رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576347

معرفی فیلم های جدید سال 2022

ساعت۲۴-دانلود فیلم جدید همواره از جمله مورد پسند ترین محتوا ها برای کاربران علاقه مند به فیلم و سریال بوده است. به دلیل وارد شدن در سال جدید میلادی دانلود فیلم 2022 از جمله همین موارد محسوب میشود. به همین سبب در نزد کاربران علاقه مند به فیلم و سریال، دانلود فیلم 2022 و سریال 2022 نسبت به دانلود فیلم ها و سریال های سال های پیشین از اهمیت بیشتری برخوردار میباشد. وبسایت همراه مووی نیز به عنوان مرجع دانلود فیلم و سریال جدید ترین فیلم ها و سریال هایی که در سال 2022 قرار است به انتشار برسند را به کاربران معرفی کرده است.

image-20220127112100-1.jpeg
html>

فیلم هایی که قرار بوده است در ماه اول سال 2022 به انتشار برسند به روی وبسایت قرار داده شده است. تمامی محتوا ها به صورت کامل و با لینک های دانلود مستقیم در پست مربوطه قرار داده شده اند. از طرفی دیگر نیز امکان دانلود نسخه های متفاوت فیلم و سریال فراهم شده است. امکان دانلود فیلم 2022 دوبله فارسی، زیرنویس فارسی چسبیده و زبان اصلی به همراه زیرنویس فارسی جدا فراهم شده است.

سال 2022 سالی پر از محتوا های جذاب برای کاربران بیننده فیلم، سریال و انیمیشن میباشد. پیشنهاد میکنیم که به منظور اطلاع داشتن از اخبار سینما و نیز مشاهده تریلر فیلم های جدید و یا مطالعه خلاصه داستان فیلم ها و سریال ها به وبسایت همراه مووی مراجعه کنید. به این صورت در سریع ترین زمان ممکن مطلع خواهید شد که محتوای مورد نظر شما در چه تاریخی به انتشار خواهد رسید.

معرفی برخی فیلم هایی که در سال 2022 قرار است به انتشار برسند

در این زمینه بستگی دارد که شما طرفدار چه سبک و یا ژانری از فیلم باشید. وبسایت همراه مووی مرجع دانلود فیلم و سریال بوده و به همین سبب پست فیلم های هندی که قرار است در سال 2022 به انتشار برسند را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. دسته مشخصی نیز به منظور دانلود فیلم 2022 و دانلود فیلم جدید و یا دانلود فیلم دوبله فارسی به صورت جداگانه در وبسایت قرار داده شده است. در ادامه برخی فیلم هایی که قرار است در سال 2022 به انتشار برسند و یا به انتشار رسیده اند را معرفی خواهیم کرد.

دانلود فیلم The Curse of La Patasola 2022 نفرین لا پاتاسولا

این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر ترسناک میباشد. فیلم نفرین لا پاتاسولا 84 دقیقه بوده و لینک های دانلود آن به صورت رایگان و در کیفیت های متفاوت به همراه پخش آنلاین فیلم به روی سایت همراه مووی قرار داده شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: در یک سفر کمپینگ آخر هفته، دو زوج در حال مبارزه توسط لا پاتاسولا، توسط یک هیولای خون آشام معروف از فولکلور آمازون تسخیر می شوند که روابط، اخلاق و اراده آنها برای زنده ماندن را آزمایش می کند.معرفی فیلم های جدید سال 2022

دانلود فیلم Scream 2022 جیغ 5

دانلود فیلم ترسناک جیغ 5 که محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر های ترسناک، معمایی و هیجان انگیز میباشد. فیلم جیغ 5 114 دقیقه بوده و توانسته که در نظر کاربران امتیاز 7.5 از 10 را به خود اختصاص دهد. مجموعه فیلم های جیغ به صورت یک کالکشن در سایت همراه مووی قرار داده شده است که اگر قسمت های قبلی را تماشا نکرده اید، به تماشای آنها نیز بپردازید. لینک های دانلود فیلم جیغ جدید به صورت رایگان و در کیفیت های متفاوت قرار داده شده است. در خلاصه داستان فیلم جیغ 5 آمده است که: قسمت جدیدی از فرانچایز ترسناک "فریاد" در این فیلم به تصویر کشیده میشود که زنی به شهر خود باز می گردد تا سعی کند بفهمد چه کسی مرتکب یک سری جنایات شرور شده است.

دانلود سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022 ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

از جمله مهم ترین محتواهایی که در سال 2022 قرار بر انتشار آن شده است، سریال مجموعه جذاب ارباب حلقه ها میباشد. سریال ارباب حلقه ها محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر های اکشن، درام، فانتزی و ماجراجویی میباشد. اطلاعات کاملی در رابطه با این سریال به انتشار نرسیده است. تریلر رسمی سریال ارباب حلقه ها به علاوه خلاصه داستان آن به روی وبسایت همراه مووی قرار داده شده است. این سریال هزاران سال قبل از وقایع J.R.R. «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند که با ظهور مجدد شر در سرزمین میانه مواجه می‌شوند.معرفی فیلم های جدید سال 2022

دانلود فیلم Morbius 2022 موربیوس

فیلم موربیوس محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر های اکشن، درام و ماجراجویی میباشد. فیلم موربیوس 108 دقیقه بوده که تریلر رسمی به همراه خلاصه داستان این فیلم به روی سایت همراه مووی قرار داده شده است. شخصیت موربیوس به عنوان جدیدترین شخصیت ساخته شده توسط کمپانی مارول شناخته میشود. از جمله فیلم هایی که انتظار منتشر شدن آن کشیده میشود، فیلم موربیوس میباشد که دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا تاریخ اکران آن بار دیگر به عقب افتاد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: دکتر موربیوس که به طور خطرناکی مبتلا به یک اختلال خونی نادر است، و مصمم به نجات دیگرانی است که از سرنوشت او رنج می برند، دست به یک قمار ناامیدانه می زند. چیزی که در ابتدا موفقیت بنیادین به نظر می رسد به زودی خود را نشان می دهد که درمانی بالقوه بدتر از بیماری است.

همراه مووی مرجع دانلود فیلم و سریال جدید و خارجی

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد تنها برخی از محتواهایی میباشد که در سال 2022 قرار بر اکران آنها شده است. وبسایت همراه مووی نیز به منظور راحتی حال کاربران خود و نیز معرفی کردن محتوا های به زودی به کاربران همواره جدید ترین فیلم ها و سریال ها را به صورت رایگان منتشر میکند. تمامی فیلم ها و سریال هایی که در سال 2022 قرار است به انتشار برسند به صورت پست های به زودی به روی وبسایت قرار داده میشوند که تریلر رسمی فیلم ها به همراه خلاصه داستان آنها در پست مربوطه قرار داده میشود. امیدواریم که با مراجعه به وبسایت همراه مووی و رفتن به دسته دانلود فیلم 2022 به مطالعه محتوا های جدید بپردازید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها