رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 582678

فال روزانه دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۲۹ فروردین :

در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه پذیرای اطرافیان باشید و نصحیت‌های افراد باتجربه را گوش دهید. تیر ماه امسال، بخت با شما یار است و در این ماه فرصت‌های زیادی برای شادی و تفریح پیدا خواهید کرد. در فصل پاییز کارهای‌تان به اوج می‌رسد و بیشتر از همیشه باید کار کنید. در آذر ماه امسال به کانون توجه دوستان و اطرافیان تبدیل خواهید شد و در ماه دی امسال زمانی برای مسافرت پیدا می‌کنید. روابط عاطفی شما امسال خیلی خوب پیش خواهند رفت و اگر متأهل باشید شکوفه های عشق بار دیگر در دلتان جوانه خواهند زد. اگر هنوز مجرد هستید و شریک راهتان را پیدا نکرده اید بهتر است عجله نکنید و حتی اگر لازم بود چند سال دست نگه دارید! بهترین ماه های سال اردیبهشت، مهر، آبان و دی ماه خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. قرار است فرصتی را در کنار دوستان قدیمی باشید، اما احتمال ولخرجی‌ شما در این دورهمی وجود دارد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و سبک‌ زندگی سالمی را در پیش بگیرید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا دوستان بنشینید. خبری ناخوشایند به دست‌ شما خواهد رسید. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را کنار هم بگذرانید، این دورهمی را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شما بیش‌ازحد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. شما توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌ازحد وقت شما را بگیرند. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما چیزهای زیادی دارید که باید برایشان خدا را شکر کنید و جشن بگیرید، مخصوصا وقتی پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. امروز مکالمه ای با عشقتان خواهید داشت که باعث می شود با بیقراری در انتظار یک دیدار رمانتیک دو نفره با او باشید. شما این اواخر وقت زیادی برای خلوت کردن با هم نداشته اید. هر کاری از دستتان برمی آید برای ترتیب دادن این قرار عاشقانه انجام دهید. فقط حواستان باشد آنقدر ذهنتان را درگیر عشق و عاشقی و قرار گذاشتن با عشقتان نکنید که کارهای مهمی را که قرار بوده امروز انجام دهید فراموش کنید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید،اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.


فال امروز متولدین شهریور

مواظب رفتار خود باشید و زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. اجازه ندهید قضاوت‌های عجولانه شما زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید. قصد انجام کاری را دارید اما امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. امروز احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. از افراد سوء استفاده جو فاصله بگیرید و سعی کنید امروزتان را در کنار آنهایی بگذرانید که از بودن در کنار شما لذت می برند و به داستان هایی که تعریف می کنید می خندند و در کنارشان احساس مهم بودن می کنید. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و مشکلی سد راه شما نخواهد بود. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. اطلاعات کاری و حرفه‌ای خود را با غریبه‌ها درمیان نگذارید. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای در بگیرد. با فرصتی ایده‌آل برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید خوشحال، با نشاط و پرانرژی هستید. حس درونیتان به شما می گوید که می توانید هر چیزی که بخواهید را به دست بیاورید. هدف شما هر چه که باشد، تحصیلی، کاری و یا شخصی، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر هنوز تنها هستید و نیمه ی گمشده تان را پیدا نکرده اید احتمال اینکه امروز شخصی سر راهتان قرار بگیرد که توجه شما را به خود جلب کند و در خوشی و ناخوشی در کنارتان باشد بسیار زیاد خواهد بود. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.


♒ فال متولدین بهمن

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی‌های‌تان را به پایان برسانید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شگفت‌زده‌تان می‌کند. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز از انجام هرگونه معامله و عقدقرارداد کاری پرهیز کنید. از کمک به یکی از اعضای خانواده که نیازمند یاری شما است غافل نشوید. شک و تردید بی‌پایه و اساس به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خاتمه دهید. اجازه ندهید تجربه‌های ناراحت‌کننده‌ای که در گذشته داشته‌اید، روز شما را خراب کند. شما انسان کم‌حرفی هستید و علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به انزوا بکشاند. اهمیت بیشتری به خواسته‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان بدهید. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها