رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575852

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: تسلیحات خود را برمبنای راهبرد بازدارندگی ارتقا میدهیم

ساعت۲۴-جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با کمک متخصصان داخلی خود و کارکنان صنعت دفاعی در راستای ایجاد بازدارندگی و راهبرد دفاعی، تسلیحات خود را ارتقا می‌دهد.

html>

امیر مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در دوره هیئت معارف جنگ در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام (ع) با تاکید بر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در ارتش، گفت: فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و عشق به شهادت، در ارتش و دیگر نیروهای مسلح کشور باعث شد معادلات در ۸ سال دفاع مقدس و در حال حاضر طور دیگری رقم بخورد.

وی افزود: امروز هویت و شناسنامه نیروهای مسلح و ملت غیور ما، خون مطهر شهداست و ما باید به عنوان وارثان این میراث گران‌بها، از آن مراقبت و پاسداری کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برکات دوره‌های هیئت معارف جنگ، اظهار داشت: دوره‌های هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، در واقع تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های مقدس آن بزرگواران است.

امیر هادیان بیان کرد: افسران ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، در کنار مسائل نظامی نیاز است که به مسائل اعتقادی، دینی و علمی روز هم مسلط باشند که امروزه به برکت انقلاب اسلامی، در دانشگاه افسری آجا توجه ویژه‌ای به این مهم شده است.

وی به نقش نیروی هوایی ارتش در تثبیت نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی الهی ارتش، نقش مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی داشت. نیروی هوایی ارتش از همان روزهای ابتدایی جنگ حضور بسیار موثری داشت و بعد از جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط کشور از جمله سیل، زلزله و کرونا همیشه در کنار ملت بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها