رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575705

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

عکس بچه ساسی مانکن از زن اولش لو رفت / چقدر شباهت !

ساعت۲۴-پسر ساسی مانکن بنام برسام تا بحال پدر خود را ندیده و مادرش اجازه گوش دادن به آهنگ های ساسی را نمیدهد .

html>

ساسی مانکن متولد 27 آبان ماه ، سال 1367 در اهواز، خواننده اسـت. نام واقعی ساسی مانکن ساسان یافته و ساکن کرج بود.ساسی مانکن دانشجوی انصرافی رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب شهر قزوین درسال 1387 اسـت .ساسی مانکن درسال های حضور در ایران وهم در خارج همیشه حاشیه آفرین بود. ساسی مانکن تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

ساسی مانکن

ساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. وی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده‌است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زاد روز صحیح خود را اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تأثیر قرار نگیرد.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده شده است که نشان میدهد ساسی مانکن با نامزدش بیتا ازدواج کرده است.

ساسی مانکن

به شهرت رسیدن ساسی مانکن

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.!

دلگرم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها