رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576062

جشن ملی صعود به جام جهانی در صورت شکست عراق یا امارات

ساعت 24 - در صورت پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق یا امارات، صعود شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم خواهد خورد.

html>

تیم ملی فوتبال ایران هفتم و دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی میزبان عراق و امارات است و در صورت کسب سه امتیاز می‌تواند صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را جشن بگیرد. همزمان با این اتفاق، هواداران هم می‌توانند بعد از وقفه‌ای دو ساله، حضور در این مسابقات را جشن بگیرند.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری جشن ملی صعود به جام جهانی اظهارکرد: به دنبال برگزاری آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم و به یاری خدا پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دو بازی پیش رو، با هماهنگی‌های صورت گرفته و محوریت وزارت ورزش و جوانان و همین طور صدا و سیما، جشن صعود به صورت سراسری در تمامی نقاط ایران به شکل یکپارچه و هماهنگ برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تدارکات لازم در این خصوص در حال انجام است و هدف ما برگزاری جشنی در راستای ایجاد اتحاد ملی است. تمام مردم کشور ایران در این جشن و شادی آن سهیم خواهند بود.

دیدار ایران و عراق در ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ۱۰ هزار تماشاگر هم درون ورزشگاه این دیدار را تماشا خواهند کرد و احتمالا بعد از صعود به جام جهانی، جشن‌های خودجوش و برنامه‌ریزی شده در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها