رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583023

انتشار خبر جعلی درباره استعفای قالیباف

ساعت 24 - پس از داستان سیسمونی گیت درباره محمد باقر قالیباف در روزهای تازه سپری شده بسیار از علاقمندان به سیاست در کانالهای اجتماعی در باره رفتاری که قالیباف باید اتخاذ کند نوشته و سخن گفته اند. برخی باور دارند او باید استعفا دهد و برخی از رسانه های اصولگرا و یاران قالیباف با اصرار به امنیتی و اطلاعاتی کردن مقوله آوردن یا نیاوردن سیسمونی از ترکیه می خواهند موضوع را به راه دیگری بکشانند. در باره استعفای قالیباف نیز دیدگاهها متفاوت است و برخی می گویند اگر او استعفا دهد با توجه به توزیع قدرت جانشین او لزوما سیاستمدار بهتری نیست.

ممد
html>

در چنین وضعیتی است که خبرگزاری تسنیم خبرداده است " کانال‌های خبری اقدام به انتشار یک خبر دروغ به نقل از خبرگزاری تسنیم منتشر کرده‌اند.بعضی از کانال‌های فیک خبری از دقایقی پیش اخباری مبنی بر استعفای محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس را به نقل از خبرگزاری تسنیم منتشر می‌کنند که اصل و منبع خبر هر دو کذب و خبرسازی است.خبرسازان اکانت توئیتری به آدرس tasnimnew جعل کرده و با درج لوگوی خبرگزاری تسنیم این خبر کذب را ابتدا در این اکانت مندرج کرده‌اند و سپس آن را در کانال‌های خبری توزیع می‌کنند. "

باید دید درروزهای آینده قالیباف آیا دراین باره با مردم سخن می گوید یا اینکه ترجیح می دهد به سکوت خود ادامه داده و از افراد سیاسی نزدیک به خود بخواهد مساله را حل کنند. در هر صورت شهروندان با توجه به ابعاد داستان یادشده باور دارند قالیباف یکی از گزینه های ناگزیرش کناره گیری از ریاست مجلس خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها