رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575816

فال روزانه شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 2 بهمن :

امسال سال خوش شانسی شما است بنابراین به دنبال مهمترین اهداف زندگی خود باشید و آرزوهایتان را با انرژی وافر دنبال کنید. به جای حرف های دیگران، به ندای درونی خود نیز گوش دهید زیرا راه درست را به شما نشان خواهد داد. با تغییر فصل حال و هوای شما هم به بهترین شکل تغییر خواهد کرد و آرامشی را که مدت ها به دنبالش بودید، به دست خواهید آورد. حال بهتر است بیشتر برای خود و شناخت تان وقت بگذارید. به آینده تان بیندیشید و از همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید تا بهترین ها به سراغ تان آید. اگر می خواهید تصمیم بزرگی در زندگی تان بگیرید، بهتر است اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با بررسی تمام جوانب، بهترین راه را انتخاب کنید.


فال روزانه متولدین فروردین

شما فردی متواضع و خاکی هستید و دیگران این خصوصیت شما را ستایش می کنند اما امروز احساس می کنید که اطرافیانتان به گونه ای دیگر عمل می کنند و در مقابل آنها نمی دانید چه عکس العملی نشان دهید اما نگران نباشید زیرا این موضوع ربطی به شما ندارد و به زودی همه چیز به روال عادی خود باز می گردد. اگر می خواهید در کار خود پیشرفت کنید ارتباط خود را با همکاران تان افزایش دهید. به ندای قلب خود نیز گوش دهید تا راه درست را به شما نشان دهد. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی به آنچه در ذهن دارید اعتماد کنید، لازم نیست که از این شاخه به آن شاخه بپرید. شما علاقه ای به دانستن اسرار دیگران ندارید و راز نگه دار بسیار مورد اعتمادی هستید، همین امر باعث می شود که شخصی شما را امانت دار و سنگ صبور خود کند.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

قوه تخیل شما امروز افزایش می یابد شاید بد نباشد که دست به یک کار هنری بزنید، نگران نتیجه آن نباشید زیرا با توانایی بالایی که امروز در شما وجود دارد، قادر به انجام هر کاری خواهید بود. این روزها بهتر است کمی دور عقل و منطق را خط بکشید و در عالم خیال سیر کنید. اکنون زمان خوبی برای تمرکز بر مسائل مهم نیست. اگر در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید، بهتر است کمی از هم دور باشید و در تنهایی خود بیشتر بیاندیشید. احساسی که اکنون شما تجربه می کنید با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، ادامه این روند فقط شما را خسته و کلافه تر می کند، تصمیم بگیرید و پای تصمیمتان بایستید تا دیگران برایتان احترام قائل شوند. برای کسی که ساله ها ندیده اید دلتنگ هستید، با روزگار کنار بیایید و خودخوری نکنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

جذابیت امروز شما بیش از هر زمان دیگری شده است، افراد از هم نشینی با شما نهایت لذت را می برند و به همان نسبت شما هم در کنار آنها اطلاعات مفیدی را که می خواهید، به دست می آورید. از این که دوستان زیادی دارید که شما را تحت هیچ شرایطی تنها نمی گذارند، احساس غرور می کنید. دلخوری هایی که در رابطه عاطفی شما بوجود آمده بود، امروز بهبود می یابد. سعی کنید زیر قول هایی که داده اید، نزنید و به تعهدات خود پایبند باشید چون بار دیگر راه بازگشتی وجود نخواهد داشت. برای انجام کار یا کمکی به سراغتان آمده اند، شما به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام این کمک را به تعویق انداخته و به آینده موکول کرده اید، بهتر است هرچه زودتر و تا آنجا که از دستتان بر می آید کمک کنید. از شخصی دلخورید و او روحش هم از این موضوع خبر ندارد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

یک تماس تلفنی یا پیامی به شما خواهد شد که از یک دوست صمیمی برایتان خبرهایی دارد. شما از شنیدن این خبر آنقدر خوشحال می شوید که دوست دارید پرواز کنید. حال که انرژی شما افزایش یافته بهتر است کاغذی بر دارید و ایده های خود را در آن بنویسید. با این روش احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. اگر با شریک زندگی تان بحث تان شده، به جای این که مدام او را سرزنش کنید، بهتر است به او فرصت حرف زدن بدهید. حتی اگر ناراحت هستید، کمی خودتان را کنترل کنید تا شرایط دوباره آرام شود آنوقت می توانید احساسات خود را به سادگی بیان کنید. روی پیشنهاد مالی که به شما می شود خوب فکر کنید و از چند نفر با تجربه هم کمک فکری بخواهید. از این که با رئیس یا کارفرمای خود صحبت کنید ابایی نداشته باشید و خواسته تان را بدون واهمه بیان کنید. توقع خود را از شخصی کم کنید و مطمئن باشید که به زودی همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

پولی به دستتان می رسد و شما تصمیم می گیرید توسط آن دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. شاید بخواهید آن را رنگ کنید یا حتی یک اثر هنری مانند تابلوی نقاشی یا مجسمه ای بخرید. تغییر مبلمان نیز ایده خوبی است. این کار حال و هوای شما را بسیار تغییر می دهد بنابراین در انجام آن درنگ نکنید. با انرژی که امروز دارید می توانید با عشق زندگی تان یک گفتگویی عاشقانه و به یاد ماندنی داشته باشید. اما قبل از بیرون رفتن از خانه برای کارهایی که می خواهید انجام دهید و حرف هایی که دوست دارید به زبان بیاورید برنامه ریزی کنید. شما دست به خطر زدن را دوست دارید اما نباید فراموش کنید که این شجاعت باید در خدمت پیشرفت و زندگی بهتر برایتان باشد نه اینکه بی جهت خود را دچار خطر کنید و اطرافیانتان را هم نگران سازید. تلاش مستمر و کوشش خستگی ناپذیر ثمری جز موفقیت و بهروزی ندارد، خیالتان آسوده باشد.


فال امروز متولدین شهریور

ملاقات یکی از اقوام یا دوستان تان در این روز حال و هوای شما را به بهترین شکل تغییر خواهد داد. شاید این فرد خبر خوبی برای شما دارد یا حتی با هدیه ای شما را سورپرایز می کند. بهتر است بعدازظهر خود را بیرون از خانه بگذرانید و در شهر گشت و گذاری کنید. شما قدرت بیان فوق العاده ای دارید و قادرید در مورد موضوعی ساعت ها گفتگو کنید. در این شرایط دیدن یک دوست و گفتگو با او برای شما لازم است. اگر دقت لازم را به کار برید، در زمینه شغلی، احساسی و کارهایی که احتیاج به خلاقیت دارند، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید کرد. با شخصی برخوردی غیر منتظره خواهید داشت. شنیدن یک خبر بسیار خوشحالتان می کند. به جایی خواهید رفت یا با کسی ملاقاتی خواهید داشت که در روحیه تان تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از حد حساسیت نشان ندهید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

در خانه دچار سوتفاهم شده اید و به همین دلیل نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید. احساس گیجی می کنید اما نگران نباشید زیرا این موضوع به زودی حل خواهد شد. پروژه ای به دست تان می رسد که پول خوبی برایتان به همراه خواهد داشت بنابراین آن را رد نکنید. این کار بر شغل آینده شما نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و فرصت های زیادی را در اختیارتان قرار می دهد. اگر مدتی است حرفی در دل دارید و آن را از عشق تان پنهان کرده اید، بهتر است همین امروز با او قرار ملاقاتی بگذارید و راز دل تان را فاش کنید. آنوقت می بینید که شرایط ایده آل شما خواهد شد. فرصتی برای شروع مطالعه و تحصیل در رشته ای جدید برایتان پیش می آید. یک اتفاق مانع رسیدگی شما به کاری می شود که برایتان بسیار مهم است، احتیاط کنید و تا فرصت دارید در جهت جبران اقدام کنید. بسته ای به دستتان می رسد. برای تعمیر یا خرید چیزی نو مبلغی را کنار بگذارید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز احساس می کنید که اطرافیانتان حال خوشی ندارند و در ارتباط با شما مثل همیشه نیستند اما به جای عقب کشیدن بهتر است نزدیک شان شوید و سعی کنید حال و هوای آنها را تغییر دهید. ممکن است کمی سرتان شلوغ تر از قبل شود اما ارتباطات خود را همچنان حفظ کنید. اخیرا هر چه شریک زندگی تان می گوید، با او مخالفت می کنید. اختلاف نظر میان افراد طبیعی است اما اگر می خواهید رابطه خود را حفظ کنید بهتر است قدرت درک تان را بالا ببرید و قضاوت بی جا نکنید. قدر دوست واقعی و وفادار خود را بدانید و پند ها و توصیه های او را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. دو دلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. به وعده های عاطفی که واقعیت ندارد اعتنا نکنید. برای حل مشکلات لازم است به شخصی اعتماد کنید و از او کمک بخواهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز پر از عشق هستید و زمان خوبی است تا به یک رابطه عاطفی یا حتی ازدواج فکر کنید. حال که شرایط مناسب است و دیگران نیز از شما حمایت های لازم را می کنند، درنگ نکنید و دست به کار شوید. شما به راحتی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید اما مراقب باشید تا دچار سوتفاهم نشوند. از آنجا که فردی مهربان هستید و نمی خواهید دیگران از شما ناراحت باشند، با احتیاط عمل کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است که نیاز به گفتگو دارد. اگر می خواهید بیش از این اعصاب تان را بهم نریزید، آنها را با فردی مورد اعتماد در میان بگذارید. در مورد اینکه با کسی می خواهید شراکت داشته باشید و نسبت به این کار تردید دارید کلید کار تحقیق در مورد سابقه اوست، این مسئله را جدی بگیرید. با کوچکتر ها مانند بزرگتر ها رفتار کنید. یک عمل خیر از جانب شما می تواند در مورد احساس منفی که نسبت به مسئله ای پیدا کرده اید موثر باشد.


♑ فال روز متولدین دی

امروز برقراری ارتباط میان شما و یکی از اعضای خانواده برایتان سخت می شود. اما با قدرت درک بالایی که دارید به او اجازه دهید تا حرف های دل خود را به سادگی بیان کند. حس ماجراجویی شما افزایش یافته و بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان به بیرون از خانه یا حتی سفر بروید. مطمئن باشید هر دوی شما لحظات خوبی را خواهید گذراند. اگر مدیریت گروه یا کاری را به شما پیشنهاد کردند، آن را قبول کنید. امروز حمایت های لازم را دریافت خواهید کرد بنابراین اعتماد خود را از دست ندهید و به توانایی های خود اطمینان داشته باشید. همه چیز دور از تصور شما به بهترین نحو انجام خواهد شد. کاری که سخت برایش تلاش می کنید به ثمر می رسد و شما از خودتان و عملکردتان راضی خواهید شد. خودتان را برای کسی که برایتان تب نمی کند نکشید، میان رو باشید تا از کسی دلخور نشوید. برای حل مشکل خانوادگی تان که کهنه شده وقت بگذارید و راه حل جدیدی پیشنهاد بدهید تا از این گرفتاری رها شوید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز با فرد جدیدی آشنا خواهید شد طوری که در آینده تبدیل یکی از دوستان صمیمی شما می شود. او اطلاعاتی را که مدت هاست دنبالش هستید در اختیارتان قرار می دهد و زمینه های مشترک زیادی با شما دارد. هر چه بیشتر با او گفتگو کنید بیشتر به او جذب خواهید شد. حال بهترین فرصت برای خالی کرده ایده هایتان است بنابراین دست به قلم شوید. در رابطه عاطفی خود دچار دوگانگی شده اید و نمی توانید راه درست را انتخاب کنید. بهتر است به دنبال راهی موثر برای بیان احساسات خود باشید. به محض بیان آنها همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آن ها به نفع شماست. به سلامت خود بیشتر اهمیت بدهید. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده است، نباید به این موضوع بیش از این اهمیت بدهید زندگی تان را با فکر بیهوده فلج نکنید. بدون دعوت به جایی نروید حتی اگر بسیار کنجکاوید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز بیش از همیشه دوست دارید با اطرافیان تان در تماس باشید. خوش رویی و احساسات مثبتی که در درون تان است شما را تبدیل به فردی محبوب کرده است. بنابراین نگذارید هیچ چیز مانع این حس خوب شما شود. بهتر است وقت بیشتری را صرف خانواده کنید، توصیه می کنیم امروز با آنها به بیرون از خانه بروید، مطمئن باشید به همه خوش خواهد گذشت. توصیه می کنیم به زندگی خود کمی خلاقیت دهید تا تغییرات مثبتی را مشاهده کنید برای مثال در کلاس های متفرقه ثبت نام کنید یا به باشگاه سری بزنید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید، آن را رد نکنید زیرا دیگران از حضور شما نهایت لذت را خواهند برد. این هفته را به برنامه ریزی بگذرانید. در جمعی بهتر است که مراقب صحبت هایتان باشید. دست از یک عادت قدیمی تان بردارید تا یک قدم بزرگ در زندگی تان برداشته شود. حرفی به شما گفته می شود که بهتر است نشنیده بگیرید و به راه خودتان ادامه بدهید. مجبور به توضیح دادن مطلبی به شخصی خواهید شد.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها