رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575836

مشخص شدن رئیس فدراسیون اسکیت

ساعت۲۴-مجید هنرجو با کسب رای اعتماد از مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت برای مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

html>

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت امروز شنبه به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و علی رغبتی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت ورزش در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

از مجموع ١٢ نفری که متقاضی ریاست برای فدراسیون اسکیت شده بودند، ٩ نفر با کسب تاییدیه مدیریتی از کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و اخذ تاییدیه صلاحیت از مراجع ذی صلاح مجوز حضور در این مجمع انتخاباتی را کسب کردند.

در این میان محمد عجم خراسانی و محمود علیزاده با غیبت در محل مجمع انصراف خود را اعلام کردند، قدرت جمشیدیان هم خطاب به پولادگر و در اعتراض به اعلام دیرهنگام ترکیب اعضای مجمع و اینکه فرصتی برای صحبت و رایزنی با آنها نداشته، انصراف خود را اعلام کرد. وی تاکید کرد که به نفع مجید هنرجو از انتخابات کنار می رود. فریبا مددی و علیرضا نصیری هم دو کاندیدای دیگر بودند که به نفع هنرجو از حضور در انتخابات کناره گیری کردند.

بدین ترتیب حسین خیری نیا، رضا شجیع، سارا فرشتیان و مجید هنرجو کاندیداهایی بودند که رای گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون از میان آنها انجام شد.

بر این اساس از مجموع ٥٥ رای ماخوذه مجید هنرجو و رضا شجیع به ترتیب صاحب ٢٦ و ٢٤ رای شدند ضمن اینکه فرشتیان و خیری نیا هم ٣ و ٢ رای به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب با توجه به حد نصاب ٢٩ رای لازم برای ریاست فدراسیون اسکیت، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در این دور و از مجموع آرای ماخوذه مجید هنرجو با کسب ٣٠ رای به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون اسکیت انتخاب شد. در این دور شجیع صاحب ٢٥ رای شد.

به گزارش مهر، پیش از این بهمن رضایی ریاست فدراسیون اسکیت را بر عهده داشت اما با پایان دوره چهارساله وی، این فدراسیون از تیرماه وارد دوره سرپرستی شد. فریبا مددی و محمدرضا فضلی سرپرستان فدراسیون اسکیت طی ماه های اخیر بودند.

دیگر اینکه پیش از این قرار بود انتخابات فدراسیون اسکیت ٢٢ دی ماه برگزار شود اما در فاصله دو روز مانده به این تاریخ، برگزاری مجمع لغو و به امروز موکول شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها