رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575696

استعفا، اسلحه یحیی

ساعت۲۴-این نخستین‌ بار نیست که زمزمه استعفای گل‌محمدی در اعتراض به مشکلات مالی در شهر می‌پیچد. به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس از این اسلحه به عنوان ابزاری برای تحت فشار قراردادن مدیران بدقول استفاده می‌کند؛ مخصوصا حالا و بعد از برتری سزاوارانه این تیم برابر ذوب‌ آهن در جام حذفی، یحیی دست بالا را دارد و می‌داند که افکار عمومی هم از او حمایت خواهد کرد.

html>

«باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل تاکنون اوضاع‌ و احوال مدیریتی آشفته‌ای داشته است. سرخ‌ها برای مدت طولانی بدون مدیرعامل و هیات‌مدیره اداره شدند و منابع مالی این باشگاه هم عمدتا مصروف تسویه بدهی‌های خارجی، به‌ویژه پرونده گابریل کالدرون شد. در نتیجه امروز در حالی که لیگ بیست‌ویکم به نیمه راه رسیده، بازیکنان و مربیان پرسپولیس تنها ۲۰درصد از رقم قراردادشان را دریافت کرده‌اند. مجید صدری، سرپرست موقت باشگاه، در روزی که قرار بود بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم را بپردازد از سمتش استعفا کرد و طبیعتا کادر مدیریتی جدید باشگاه هم تا بخواهند به اوضاع مسلط شوند، مدت زیادی زمان خواهد برد. در نتیجه سرخ‌ها فعلا دورنمای روشنی برای بهبود شرایط ندارند و این مساله باعث‌شده اعتراضات زیادی نسبت به باشگاه صورت بگیرد.

در تازه‌ترین تحولات، شایعه شده یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در صورت تداوم این شرایط بعد از بازی با فولاد از سمتش استعفا خواهد کرد. مسابقه پرسپولیس و فولاد روز شنبه برگزار می‌شود و حکم نخستین بازی از دور برگشت لیگ را خواهد داشت. بعد از این بازی لیگ برتر تعطیل می‌شود تا فوتبال کشور در اختیار تیم ملی و دو بازی حیاتی‌اش برابر عراق و امارات قرار بگیرد. طبیعتا تمرینات تیم‌های باشگاهی هم تعطیل خواهد شد و احتمالا یحیی این فرصت را برای اعمال فشار روی باشگاه مناسب دیده است. این نخستین‌ بار نیست که زمزمه استعفای گل‌محمدی در اعتراض به مشکلات مالی در شهر می‌پیچد. به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس از این اسلحه به عنوان ابزاری برای تحت فشار قراردادن مدیران بدقول استفاده می‌کند؛ مخصوصا حالا و بعد از برتری سزاوارانه این تیم برابر ذوب‌ آهن در جام حذفی، یحیی دست بالا را دارد و می‌داند که افکار عمومی هم از او حمایت خواهد کرد.

فارغ از این که آیا گل‌محمدی استعفا بدهد یا نه و اصلا این شایعات درست باشند یا خیر، این شیوه مدیریتی در یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های کشور جای تاسف دارد. پرسپولیس همه کارهایی که برای رسیدن به نقطه رفاه و بسندگی لازم بود، انجام داده است. پنج فصل قهرمانی پی‌درپی و دو صعود به فینال آسیا مگر کم است؟ اما ساختار اقتصادی فوتبال ایران، قهرمان مطلقش را در محاق نگه داشته و درآمدهای بین‌المللی باشگاه هم در پی تحریم‌های بانکی قابل وصول نیست.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها