جریان وضعیت تیمش قرار داد. در این جلسه یحیی گل محمدی ضمن گلایه از بی توجهی‌های صورت گرفته نسبت به تیم مدافع عنوان قهرمانی خطاب به مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: آقای درویش! حق این بازیکنان این نیست. این بچه‌ها در ۱۴ هفته گذشته و نصف لیگ فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و این اصلا درست نیست.

سیدجلال حسینی نیز ضمن گلایه از بدقولی‌های مدیران پیشین پرسپولیس عنوان کرد «روح این تیم کشته شده است از بس که به قهرمان بی توجهی شده است.» کاپیتان پرسپولیس از اینکه درروزی که قرار بود مجید صدری پول به حساب بازیکنان بریزد رفته نیز گلایه کرد. همچنین حمید مطهری کمک مربی پرسپولیس نیز از نبودن جی پی اس در تیم بزرگ پرسپولیس ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

این حجم از مشکلات و گلایه‌ها باعث شد، رضا درویش به سخن آمده و به کاپیتان و مربیان پرسپولیس بگوید: «تمام تلاش خودم را به خرج می‌دهم که مشکلات تیم پرسپولیس را از همه نظر حل کنم. اگر هم نتوانم مشکلات مالی و ... را حل کنم آن گاه مطمئن باشید خودم می‌گذارم و می‌روم!»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها