رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575665

خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی زیر قیمت در توانی نو

ساعت۲۴-تجهیزات پزشکی به وسایلی گفته می‌شود که بدون آن‌ها ممکن است جان بسیاری از بیماران به خطر بیفتد. امروزه استفاده از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی دارای اهمیت بسیار بالایی است. استفاده از وسایل و تجهیزات مختلف به پزشکان این اجازه را می‌دهد تا نیازهای پزشکی بیمار را بهتر ارزیابی کنند.

خبر
html>

خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی زیر قیمت در توانی نو

تجهیزات پزشکی به وسایلی گفته می‌شود که بدون آن‌ها ممکن است جان بسیاری از بیماران به خطر بیفتد. امروزه استفاده از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی دارای اهمیت بسیار بالایی است. استفاده از وسایل و تجهیزات مختلف به پزشکان این اجازه را می‌دهد تا نیازهای پزشکی بیمار را بهتر ارزیابی کنند.فروشگاه اینترنتی تجهیزات و کالای پزشکی توانی نو (https://tavanino.com/ ) به عنوان مرجعی جهت بررسی،قیمت و خرید تجهیزات بیمارستانی و خانگی است که مسیری آسان برا خرید انواع کالا های درمانی،مصرفی و بهداشتی است.

انواع تجهیزات پزشکی

  • تجهیزات پزشکی بادوام(تجهیزات هتلینگ بیمارستانی و خانگی)

کالا های پزشکی با دوام نوعی تجهیزات پزشکی هستند که به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع تجهیزات به دلایل درمانی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند هم در بیمارستان و هم در منزل استفاده شوند. همچنین آن‌ها قابل استفاده مجدد هستند

برخی از تجهیزات پزشکی بادوام (DME) عبارتند از:

  1. ویلچر
  2. تجهیزات کمکی حرکتی مانند واکر و عصا
  3. انواع تخت بیمارستانی،تخت جراحی،چراغ اتاق عمل،لاکر،
  4. تخت زیبایی
  5. تخت معاینه
  6. ترالی ها و برانکارد ها،

خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی زیر قیمت در توانی نو

  • تجهیزات پزشکی تشخیصی

این نوع تجهیزات پزشکی برای تشخیص، آزمایش یا اطلاع از وضعیت بیمار استفاده می‌شوند. این وسایل پزشکی برای تشخیص هر گونه ناهنجاری در اندام‌ها یا سایر قسمت‌های بدن که ممکن است باعث ایجاد علائم شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدون تجهیزات پزشکی تشخیصی، متخصصان پزشکی قادر به تشخیص صحیح بیماری و ارائه درمان مناسب نخواهند بود.

تجهیزات تشخیصی رایج مورد استفاده در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها عبارتند از:

  1. دستگاه‌های تصویربرداری مانند اشعه ایکس، اسکن MRI، سی تی اسکن و غیره.
  2. ابزارهای پزشکی مانند گوشی پزشکی و تب سنج دیجیتالی،دستگاه فشار خون،دستگاه قند خون و ...
  3. دستگاه نوار قب
  • تجهیزات پزشکی الکترونیکی

کاربرد تجهیزات الکترونیکی در طراحی، نظارت و ثبت عملکردهای بدن مانند ضربان قلب و امواج مغزی است.

برخی از لوازم الکترونیکی پزشکی عبارتند از:

  1. نرم افزارها مانند نرم افزار تصویربرداری پزشکی و غیره.
  2. مانیتورها مانند مانیتور ضربان قلب، مانیتور فشار خون، سونوگرافی و غیره.
  3. پمپ‌های دارویی
  4. تجهیزات پزشکی برقی
  5. ضربان سازها
  6. دفیبریلاتورها
  • تجهیزات پزشکی جراحی

موفقیت یک جراحی به دقت تجهیزات و ابزار جراحی بستگی دارد. انواع مختلفی از تجهیزات مورد استفاده در جراحی وجود دارند که هرکدام هدف خاص خود را دنبال می‌کنند.

رایج‌ترین تجهیزات و ابزارهای جراحی عبارتند از:

  1. پدهای میز جراحی
  2. پشتیبان پا
  3. پشتیبان بازو

انواع لوازم مصرفی پزشکی

  • دستکش پزشکی

دستکش‌های پزشکی، محافظت از آلودگی‌ها را فراهم می‌کنند. هنگامی که دستکش می‌پوشید، یک مانع فیزیکی بین شما و پاتوژن‌ها، باکتری‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌های موجود در هوا و خون ایجاد می‌کند. دستکش‌هایی که ضخیم‌تر هستند، اغلب در برابر برش یا سوراخ شدن نیز مقاوم هستند و برای کارهای پزشکی که با بریدگی سروکار دارد، مانند جراحی مناسب هستند.

  • ماسک پزشکی

ماسک پزشکی که با نام‌های دیگری مانند ماسک جراحی نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می‌کند که از جریان مستقیم هوا به داخل و خارج منافذ تنفسی (یعنی بینی و دهان) جلوگیری می‌کند. این کار مانع از خروج ناخواسته میکروب‌ها هنگام سرفه کردن و سایر آلاینده‌ها می‌شود.

  • بالش طبی

بالش طبی ابزاری است که راحتی و پشتیبانی را فراهم می‌کند. در واقع، بالش‌های طبی به پیشگیری از چندین بیماری شایع، مانند گردن درد و کمردرد کمک می‌کنند. بالشتک‌های پزشکی از سر، گردن و شانه‌ها پشتیبانی می‌کنند.انواع بالش طبی با قیمت ارزان در توانی نو به صورت انترنتی قابل خریداری است.بالش های طبی مموری فوم زیر نشیمنی،بالش طبی آنتی رفلکس،بالیش ایرینگ و...

  • مواد ضدعفونی کننده

ضدعفونی کردن به منظور پاکسازی و از بین بردن یا جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌های ناقل بیماری صورت می‌گیرد. بنابراین یک ضدعفونی‌کننده عاملی مانند گرما، تابش یا مواد شیمیایی است که با تخریب، خنثی کردن یا مهار رشد میکروارگانیسم‌های ناقل بیماری، عمل می‌کند.

همچنین مواد ضدعفونی کننده را به عنوان محصولاتی تعریف می‌کنند که روی سطوح و اجسام بی‌جان سخت برای از بین بردن یا غیرفعال کردن قارچ‌ها و باکتری‌ها استفاده می‌شود. محصولات ضدعفونی کننده به دو نوع عمده تقسیم می‌شوند: بیمارستانی و مصرف عمومی. ضدعفونی‌کننده‌های نوع بیمارستانی برای کنترل عفونت حیاتی‌ترین مواد هستند و روی وسایل پزشکی، کف، دیوارها، ملحفه‌ها و سطوح دیگر استفاده می‌شوند. ضدعفونی‌کننده‌های عمومی منبع اصلی محصولات مورد استفاده در خانه‌ها، استخرهای شنا و دستگاه‌های تصفیه آب هستند.

خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی زیر قیمت در توانی نو

نکات مهمی که باید هنگام خرید انواع تجهیزات پزشکی در نظر گرفت

خرید تجهیزات پزشکی مناسب و کارآمد در حرفه درمان و پزشکی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا این‌ها ابزارهایی هستند که برای کمک به سلامت مردم و نجات جان انسان‌ها استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، اگر بخواهید یک میکروفیوژ خریداری کنید یا روی هر نوع تجهیزات یا وسیله‌ای سرمایه گذاری کنید، چندین نکته وجود دارد که باید پیش از خرید در نظر گرفته شود. با صرف زمان و توجه به توصیه‌ها و نکات ذکر شده در این مقاله به راحتی می‌توانید در زمان و قیمت تجهیزات پزشکی که در نهایت خریداری می‌کنید، صرفه جویی نمایید.

  1. توجه به کیفیت و نوع مواد مورد استفاده

در هنگام خرید تجهیزات پزشکی مهم است که مطمئن شوید دستگاه‌ها و تجهیزات خریداری شده مطابق با استانداردهای صنعت پزشکی باشند. در حالی که تأیید این اطلاعات ممکن است مقداری زمان ببرد، اما انجام این کار بسیار مهم است؛ زیرا این‌ها ابزارهایی هستند که قرار است مستقیماً با بیماران در تماس باشند.

  1. توجه به هزینه‌های نگهداری آن‌ها

برای اینکه شخص بتواند تجهیزات خریداری شده را به طور مؤثر مدیریت کند، باید هزینه کامل نگهداری را نیز در نظر بگیرد. این همان چیزی است که چرخه عمر تجهیزات و مدت زمانی که بدون مشکل کار می‌کنند را تعیین می‌کند.

  1. توجه به قیمت تجهیزات پزشکی

امروزه تجهیزات پزشکی با قیمت‌های بسیار متفاوتی ارائه می‌شوند.فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با ارائه کالا های درمانی با ارزان ترین قیمت ممکن به صورت اینترنتی این امکان را برای همگان به وجود آورده تا با کمترین هزینه کالای مورد نیاز خود را در برند مدنظرشان با قیمتی ارزان تر بازار خریداری نماییند.قیمت کالا های درمانی براساس قابلیت هایی که دارند و برند،از تنوع

  1. استفاده از تجربیات دیگران و مشاوه

همواره سعی کنید پیش از خرید محصولی، با خواندن نقدهای آنلاین دیگران دید بهتری نسبت به کالای موردنظر خود پیدا کنید. همچنین میتوانید با تماس از طریق راه های ارتباطی با مشاوران مجرب توانی نو تماس حاصل فرمایید راهنمایی دقیق تری را دریافت نمایید.

  1. خرید وسایل و تجهیزات پزشکی از برندهای معتبر

همان‌طور که احتمالاً می دانید، تجهیزات پزشکی به صورت مستقیم در زندگی و سلامت بیماران مؤثر هستند؛ پس در هنگام خرید این ابزارها نباید ریسک کنید و از برندهای ناشناخته خرید انجام دهید. خرید دستگاه‌های پزشکی ایمن و باکیفیت چیزی است که کاملاً امکان پذیر است و کلید به‌دست آوردن خرید تجهیزات پزشکی مورد اطمینان، انجام تحقیقات فراوان و استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله است.

خرید انواع تجهیزات پزشکی از توانی نو

با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو می‌توانید بدون حضور فیزیکی و اتلاف وقت ارزشمند خود، بهترین اطلاعات را در سریع‌ترین زمان ممکن در مورد انواع تجهیزات پزشکی دریافت کنید و با کم‌ترین زحمت اقدام به خرید تجهیزات پزشکی نمایید. همچنین در مجموعه توانی نو می‌توانید از مشاوره با کارشناسان خرید بهره‌مند شوید تا بتوانید بهترین مقایسه و خرید آنلاین را انجام دهید.

منبع :www.tavanino.com

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها