رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575760

یاوری: سپاهان جای ترسوها نیست/ شاید تقویت کادر فنی به نویدکیا کمک کند

ساعت۲۴-یک پیشکسوت فوتبال اصفهان می‌گوید محرم نویدکیا چکیده فوتبال ایران است و بی تجربه نیست اما شاید تقویت کادر فنی بتواند به سپاهان کمک کند.

html>

محمد یاوری درباره حذف سپاهان از جام حذفی و شکست مقابل آلومینیوم اظهار کرد: آنقدر در چند وقت اخیر حاشیه دور و بر سپاهان بوده که فکر می‌کنم این یکی از عوامل شکست سپاهان در جام حذفی بود. جام حذفی یک شرایط ویژه دارد و تیم‌های پایین‌تر انگیزه بیشتری دارند اما به نظر من سپاهانی‌ها باید جایگاه بالاتری برای این جام قائل می‌شدند. البته آلومینیوم جایگاه پایینی ندارد اما شرایط خوبی داشته است. جام حذفی فرصت خیلی خوبی برای سپاهان بود که متاسفانه این جام را از دست داد.

او ادامه داد: سپاهان در بازی مقابل آلومینیوم در شروع بازی خوب کار کرد و دیگر نباید گل می‌خورد. در پنالتی‌ها بعید بود که بازیکنان با تجربه سپاهان چنین عملکردی به نمایش بگذارند و جای تعجب داشت. سپاهان در سه بازی که در اراک انجام داده‌ است، فقط یک تساوی به دست آورده و این آمار خوبی نیست. اراک برای سپاهان خوش یمن نبود. به هر حال دیگر بازی تمام شده و سپاهان باید در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر تلاش کند. مطمئنا تیم، تفکراتی برای جبران خواهد داشت ولی به نظرم سپاهان جای بازیکنان ترسو نیست.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره انتقادها از عملکرد سجاد شهباززاده گفت: دور شدن او از دروازه عامل گل نزدنش شده است. او مهاجم هدف سپاهان بود اما با آمدن شهریار مغانلو اعتماد به نفس او پایین آمد. اینکه ذهن بازیکن مشغول باشد که در کدام پست به کار گرفته می‌شود، از نظر روانی تاثیرگذار است.

او درباره عملکرد کادرفنی سپاهان هم گفت: محرم نویدکیا چکیده فوتبال ماست و سال‌ها با مربیان مختلفی کار کرده و بی تجربه نیست. هیچ‌کس بهتر از خودش نمی‌تواند بگوید که بهتر است در کادر فنی تغییرات ایجاد شود یا کمک‌هایش در مواقع حساس چقدر به او کمک می‌کنند. شاید هم تقویت کادر فنی سپاهان به این تیم کمک کند.

یاوری درباره قرعه سپاهان در لیگ قهرمانان نیز گفت: تصور من این است که سپاهان بیشتر تمرکزش را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته و فکر می‌کنم سپاهان در آسیا موفق عمل خواهد کرد. حریفان همیشه همین تیم‌ها بودند و فقط مثلا تیم‌های عربستانی قوی‌تر شده اند اما این مانعی برای سپاهان نیست و حضور این تیم‌ها اتفاق جدیدی نخواهد بود. مهم این است که سپاهانی‌ها چقدر به خود باوری می‌رسند و چگونه تصمیم می‌گیرند. تجربه نیز در لیگ قهرمانان بسیار کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها