رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575826

هر آنچه در مورد خرید چراغ خطی باید بدانیم

ساعت۲۴-چراغ خطی از جمله سیستم روشنایی جدید است که به دلیل کاربرد بسیار مطلوب توانسته است جایگزین خوبی برای چراغ های قدیمی باشد. این نوع از چراغ ها دارای مدل های مختلفی هستند که شامل موارد زیر می باشند:

چراغ
html>

آشنایی با چراغ خطی

چراغ خطی از جمله سیستم روشنایی جدید است که به دلیل کاربرد بسیار مطلوب توانسته است جایگزین خوبی برای چراغ های قدیمی باشد. این نوع از چراغ ها دارای مدل های مختلفی هستند که شامل موارد زیر می باشند:

  • چراغ آویز
  • چراغ پنلی توکار

کاربرد هر یک از چراغ های خطی متفاوت است، به همین دلیل باید متناسب با شرایط موجود و بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته اید، این نوع از محصولات را سفارش دهید. در حال حاضر فروشگاه های مختلفی در حوزه ی فروش انواع مختلف از سیستم های روشنایی فعالیت دارند، هر یک از آنها به منظور جلب رضایت مخاطب نیز هزینه ی متفاوتی را برای فروش سیستم های روشنایی مختلف پیشنهاد می دهند ولی لازم به ذکر است، در صورتی می توانید از کارایی یک چراغ خطی به خوبی بهره مند شوید که نمونه های مرغوب را در اولویت قرار دهید.

چراغ های نور خطی جزو مدرن ترین سیستم های روشنایی می باشند که در مکان های مختلف می توان از کارایی آنها استفاده کرد. این نوع از چراغ ها به دلیل اینکه مصرف انرژی کمتری دارند، بهترین انتخاب ساختمان های تجاری خواهند بود. در صورتی که اصول نصب برای آن ها به خوبی در اولویت قرار گیرد، طول عمر مفید آنها افزایش خواهد یافت.

چراغ خطی

تاریخچه ی استفاده از چراغ خطی

استفاده از چراغ های خطی در گذشته رایج نبوده است. به همین دلیل برای ایجاد روشنایی کافی در بسیاری از ساختمان ها با مشکل مواجه بوده ایم. بسیاری از سیستم های روشنائی سنتی نورپردازی کافی نداشته اند. به همین دلیل چراغ های خطی توانسته اند با ارائه ی روشنایی کافی، توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند. برای اولین بار چراغ های خطی در سال 1950 معرفی شد و روز به روز به تنوع آنها افزوده شده است. استفاده از نور خطی برای ایجاد روشنایی کافی در محیط هایی مانند کارگاه ها و خرده فروشی ها یک گزینه ی ایده آل است.

امروزه با افزایش درخواست و پیشرفت تکنولوژی شاهد چراغ های نوری با کارایی بسیار مطلوب هستیم. در صورتی می توانید از مزیت یک چراغ خطی به خوبی بهره مند شوید که مراکز معتبری را برای خرید سفارش دهید. مراکز معتبر برای فروش انواع مختلف از چراغ ها، گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده اند. چراغ های خطی با کیفیت مناسب، هزینه ی بسیار مناسبی نیز برای خرید پیشنهاد می دهند.

چراغ پنلی توکار

چراغ پنلی توکار از دیگر انواع چراغ های خطی هستند که به دلیل زیبای و لوکس بودن توانسته اند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند. چراغ پنلی توکار قابلیت نصب در سقف به ویژه سقف های کاذب را دارند. این نوع از چراغ ها در مقایسه با چراغ های پنلی هالوژن که طول عمر کمتری دارند، کارایی مطلوبی داشته و توانسته اند جایگزین خوبی باشند. پنل های سقفی به دو صورت روکار و توکار طراحی می شوند. پنل های توکار به دلیل داشتن کارایی خوب، طرفداران بسیاری به سوی خود جذب کرده است. البته قیمت پیشنهادی برای استفاده از آنها زیاد است. به همین دلیل استفاده از آنها برای محیط های کوچک مقرون به صرفه نیست و معمولا کاربرد اداری دارند.

این چراغ ها زیبایی بصری فوق العاده ای دارند. برای نصب چراغ پنل توکار حتما با افراد کاربلد در تماس باشید اگر اقدامات لازم برای نصب به خوبی انجام نشود در این صورت نمی توان از مزیت آنها بهره مند شد. برای ساخت این نوع از چراغ ها از متریال مختلفی استفاده می شود. اگر از روشنایی یکنواخت ایجاد شده توسط چراغ های قدیمی خسته شده اید، می توانید این نوع از چراغ های خطی توکار را در اولویت قرار دهید. آنها حس دلپذیری در محیط ایجاد خواهند کرد.

چراغ پنلی توکار 60 در 60

چراغ آویز

چراغ آویز از انواع چراغ های خطی می باشد که با استفاده از مکانیزم نور خطی کار می کنند. سیستم نصب آنها در مقایسه با چراغ پنل توکار فرق دارد. برای اینکه بتوانید این نوع از چراغ ها را استفاده کنید لازم است ارتفاع سقف کافی باشد. اگر محیط مد نظر شما دارای ارتفاع زیاد است در این صورت می توانید از مزیت چراغ آویز برای افزایش میزان روشنایی و کاهش هزینه های بعدی بهره مند شوید. این نوع از چراغ ها ارتفاع بین سقف و زمین را کمتر می کنند. در مدل های مختلفی می توانید انواع چراغ های آویز را خریداری کنید.

ناگفته نماند این نوع از چراغ ها یک سیستم هوشمند برای محیط هایی با سقف بلند هستند زیرا این نوع از چراغ ها علاوه بر اینکه در هزینه ی مصرف برق صرفه جویی می کند، و تعداد چراغ های مورد نیاز را کاهش می دهند، به کارگیری آنها می تواند در زیبایی محیط نیز کارساز باشد. تنوع چراغ های آویز زیاد است و شما به راحتی می توانید متناسب با دکور منزل خود بهترین نمونه چراغ آویز را سفارش دهید.

خرید انواع چراغ های خطی از نیسا لایت

نیسا لایت به عنوان بزرگترین فروشگاه های آنلاین در حوزه ی فروش انواع سیستم های روشنایی مفتخر آن است که توانسته در همه ی این سال ها با ارائه ی خدمات عالی در اولویت شما عزیزان باشد. با اطمینان خاطر می توانید چراغ توکار و چراغ آویز را از این فروشگاه سفارش دهید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات هر یک از چراغ های خطی به همراه قیمت پیشنهادی برای خرید، درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران نیسا لایت غافل نباشید. از مهمترین مزیت انتخاب این فروشگاه آنلاین برای انواع چراغ های خطی می توان موارد زیر را نام برد:

  • قیمت مناسب و معقول
  • کیفیت اصل ارسال به کل کشور
  • خرید آنلاین
  • تنوع زیادی از مدل ها
  • دریافت مشاوره ی رایگان
  • گارانتی بازگشت کالا

در گالری وب سایت نیسا لایت می توانید انواع چراغ های پنل توکار و روکار را مشاهده کنید. همین اکنون می توانید ثبت سفارش خود را برای خرید در وب سایت https://nisalighting.com/ تکمیل کنید.

چراغ روکار

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها