رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575398

فروش پلاستیک حبابدار

ساعت۲۴-از گذشته تا به امروز تولیدکنندگان به روش‌های مختلفی از کالا و محصولات در مسیر انتقال از فروشنده یا تولیدکننده به خریدار، محافظت کرده‌اند. نایلون حبابدار یکی از موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارها در این زمینه است که قدمت ابداع و ساخت آن به سال 1357 میلادی برمی‌گردد. نایلون حبابدار در ابتدا قرار بود به عنوان یک کاغذ دیواری سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرد که ایده اولیه آن توسط دو مخترع آمریکایی به مرحله اجرا رسید.

پلاستیک
html>

از گذشته تا به امروز تولیدکنندگان به روش‌های مختلفی از کالا و محصولات در مسیر انتقال از فروشنده یا تولیدکننده به خریدار، محافظت کرده‌اند. نایلون حبابدار یکی از مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارها در این زمینه است که قدمت ابداع و ساخت آن به سال 1357 میلادی برمی‌گردد. نایلون حبابدار در ابتدا قرار بود به عنوان یک کاغذ دیواری سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرد که ایده اولیه آن توسط دو مخترع آمریکایی به مرحله اجرا رسید.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار، پلاستیکی از جنس مواد پلی اتیلن است که بر روی سطح آن حباب‌هایی قرار دارد که از هوا پُر شده‌اند. حباب‌های موجود بر روی سطح نایلون به عنوان ضربه‌گیر عمل کرده و از اشیاء و وسایل مختلف محافظت می‌کنند. کیفیت و استحکام انواع نایلون حبابدار به اندازه‌ای مؤثر است که برای محافظت بسیاری از ابزار و تجهیزات در زمینه‌های مختلف صنعتی از آن استفاده می‌شود.

میزان مقاومت نایلون حبابدار

نکته قابل توجه در طراحی و ساخت این ابزار محافظتی، امکان افزایش میزان مقاومت آن است. تولیدکنندگان با تغییر اندازه و تعداد حباب‌های هوا، میزان استحکام نایلون حبابدار را کم یا زیاد می‌کنند. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید این پلاستیک‌های ضربه‌گیر را برای محافظت از کالایی شکستنی داشته باشید، می‌توانید از نایلونی با تعداد حباب‌های بیشتر استفاده کنید. انتخاب پلاستیک ضربه‌گیر و سایز حباب‌های پُر شده از هوا به کالا یا وسیله‌ای بستگی دارد که شما قصد محافظت از آن را دارید. وسایل شکستنی و کالاهایی که انتقال و جابجایی آن‌ها باید با احتیاط بیشتری انجام شوند، نیاز به پلاستیک‌هایی دارند که دارای حباب‌هایی با سایز درشت هستند. هر چه سایز حباب‌ها درشت‌تر باشد، استقامت پلاستیک برای محافظت از کالا بیشتر خواهد بود.

انواع نایلون حبابدار

پلاستیک‌های ضربه‌گیر به مدل‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که قیمت آن‌ها بر اساس ویژگی‌هایشان متغیر خواهد بود. انواع نایلون حبابدار به صورت فله‌ای یا عمده و همچنین به صورت رولی در بازار موجود هستند. معمولا خریداران این محصول مغازه‌داران یا صاحبان صنایع و کسب و کارهای مختلف در بازار هستند. همچنین شما می‌توانید هنگام اسباب‌کشی به تولیدکننده نایلون حبابدار مراجعه کرده و به اندازه نیاز خود این وسیله کاربردی را تهیه کنید.

نایلون حبابدار چند لایه است؟

یکی از مهمترین مزایای تهیه و استفاده از انواع نایلون حبابدار، امکان سفارشی‌سازی آن‌ها است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود تعداد لایه، تعداد حباب‌ها و اندازه آن‌ها را سفارش دهید. هر چه تعداد لایه‌ها و حباب‌های این پلاستیک‌های ضربه‌گیر بیشتر باشد، به همان نسبت مقاومت و استحکام آن‌ها برای محافظت از کالاهای مختلف افزایش پیدا می‌کند.

انواع نایلون حبابدار به دو شکل دو لایه و سه لایه دسته‌بندی می‌شوند. همان‌طور که مشخص است نایلون‌های دو لایه تنها از دو سطح تشکیل شده‌اند که بر روی این سطح حباب‌هایی از هوا وجود دارد. به این ترتیب میزان مقاومت پلاستیک ضربه‌گیر دو لایه کمتر بوده و نمی‌توان از آن برای وسایل و تجهیزات مهم استفاده کرد. البته این امکان وجود دارد که میزان مقاومت نایلون دو لایه را با افزایش تعداد و اندازه حباب‌ها، بیشتر کرد. پلاستیک ضربه‌گیر دو لایه در بازار به نایلون دو بعدی نیز شهرت دارد.

فروش پلاستیک حبابدار

نایلون حبابدار سه لایه

به طور کلی پلاستیک‌های ضربه‌گیر به صورت دو لایه و سه لایه تولید و روانه بازار می‌شوند. نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه با توجه به تعداد بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر حباب‌ها، از کیفیت و استقامت بهتری برخوردار هستند. همچنین تعداد لایه‌ها نیز در محافظت از کالا نقش مهمی دارند. معمولا به منظور بسته‌بندی و محافظت از کالاهای مهم با ابعاد بزرگ از نایلون سه لایه یا سه بعدی با حباب‌هایی ریز استفاده می‌شود. برای بسته‌بندی وسایل و کالاهای معمولی که نیاز چندانی به محافظت کامل ندارند نیز از پلاستیک‌های ضربه‌گیر دو لایه یا معمولی استفاده می‌شود. همچنین برخی از تولیدکنندگان به منظور افزایش استحکام بیشتر این پلاستیک‌ها را به تعداد لایه‌های بیشتری مجهز می‌کنند.

فروش پلاستیک حبابدار

در حال حاضر تولیدکنندگان متعددی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی و کاربردی در کشور فعالیت می‌کنند که برخی از این تولیدکنندگان نیز محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. کیفیت محصول در فروش اینترنتی نایلون حبابدار اهمیت بسیاری دارد. به همین جهت هنگام خرید باید نسبت به اعتبار فروشگاهی که قصد خرید آنلاین از آن را دارید، اطمینان حاصل کنید.

فروش عمده پلاستیک حبابدار

معمولا پلاستیک‌های ضربه‌گیر به صورت عمده به فروش می‌رسند. در حالت کلی نیز تهیه این محصول به صورت عمده به نفع خریدار بوده و نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد. شما می‌توانید بر اساس نیاز و انتظاری که از محصول به منظور محافظت از کالای مورد نظر خود دارید، نایلون حبابدار دو لایه یا سه لایه را به صورت عمده خریداری کنید.

قیمت پلاستیک حبابدار

عوامل مختلفی بر روی قیمت پلاستیک حبابدار تأثیرگذار هستند. تولیدکنندگان عوامل مؤثر بر قیمت را پیش از خرید در اختیار خریداران قرار داده تا آن‌ها با آگاهی بیشتر برای خریدی متناسب با نیاز خود اقدام کنند. در ادامه به شرح این عوامل می‌پردازیم.

تعداد لایه‌های پلاستیک ضربه‌گیر

یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت نهایی، تعداد لایه‌های پلاستیک است. کاملا واضح است که قیمت نایلون حبابدار سه لایه با دو لایه متفاوت بوده و نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد. به همین جهت هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

تعداد و سایز حباب‌ها

همان‌طور که اشاره کردیم سایز حباب‌ها قابلیت تغییر داشته و به حباب‌های ریز و درشت تقسیم‌بندی می‌شوند. پلاستیک‌هایی که دارای تعداد بیشتری حباب با سایز ریز هستند قیمت بیشتری نسبت به حباب با سایز درشت دارند.

مواد تشکیل‌دهنده پلاستیک ضربه‌گیر

پلاستیک‌های ضربه‌گیر از مواد پلی اتیلن تشکیل شده‌اند. کیفیت موادی که در ساخت این محصولات کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند بر روی قیمت نهایی تأثیر مستقیم دارد. همچنین خرید نایلون حبابدار به صورت فله و رولی نیز باعث تغییر قیمت این محصول خواهد شد.

فروش پلاستیک حبابدار

کاربرد نایلون حبابدار چیست؟

از پلاستیک‌های ضربه‌گیر در صنایع و بخش‌های مختلفی استفاده می‌شود. همه ما با کاربرد آن در بسته‌بندی و محافظت از کالاها آشنا هستیم اما این تنها مورد استفاده نایلون ضربه‌گیر نخواهد بود. از این پلاستیک‌ها به عنوان عایق نیز استفاده می‌شود. شما می‌توانید از این پلاستیک حبابدار به عنوان عایق صوتی و حرارتی در مکان‌های مختلف مانند پنجره اتاق، شیشه خودرو، عایق‌بندی دیوار و... استفاده کنید. در حالت کلی نیز این محصول در زمینه بسته‌بندی کالاها و تجهیزات کاربرد داشته و حباب‌های تشکیل شده از هوا به خوبی از وسایل و ابزار مختلف در برابر فشار و ضربه‌های سخت، محافظت می‌کنند. همچنین نایلون حبابدار از کثیف شدن وسایل شما هنگام اسباب‌کشی و جابجایی جلوگیری می‌کند.

شرکت حباب پدیده

گروه حباب پدیده به عنوان تولیدکننده نایلون حبابدار، فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرد. محصولات حباب پدیده مستقیما توسط این شرکت تولید شده و این امر باعث شده تا قیمت انواع پلاستیک ضربه‌گیر در این مجموعه با قیمتی مناسب و ارزان در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. شرکت حباب پدیده در وب‌سایت یا همان فروشگاه اینترنتی خود، انواع پلاستیک‌های حبابدار را به شکل ساده، رنگی و چاپدار به فروش می‌رساند. محصولات این مجموعه در دو دسته‌بندی درجه یک و درجه دو ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید انواع پلاستیک و کیسه ضربه‌گیر، استرچ پالت بند، دستگاه استرچ دستی و صنعتی و... را با بهترین قیمت و کیفیتی مطلوب از حباب پدیده تهیه کنید. به منظور مطلع شدن از قیمت روز محصولات این شرکت نیز می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت https://hobabpadideh.com تماس حاصل کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها