رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 576208

برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی؟

ساعت۲۴-بهتر است پیش از جواب ای سوال که برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی، سه موضوع را بررسی کنیم. اول اینکه نوع پوست چرب ما از کدام نوع است؟! دوم آنکه هر کدام از این کرم پودرها چه استفاده‌ای دارد؟ سوم اینکه برای چه کاری قصد استفاده از کرم پودر را دارا هستیم؟

html>

و در پایان به این سوال که برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی جواب خواهیم داد.

برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی؟

توضیح تصویر: پن استیک‌ لورال

1. کرم‌ پودر استیکی یا پن استیک

کرم‌ پودر استیکی یا پن استیک به صورت تقریبا جامد و مثل یک ماتیک لب بسته‌بندی شده است. فشردگی بافت این محصول به شما سه مزیت می‌دهد. اول آنکه در نتیجه فشردگی بالا تعداد دانه‌های رنگی بسیار بالایی دارد. این تعداد از دانه‌های رنگی پوششی بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. دوم آنکه به دلیل شکل ظاهری کرم پودر استیکی یا پن استیک حمل آن بسیار راحت بوده و به سادگی در کیف دستی شما جا می‌شود. مزیت سوم سرعت استفاده از این محصول برای ترمیم آرایش شما در مواقع اضطراری است. اگر در محل کار یا در وسط مهمانی آرایش شما بهم خورد کرم پودر استیکی یا پن استیک سریع‌ترین ترمیم آرایش را با کمترین نیاز به دقت برای شما خواهد داشت.

نکته: در هنگام خرید کرم پودر استیکی یا پن استیک بسیار دقت کنید. برخی افراد سودجو برای بالاتر بردن سطح پوشش این محصول از مواد آرایشی و بهداشتی غیر مجاز استفاده می‌کنند. بهتر است پیش از اقدام به خرید از طریق لینک زیر به وب‌سایت مو تن رو مراجعه و پس از جست‌وجو برند مورد نظرتان، با دقت مشخصات و مواد تشکیل دهنده آن را بخوانید. ما کرم پودر لورال اصل را به شما پیشنهاد میکنیم.

2. مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی

مرطوب ‌کننده رنگی یا کرم پودر کرمی، محصولی برای استفاده در آرایش‌های سنگین نیست. این محصول یک‌کرم مرطوب کننده است که مقدار کمی دانه‌های رنگی به آن اضافه شده است. این دانه‌های رنگی‌می‌تواند جلوه‌ای زیبا و طبیعی برای پوست صورت شما ایجاد کند. همچنین شما در هنگام انتخاب این محصول می‌توانید بجز پوشش پوست خود، از خواص پایه آن برای پوست نیز استفاده کنید. همچنین مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی به علت کاربرد چندگانه از مراحل آرایش شما کاسته و سرعت شما را در هنگام استفاده بالا می‌برد. این محصول برای استفاده روزانه و طولانی مدت یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

نکته: بحث ما در این مقاله استفاده مرطوب‌کننده رنگی یا کرم پودر کرمی برای پوست چرب است. پس یادتان باشد در هنگام خرید برندهای بدون روغن یا در اصطلاح oil free را تهیه کنید.

از لینک زیر و در وب‌سایت مو تن رو می‌توانید برندهای دارای مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی بدون روغن را با یک جست‌وجوی ساده پیدا کرده و با چشم باز خرید کنید.

برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی؟

توضیح تصویر: فون مایع لورال

3. فون‌مایع یا کرم پودر مایع

مزیت اصلی فون مایع یا کرم پودر مایع در پخش شدن یکدست آن بر روی سطح پوست است.

در حالت عادی هر فردی می‌تواند از این محصول استفاده کند. تنها مشکل این محصول آن است که نیاز به دقت بالا در هنگام استفاده دارد. اگر بیش از حد از فون مایع یا کرم پودر مایع بر روی پوستتان استفاده کنید، به سرعت آرایش شما خراب خواهد شد.

مزیت دیگر این محصول در پیدا شدن انواع مختلف آن در بازار ایران است. شما می‌توانید در هنگام خرید، محصول مورد نظر خود را با توجه به جنس پوست و نوع استفاده به سادگی پیدا کنید. فون مایع یا کرم پودر مایع دارای انواع مختلفی از نظر میزان زمان ماندگاری، غلظت و میزان آبرسانی به پوست است.

انواع پوست چرب

سه نوع مختلف از پوست چرب وجود دارد.

برای آنکه بدانیم برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی باید بدانیم پوست ما از کدام نوع است.

1. پوست چربِ پر جوش:

این یکی از انواع شایع پوست چرب محسوب می‌شود. افراد دارای این نوع پوست بجز درگیری با جوش‌های جدید، اغلب با جای جوش‌های قدیمی باقی‌مانده بر روی صورت هم درگیر هستند. پوشاندن جای جوش‌های سرسیاه، لکه‌های قدیمی و جوش‌های جدید نیازمند سطح پوشش بسیار بالاست. پس برای افرادی که دارای این نوع پوست هستند مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی استفاده‌ای نخواهد داشت. اگر جوش سر سیاه دارید، با توجه به سطح پوشش مورد نیاز شما باید کرم پودر استیکی یا پن استیک را انتخاب کنید. اگر پوست شما بیشتر جوش‌های کوچک داشته و درگیر انواع دیگر نیستید می‌توانید از فون مایع یا کرم پودر مایع استفاده کنید.

2. پوست چرب عادی:

مشکل اصلی افراد دارای این پوست چرب شدن سریع پوست بر اثر تعریق است. همچنین این پوست این افراد با نگهداری اشتباه مستعد تبدیل شدن به پوست چرب پر جوش است. مناسب‌ترین محصول برای این افراد مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی محسوب می‌شود.

این محصول به علت دارا بودن خواص درمانی پایه همچون آبرسانی بالا و تمیز کنندگی می‌تواند از تبدیل شدن پوست به نوع پر جوش تا حد زیادی جلوگیری کند. همچنین این نوع پوست صورت به علت جذب گرد و غبار و آلودگی هوا به سرعت سنگین شده و حس بدی را در فرد ایجاد می‌کند. بهتر است تا حد ممکن کرم پودر سبک‌تری برای آن استفاده کرد تا در طول روز حس بدی در شما ایجاد نکند.

3. پوست چرب مختلط

پوست این گروه در تابستان همانند گروه اول و در زمستان خشک و پوسته پوسته می‌شود. اگر شما دارای پوست صورت مختلط هستید ناچار به تهیه دو نوع کرم پودر هستید. همچنین پوست صورت شما نیاز به نگهداری ومراقبت بالا دارد. بهتر است افراد دارای این نوع پوست در تابستان از مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی با خاصیت ضدجوش استفاده کنند. در زمستان به سراغ انواع فون مایع یا کرم پودر مایع با خاصیت آبرسانی بالا بروند.

برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی؟

لایه بردارب یا اسکراب پوست لورال

اسکراب یا لایه برداری پوست:

یکی از نکات اصلی آرایش برای افراد دارای انواع پوست چرب استفاده از لایه بردارهای پوستی است. این لایه بردارها یا اسکراب پوست صورت، بافت مرده سطح پوست شما را حذف می‌کنند. این عمل دو مزیت برای شما ایجاد می‌کند.

اول آنکه باعث شاداب شدن و تنفس بهتر پوست شما در دراز مدت می‌شود.

دوم اینکه کمک می‌کند تا پوست بدن شما (به خصوص در افراد دارای پوست چرب) کمتر مستعد زدن انواع جوش باشد.

کدام کرم پودر برای چه کاری است؟

هیچ فردی در تمامی مکان‌ها از یک آرایش استفاده نمی‌کند. به‌طور قطع آرایش شما در یک مهمانی دوستانه با محیط کار متفاوت است.

پس با توجه به ویژگی‌های مختلف هر کدام از کرم پودرها باید گفت:

- کرم پودر استیکی یا پن استیک اگر دارای پوست پر از جوش هستید، مناسب محل کار شماست. سرعت و سهولت استفاده و همچنین حمل و نقل ساده، آن را تبدیل به بهترین گزینه برای شما می‌کند. همچنین این محصول برای ترمیم جای جوش‌ها در مهمانی‌ها در کنار فون مایع می‌تواند به کمک‌شما بیاید.

- مرطوب کننده رنگی یا کرم پودر کرمی به علت خواص درمانی می‌تواند یک ‌گزینه مناسب در طولانی مدت و آرایش‌های سبک روزانه باشد.

- محل استفاده از فون مایع یا کرم پودر مایع بسته به نوع محصول خریداری شده توسط شما دارد. این محصول را می‌توانید با طول عمرها و غلظت مختلف خریداری کنید. همچنین با توجه به طول عمر یا غلظت، بسته به نیاز در محل یا مناسب‌های گوناگون استفاده فرمایید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید کرم پودر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، قیمت است. عوامل مختلفی مانند برند، رنگ، پوشاندگی، ترکیبات و غیره روی قیمت بهترین کرم پودر تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین بهتر است با توجه به بودجه و نیاز پوست خود، نسبت به خرید انواع کرم پودر اقدام کنید.

نکته: اگر دارای پوست پر جوش هستید برای پوشش کامل جوش‌ها حتما باید از کرم پودر استیکی یا پن استیک در تکمیل آرایش خود به همراه این محصول بهره ببرید.

برای پوست چرب از کرم پودر مایع استفاده کنیم یا استیکی؟

جواب ما به شما این است:

بسته به محل استفاده و نوع پوستتان.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها