رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576206

زنی با هویت جعلی در فضای مجازی درخواست رابطه با شوهرش را کرد، او هم پذیرفت!

ساعت۲۴-مردی میانسال به پلیس فتا مراجعه و درخواست کرد به شکایتش رسیدگی شود.

html>

این فرد توضیح داد فردی ناشناس از او در ازای منتشرنکردن تصاویر خصوصی‌اش باج خواسته است. در همین رابطه پرونده‌ای در دایره رسیدگی به جرائم غیراخلاقی تشکیل شد و رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

کارشناسان پس از بررسی‌های تخصصی و انجام تحقیقات لازم ردی از شخص ناشناس به‌ دست آوردند و دریافتند عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی فردی جز همسر شاکی نیست.

مأموران در ادامه برای روشن‌شدن مسئله، زن جوان را به پلیس فتا فراخواندند. همسر شاکی در بازجویی‌ها بعد از مواجهه با ادله فنی، اتهام خود را پذیرفت و درباره انگیزه‌اش به پلیس چنین گفت: مدتی بود به همسرم مشکوک شده بودم. در نهایت برای برطرف‌شدن سوءظن خود و به قصد محک‌زدن همسرم نقشه‌ای کشیدم و با هویتی ناشناس، پیام درخواست آشنایی و دوستی برای او فرستاده و شوهرم در کمال ناباوری درخواست من را پذیرفت و در برابر شخصیت ساختگی تسلیم شد. همسرم اقدام به برقراری ارتباط کرد. با این کار او غرور و احساسات زنانه من را خدشه‌دار کرد و باعث شد به فکر انتقام بیفتم. به‌ همین ‌دلیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و محرمانه را شروع کردم و از این طریق شوهرم را مورد آزار و اذیت روحی قرار دادم تا نتیجه رفتار خیانت‌آمیزش را بفهمد.

سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با تأیید این خبر گفت: کاربران فضای سایبری هرگز به هویت افراد در فضای مجازی اعتماد نکرده و با فراگیری مهارت‌های زندگی چه در فضای فیزیکی و چه در فضای مجازی فارغ از هرگونه انتقام‌جویی و خصومتی، مشکلات را با درایت و مدیریت حل کنند.

شرق

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها