رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576065

دریافتی بازیکنان استقلال مشخص شد/ ایرانیها ۴۰ درصد، خارجیها ۶۰

ساعت۲۴-بازیکنان تیم فوتبال استقلال قرار است پیش از شروع بازی‌های نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شارژ مالی شوند.

html>

تیم فوتبال استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانست در نیم‌فصل اول پس از ۱۰ سال با صدرنشینی، عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ را به دست بیاورد. نتیجه‌گیری این تیم باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به این فصل و عملکرد آبی‌پوشان امید بیشتری داشته باشند و نگاه متفاوتی به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

استقلالی‌ها این روزها درگیر ویروس کرونا شدند و بیش از نیمی از بازیکنان تیم در قرنطینه حضور دارند و دوره درمان خود را سپری می‌کنند. این اتفاق باعث شد که بازی آبی‌ها مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر لغو شود و همچنین بازی آبی‌ها مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ به تعویق بیفتد.

با پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنان استقلال دریافتی‌های مختلفی داشتند. طبق پیگیری‌های انجام شده، بازیکنان داخلی تیم تا اینجای کار، ۴۰ درصد از قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده‌اند و مبلغ دریافتی خارجی‌های استقلال تا اینجای کار ۶۰ درصد بوده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بازیکنان داخلی استقلال قرار است تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های برتر، شارژ مالی شوند و دریافتی‌هایشان به ۵۰ درصد برسد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها