رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575607

عاشقی مهدی هاشمی با زن دومش تو ارتفاع/ با گلاب زناشویی نداشتم با این یکی اما…!

ساعت۲۴-مهدی هاشمی دوباره تصویری همراه با همسر دومش مهنوش صادقی منتشر کرد و با کلی نظر ناجور و ناسزا کاربران مواجه شد!

html>
عاشقی مهدی هاشمی با زن دومش تو ارتفاع/ با گلاب زناشویی نداشتم با این یکی اما…!
همسر اول مهدی هاشمی خانم گلاب آدینه هستند که دختری به نام نورا هاشمی نیز دارند که همانند پدر و مادرش هنرمند است و در عرصه تئاتر و سینما فعالیت دارد. اما خانم آدینه بعد از رفتنه آقای هاشمی همچنان عکس دونفره جوانیشونو روی پروفایل اینستاگرام خود دارد و شاید یکی از دلایل ناراحت بودن مخاطبین همین باشه و یکسره پشت گلاب آدینه درمیان!

در ادامه تصویری جدید و دو نفره از مهدی هاشمی و همسرش مشاهده می کنید که طبق معمول هر عکسی از آن ها منتشر میشه با کامنت های فحش همراهه!

در ادامه نمونه هایی متعادل از نظر کاربران رو مشاهده کنید تا بعد تر جریان ازدواج و طلاق مهدی هاشمی را از زبان خودش بشنوید.

Untitled

تکذیب نورا هاشمی و تایید مهدی هاشمی درمورد زن دوم!

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیر ماه سال ۹۸ بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

9c39350e-c078-467f-b311-c0a66627ac0d

و اما کل داستان ناجور آقای بازیگر از زبان خودش!

«سلام مجدد به دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره ای بسازند و زندگی عاشقانه ای را نمایش دهند.

Untitled

من در این سال ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم.

Untitled

آیا این معنایش دو همسری است؟!

در تمامی این سال ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه ای او شدند و او را خانه نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.»

mahnooshsadeghi_1638898617

عشق و عاشقی بازیگران پشت پرده سینما

این روز ها در سینما و حتی جامعه آنقدر طلاق زیاد شده که شاید دیگر کم کم عادی شده باشد اما در سینما و بین بازیگران و پشت پرده این اتفاق از دید مردم بدتر دیده میشود چرا چون شناخته شده و معروف هستند.

زندگی مشترک چیزیست که اگر با فرد نامناسب باشد نه تنها آرامش ندارد بلکه برای هر دو طرف عذاب هم میشود. خانم گلاب ادینه از هنرمندان به نام و بسیار دوست داشتنی ما هستند اما نباید از دور قضاوت یکطرفه کرد و اینهمه ناسزا بار آقای بازیگر کرد.

مهدی هاشمی ۲۶ سال از مهنوش صادقی بزرگتر است اما هر دوی ان ها زندگی آرامی دارند و این دلیل بر بد بودن ادینه یا هاشمی نیست!

سینمابرتر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها