رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576296

اسکوچیچ: کنعانی را قصاص قبل جنایت نمیکنم

ساعت24- اسکوچیچ می‌گوید آنچه برای کنعانی‌زادگان رخ داده مورد تایید او نیست و می‌تواند درس عبرت سایرین باشد.

html>

ورزش سه: اسکوچیچ می‌گوید آنچه برای کنعانی‌زادگان رخ داده مورد تایید او نیست و می‌تواند درس عبرت سایرین باشد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق حضور یافت و با اعلام اینکه وضعیت تیمش ایده آل نیست، گفت که برای پیروزی وارد زمین خواهد شد.

* مهدی طارمی هنوز اضافه نشده است

اسکوچیچ در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد: خدا را شکر در مسیری که برای جام جهانی داشتیم همه چیز تا الان مثبت بوده و می‌خواهیم همین روش را جلو ببریم. عراق همیشه یک حریف سنتی برای ما بوده و می‌دانیم قطعا بازی فوق العاده سختی برای ما خواهد شد. تیم آنها تغییراتی داشته و فردا با تمام قوا می‌آیند. ما چند تا از بازیکنان را به دلیل ویروس کرونا در اختیار نداریم و چند تا از بچه ها خیلی دیر به ما اضافه شدند مثل مهدی طارمی که بخاطر شرایط پروازی هنوز به ما اضافه نشده است.

* بازی فردا فوق العاده اهمیت دارد

وی افزود: شرایط ایده آل نیست اما بازیکنانی که در اردو هستند به قدری کیفیت دارند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند که آماده بازی فردا هستیم تا با قدرت بتوانیم این مسیر را جلو ببریم. در مورد صعود زودهنگام صحبت می‌شود اما بازی فردا به نظرم فوق العاده اهمیت دارد و فوق العاده بازی سختی خواهد شد. به امید خدا بتوانیم با قدرت وارد بازی فردا شویم و شرایط مناسبی داشته باشیم تا شرایط صعودمان را هموارتر کنیم و این مسیر را به شکل خوبی به اتمام برسانیم و بتوانیم با صعود به جام جهانی قدم رو به جلویی برای فوتبال کشور برداریم.

* تغییراتی در ترکیب داریم

او در مورد تغییرات در ترکیب اظهار داشت: دغدغه اصلی من بازی فرداست و برایم مهم است این بازی را پشت سر بگذاریم و بعدا درباره بازی های دیگر فکر خواهیم کرد. درباره ترکیب بازی فردا قطعا تغییراتی در تیم خواهیم داشت. هر بازیکنی ویژگی های منحصر بفرد خودش را دارد و چیزهای خاصی را به تیم اضافه می‌کند. شاید فردا با ترکیبی که همیشه دیدیم ظاهر نشویم ولی هر کسی بازی کند با تمام وجودش بازی می‌کند تا دست پر از زمین خارج شویم.

* کنعانی را قصاص قبل از جنایت نمی‌کنم

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی پیرامون ماجرای محمدحسین کنعانی زادگان توضیح داد: اول باید بگویم که اصول اخلاقی برای خودم و تیمم بسیار اهمیت دارد. اگر یک چیز باشد که در زندگی برایم اولویت داشته باشد مسایل اخلاقی است و برایم خیلی مهم است چون نماینده یک کشور هستیم. من با چیزی که اتفاق افتاده موافق نیستم و شاید رفتار دور از شأن یک بازیکن بوده اما در حال حاضر مدرک موثقی در مورد این مطلب به دست ما نرسیده و در کمیته اخلاق در حال رسیدگی است و قرار است درباره آن تصمیم بگیرند. نمیخواهم با صحبتهای فضای مجازی، کسی را قصاص قبل از جنایت بکنم ولی این موقعیتی که پیش آمده می‌تواند یک تلنگر برای ما باشد که مسئولیت مهمی در قبال مردم داریم و این می‌تواند درسی برای بقیه باشد که مراقب باشند که همچین اتفاقی برایشان رخ ندهد.

* زنیت نمی‌تواند چنین کاری کند

سرمربی تیم ملی راجع به بازگشت احتمالی آزمون و حاج صفی با تست منفی گفت: در مورد بازگشت زنیت باید بگویم که این باشگاه نمی‌تواند چنین کاری (اجازه ندادن به آزمون برای سفر به ایران) کند. چون بازی ما در فیفادی برگزار می‌شود و باشگاه چنین حقی ندارد. در مورد بازیکنانی که تستشان مثبت شده و حالا منفی است، باید رجوع کنیم به قوانین ای اف سی و ببینیم که اجازه چنین کاری دارند یا نه. چیزی که مسلم است بازیکنانی که نام بردید برای بازی عراق در اختیار ما نیستند و باید ببینیم برای بازی با امارات چه می‌شود.

* با سرمربی عراق رویارویی داشتم

وی در مورد شناختش از عراق با سرمربی جدید که در کرواسی حضور داشته، عنوان کرد: هر مربی می‌تواند چیزهای جدیدی با خودش بیاورد و ایشان تیمش را جوان کرده وبا انرژی بازی می‌کنند. زمانی که ایشان در دینامو بازی می‌کرد من در ریه کا بودم و سابقه رویارویی با ایشان را دارم. ما همه چیز در رهنما آماده است و میدانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم.

* منتظر اتفاق غیرمنتظره نباشید

دراگان اسکوچیچ در پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات غیرمنتظره احتمالی گفت: فکر نمی‌کنم خیلی اتفاق غیرمنتظره‌ای بیفتد اما همچنان یک شب فاصله وجود دارد و برای من یک شب طولانی خواهد بود تا به جمع بندی برسم. در مورد بازیکنان غایب مثل سردار، طبیعی است که جایگزینی وی سخت است یا احمد نوراللهی. اما کسی که در زمین حضور خواهد داشت، با تمام وجود بازی خواهد کرد و به اندازه کافی کیفیت برای پیروزی خواهیم داشت.

* برای تشخیص آب و هوا اینجا نیستم

او در مورد اینکه آیا فدراسیون می‌توانست برنامه بهتری برای سفر طارمی به ایران ترتیب دهد، اظهار داشت: این وظیفه فدراسیون بوده که برنامه ریزی کند و سعی کردند که به این بازی برسد. من تخصصی در تشخیص آب و هوا ندارم و به این خاطر هم اینجا نیستم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها