رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576295

استعفای یحیی گل‌محمدی استیصال باشگاه داری دولتی

ساعت 24 - تفاوت وزارت صمت با کارخانه ذوب اهن اصفهان از نظر هزینه کردن و اداره مثل تفاوت باشگاه پرسپولیس و تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان است. باشگاه ذوب آهن اصفهان در چارچوب شرکتی عمل کرده و هزینه های یک ساله نگهداری تیم فوتبال را برآورد کرده وتامین می کند اما دولت نمی تواند بدون نظارت ذیحسابی ونیز مقررات دولتی برای باشگاه پرسولیس هزینه کتند.

گل محمدی
html>

علاوه براین تغییرات مدیریتی در باشکاه ذوب آهن کمتر از تغییرات مدیریتی برای باشگاه پرسپولیس استو این گونه می شود که سرمربی موفق و بردباری مثل یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، با ارسال نامه‌ای رسمی به مسئولان این باشگاه به دلیل آنچه که عدم تحقق وعده‌های مدیران باشگاه پرسپولیس عنوان شده، از سمت خود استعفا می دهد. این اوج استیصال باشگاه داری دولتی و انحصارگرایی است. واقعیت این است که باشگاه فوتبال با برند پرسپولیس در سطح جهان نیز باشگاه بزرگی به حساب می اید و اگر این باشگاه در چارچوب باشگاه داری جهانی به مشتریان خصوصی واگذار شود و فوتبال ایران حرفه ای شود نه تنها درگیر تامین منابع مالی نمی شود بلکه یکی از پردرآمدترین باشگاههای آسیا تبدیل می شود. اما اکنون وضعیت گونه ای شده است

که با تصمیم کادر فنی پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تمرینات شاگردان گل‌محمدی به مدت سه روز تعطیل شد، قرار بر این بود که از امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) تمرینات این تیم بار دیگر از سر گرفته شود اما مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان این تیم با وجود حضور در محل تمرین تیم‌شان مانع از تحقق این مهم شد.یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم که البته پیش از دیدار مقابل فولاد نیز زمزمه‌هایی در خصوص استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس شنیده می‌شد، امروز با ارسال نامه‌ای رسمی خطاب به رضا درویش مدیرعامل این باشگاه و افشین پیروانی مدیر این تیم، استعفای رسمی خود را اعلام کرد.او پیش از این نیز در صحبت‌هایی، تاکید کرده بود بحث او و بازیکنانش مسائل مالی نیست، بلکه بحث بی‌تفاوتی نسبت به آنها است. سرمربی پرسپولیس پیش از این نیز در این فصل در چندین مرحله مانع از اعتصاب بازیکنانش در تمرین شده بود اما عدم تحقق وعده‌های مدیران این تیم، در نهایت منجر به اعلام استعفای او از سمتش شد.اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون تنها درصدی از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده‌اند و رضا درویش پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل این باشگاه، وعده‌هایی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنانش داده بود که این مهم تاکنون میسر نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها