رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576136

با آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران درآمدزایی کنید

ساعت۲۴-تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی در تمام دنیا است و در ایران نیز با توجه به افزایش خرید گوشی در سالهای اخیر بازار کاری بسیار عالی دارد. نتایج تحقیقات نشان میدهد که میانگین درآمد متخصصان تعمیرات موبایل در ایران 10 تا 20 میلیون تومان میباشد. اگر شما هم آموزش تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی ببینید و نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مدل گوشی را یاد بگیرید و تجربه خوبی داشته باشید میتوانید ماهانه بالای 10 میلیون تومان از تعمیرات موبایل کسب درآمد کنید.

خبر
html>

برای کسب درآمد از شغل تعمیرات روشهای بسیاری وجود دارد. شرط لازم برای موفقیت در این حرفه مهارت است و تا زمانی که مهارتهای این شغل را یاد نگرفته باشید نمی توانید در این شغل به موفقیت دست پیدا کنید. بنابراین ابتدا آموزش تعمیرات موبایل را به صورت حرفه‎ای یاد بگیرید و بعد از آن یکی از روش‌ها را برای درآمدزایی انتخاب کنید.

با آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران درآمدزایی کنید

دوره آموزش تعمیرات موبایل، بهترین راه یادگیری تعمیرات گوشی

شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل از بهترین روش‌هایی است که از طریق آن میتوانید صفر تا صد تعمیرات گوشی را یاد بگیرید. اگر دوره تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه مطمئن ثبت نام کنید میتوانید به صورت عملی و زیر نظر اساتیدی حرفه ای در مدت زمان کوتاه یک یا دو ماهه کلیه مباحث تعمیرات موبایل از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را یاد گرفته و وارد بازار کار کنید.

مجتمع برق گستران یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه‌های برگزار کننده دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تهران است. در این آموزشگاه دوره تعمیرات موبایل به صورت عملی برگزار شده و صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مدل‌های جدید و قدیمی گوشی را به شما آموزش می‌دهد.

سرفصل‌ها در این دوره به گونه ای تنظیم شده اند که در پایان کلاس می‌توانید در بازار کار مشغول فعالیت شده به نیازهای مشتریان پاسخ دهید. اگر هیچ دانشی در این زمینه ندارید، نگران نباشید. آموزشها در این مرکز از پایه شروع شده و گام به گام صفر تا صد تعمیرات موبایل را به شما آموزش می‌دهد.

بهترین روش ها برای درآمدزایی از شغل تعمیرات موبایل

برای آنکه از شغل تعمیرات موبایل کسب درآمد کنید روش های بسیاری پیش رو شماست. ورود به برخی از این روش‌ها به سرمایه بالایی نیاز داشته اما برخی از این روش‌ها به سرمایه اولیه‎ای نیاز نداشته و تنها کافیست تعمیرات موبایل را یاد داشته باشید. در ادامه با برخی از بهترین روش‌ها درآمدزایی آشنا می‌شویم.

1. راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل

راه اندازی مغاه رایجترین راه برای کسب درآمد از این شغل است. می‌توانید یک مغازه کوچک در زیر پله اجاره کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اگر برای اجاره مغازه سرمایه کافی ندارید میتوانید میزی اجاره کنید. اگر برای اجاره مغازه یا میز کار ندارید، نگران نباشید، برای کسب درآمد از این شغل راه های بسیار دیگری وجود دارد که ورود به آنها به سرمایه بالایی نیاز ندارد.

2. برای نمایندگی های تعمیرات موبایل رزومه ارسال کرده و به استخدام آنها درآیید.

اگر سرمایه کافی برای راه اندازی مغازه ندارید میتوانید برای نمایندگی‌ها و مراکز تعمیرات موبایل رزومه ارسال کرده و به استخدام آنها درآیید. این روش درآمدزایی مزایای بسیاری برای شما عزیزان به همراه می‌آورد. اول اینکه معمولا مشتریان زیادی در این مراکز حضور دارند بنابراین با فعالیت در این مراکز شما تجربه بالایی در زمینه تعمیرات گوشی به دست می‎آورید. از طرفی نمایندگی‌های تعمیرات موبایل از اعتبار بالایی برخوردار هستند بنابراین کار در این مراکز رزومه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. اگر به تازگی آموزش تعمیرات موبایل را دیده اید و در زمینه تجربه ای ندارید توصیه میکنیم مدت زمانی را حتی با حقوق پایین در این مراکز کار کنید.

3. سایتی در زمینه تعمیرات آنلاین موبایل راه اندازی کنید.

کسب و کارهای اینترنتی امروزه، رشد و رونق بسیاری داشته اند و بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. علاوه بر فروشگاه های اینترنتی، سایت‎های خدماتی بسیاری امروزه راه اندازی شده اند. شما هم میتوانید سایت خود را راه اندازی کنید و خدمات تعمیرات موبایل را به صورت آنلاین ارائه دهید. با راه اندازی وب سایت کسب و کار دیگر محدود به منطقه ای خاص نبوده و دامنه گسترده‌ای خواهد داشت.

تبلیغات در دیوار و شیپور، فعالیت در شبکه‎های اجتماعی راه دیگری است که در صورت فعالیت در آنها میتوانید مشتریان زیادی را جذب کرده و به درآمد بالایی برسید.

آموزشگاه برق گستران، بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین و مجهزترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران است که به صورت تخصصی دوره موبایل را برگزار کرده و صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را به شما آموزش میدهد.

این آموزشگاه کلاس‎های آموزشی خود را به انواع ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل مجهز کرده و در محیطی عملی تعمیرات موبایل را به کارآموزان آموزش میپدهد. کارآموزان طی دوره و زیر نظر استاد بر روی گوشی کار میکنند و مشکلات خود را رفع می‌نمایند. این موضوع باعث میشود تا پس از اتمام دوره تسلط خوبی به تعمیرات گوشی پیدا کرده و بتوانند با خیالی آسوده وارد بازار کار شوند.

علاوه بر آموزش عملی و کامل تعمیرات گوشی، در این مرکز مدرکی معتبر که زیر نظر فنی حرفه ای می‎باشد در اتمام دوره به کارآموزان ارائه می‎شود. همچنین کارآموزان می‎توانند از بازآموزیی رایگان و پیشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

در ادامه با برخی از دوره ها در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

با آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران درآمدزایی کنید

آموزش تعمیرات لوازم خانگی برق گستران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه برق گستران شامل عیب یابی و تعمیر انواع برند و مدل لوازم خانگی از قبیل: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال ساید، فریزر و معمولی، جاروبرقی، ماکروفر و . . . می باشد. آموزش ها در این دوره به گونه است که کلیه علاقه مندان به تعمیرات لوازم خانگی حتی افرادی که هیچ دانشی در این زمینه ندارند می توانند در آن ثبت نام کرده و کسب درآمد کنند.

کلاس تعمیرات لوازم خانگی به صورت عملی بوده و نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات در این لوازم آموزش داده می شود. سرفصل ها در این دوره بسیار کامل و جامع بوده و هر آنچه که برای تعمیرات لوازم خانگی مورد نیاز است را شامل می شود.

با آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران درآمدزایی کنید

آموزش تعمیرات پکیج برق گستران

آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه برق گستران شامل عیب یابی و تعمیر انواع مدل های فن دار و بدون فن، تک مبدل و دو مبدل در انواع برند داخلی و خارجی می باشد. شما عزیزان با شرکت در این دوره آموزشی هر آنچه برای ورود به بازار کار تعمیرات پکیج مورد نیاز است را یاد گرفته و می توانید در پایان کلاس وارد بازار کار شوید.

آموزش رسوب گیری، آموزش هواگیری، آموزش باز و بسته کردن قطعات، آموزش تعمیر و تعویض قطعات پکیج، آموزش عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می شود.

کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و طی دوره فرصت تمرین و کار عملی بر روی انواع پکیج برای شما عزیزان فراهم شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به سایت آموزشگاه به آدرس مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره‌های ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ و ۰۹۰۲۶۲۵۲۴۲۹ تماس حاصل نمائید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها