رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575761

مورینیو: پروژه من در رم ۳ ساله است

ساعت۲۴-سرمربی رم ایتالیا اعلام کرد در این تیم خواهد ماند و به تیم دیگر نخواهد رفت.

html>

به نقل از فوتبال ایتالیا، در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال آ اس رم در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لچه رفت که در پایان موفق شد با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست دهد. با این نتیجه شاگردان مورینیو توانستند راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. و با اینتر روبرو خواهند شد.

راه طولانی در پیش است ما چند بازی دیگر داریم و برای من شکی نیست که اینتر قوی ترین تیم و لیگ و کوپا ایتالیا است. بنابراین ما بدترین قرعه ممکن را گرفتیم، اما به آنجا خواهیم رفت و سعی می کنیم شگفتی ایجاد کنیم. خواهیم دید که آیا ممکن است. نمی دانم حضور در سن سیرو چه احساسی خواهم داشت. باید از نظر احساسی آماده شوم، همانطور که رم میزبان اینتر بود. باید سعی کنم هیچ احساسی نداشته باشم و سعی کنم آن را مانند بازی های دیگر تبدیل کنم. من برای بازی با میلان به سن سیرو برگشتم و هر نوع توهینی دریافت کردم! مردم این بار این کار را انجام نخواهند داد، اما خواهیم دید.

بدیهی است که قصد من تلاش برای بردن بازی است و هواداران اینتر از تیم و مربی خود حمایت خواهند کرد اما احترام همیشه وجود دارد، زیرا مردم فراموش نمی کنند.

او در ادامه گفت: من واقعا بسیار، بسیار خوشحالم که در باشگاهی هستم که احساس می کنم مردم به من اعتماد دارند. نمی توانستم خوشحال تر از این باشم.از نظر فوتبالی، بدیهی است که بازی برای پایان دادن به رتبه های چهارم تا هشتم چیزی نیست که من می خواهم، اما این لحظه ای از پروژه متفاوتی برای من است و فصل آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت. من انکار نمی کنم که در نیمه اول احساس ناامیدی کردم، زیرا عملکرد ما وحشتناک بود. با این حال، من در حال حاضر خوشحالم و این پروژه رم را با هیچ پروژه دیگری تغییر نمی دهم. پروژه من در رم ۳ ساله است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها