رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583339

فال روزانه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۷ اردیبهشت :

امسال همان سالی ست که دعاهای شما در نهایت نتیجه می دهد و زندگی بر وفق مرادتان پیش می رود. درگیری های ذهنی زیادی داشتید که در سال پیش رو بسیاری از آنها از بین می روند و فضا برای شروع تغییرات جدید در زندگی تان باز می شود. بنابراین نگرانی هایتان را کنار بگذارید و تنها خوش بگذرانید. امسال فرصت های زیادی برای بالا بردن توانایی ها در اختیارتان قرار می گیرد که بهتر است از آنها نهایت استفاده را بکنید، در غیر این صورت در شغل تان پیشرفتی نخواهید داشت اما روی افزایش مهارت ها و دانش خود تلاش کنید، به زودی نتایج مثبت آنها را مشاهده خواهید کرد. قدر اطرافیان تان را بدانید، حتی اگر گاهی دلخور حرف هایشان می شوید، بدانید که روزی به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. کینه های گذشته را دور بریزید و ارتباطات تان را گسترش دهید. در ماههای شهریور و مهر، تغییرات بزرگی در زندگی شخصی به خصوص روابط عاطفی برایتان فراهم می شود، از این فرصت ها استفاده کنید.


فال روزانه متولدین فروردین

برای رسیدن به نیت تان باید ثابت قدم باشید و پا پس نکشید. اگر همین روند را ادامه دهید، در نهایت به خواسته دلتان خواهید رسید. اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آینده تان تمرکز کنید. سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شید. نگران نشوید زیرا هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. بین شما و شریک زندگی تان دوری افتاده. حرفی را می خواهید به او بزنید اما قدرت بیان اش را ندارید، سعی کنید که امروز فرصتی را برای حرف زدن با او فراهم کنید. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز جایی دلتان می شکند اما این دلخوری باعث می شود که شما قوی تر و پر انرژی تر از قبل ق بردارید. بنابراین خیلی ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. استرس شما زیاد شده اما خیلی زود تغییراتی در زندگی تان به وجود می آید که تمام آنها را از بین خواهد برد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. به زودی درگیر یک جابه جایی می شوید که روحیه تا را از این رو به آن رو می کند. وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.


♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر مدت هاست چشم انتظار خبری هستید، امروز از این چشم انتظاری بیرون می آیید و بالاخره تکلیف زندگی تان مشخص می شود.اگر در مسیری که در پیش گرفته اید به مانعی برخوردید، ناامید نشوید زیرا این سختی ها شما را قوی تر از قبل کرده و در موفقیت تان نیز تاثیرگذار خواهد بود. این روزها در روابط عاطفی تان عقب نشینی کرده اید اما بهتر است که به طرف مقابل تان نشان دهید در تصمیمات خود جدی هستید در غیر این صورت این کدورت ها شما را از هم دورتر و دورتر خواهد کرد. ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هیچ کاری را بدون مشورت انجام ندهید. حتی اگر فکر می کنید که عمل شما تاثیری روی دیگران ندارد، باز هم بهتر است که نظرات خود را با دیگران مطرح کنید. در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت که قابل جبران نخواهد بود. در روابط تان با دیگران به جای بخث کردن، با گفتگو می توانید به نتایج بهتری برسید. اگر در نگاه اول فردی انرژی منفی به شما منتقل کرد، بهتر است با یک دیدار زود در مورد او قضاوت نکنید. با فرصت دادن به هم اتفاقات بهتری در پیش خواهید داشت. شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اگر چه شرایط آنطور که شما فکر می کنید، نیست اما سعی کنید که امروز مثبت اندیش باشید. از فرصت های جدیدی که پیش پای شما قرار می گیرد اما تاکنون نادیده می گرفتید، استفاده کنید. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید زیرا تنها انرژی شما را می گیرد بی آنکه هیچ نتیجه ای برایتان به همراه داشته باشد. سعی کنید امروز از بحث کردن با شریک زندگی تان به شدت خودداری کنید زیرا عواقب خوبی را به همراه نخواهد داشت. در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.


فال امروز متولدین شهریور

نگرانی مالی تان امروز با خبری که می شنوید، از بین می رود. اگر چه تا به حال فکر می کردید که تلاش تان بیهوده است اما مطمین باشید که در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. این بیان احساسات به خصوص در رابطه عاطفی تان به شما پیشنهاد می شود. در دوراهی گیر کرده اید که قادر به تصمیم گیری نیستید. به خودتان فرصت دهید تا از ندای قلب تان مطمئن شوید. کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

چند تماس تلفی خواهید داشت که خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند و شما را در برخی از تصمیم گیری هایتان به شک می اندازد به طوری در نهایت تصمیم می گیرید راهتان را عوض کنید. شاید بد نباشد که برای تصمیم گیری به خودتان فرصت بیشتری دهید. امروز نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود به حصارهایی که در اطرافتان کشیده شده، نکنید. اگر دلخوری میان شما و همسرتان پیش آمده امروز زمان مناسبی برای گفتگو نیست، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول کنید. در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.


♏ فال روزانه متولدین آبان

مدت هاست برای شروع کاری تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را برگزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کم می شود. فردی در مسیر زندگی تان قرار میگیرد که در ابتدا حس خوبی به او ندارید اما سعی کنید که با او مهربان باشید و دلش را نشکنید زیرا در آینده پشیمان خواهید شد. یکی از اعضای خانواده شما کمکی به شما می کند که گره از کارتان می گشاید. کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

این که در شرایط سخت استرس ندارید، خوب است اما با بیخیال بودن، اوضاع بدتر می شود. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، از دیگران کمک بگیرید. با همکاری و مشورت دیگران می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. امروز بهترین فرصت است که خودتان را از این شرایط خلاص کنید و حرف دلتان را بزنید. کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.


♑ فال روز متولدین دی

به شخصی که سعی دارد شما را در مقابل دیگران مسخره کند، تذکر دهید. سعی کنید که کمی جدی تر با او برخورد کنید تا حد و مرزهایش را بداند. این رفتار را نه تنها با این فرد خاص، بلکه با تمام اطرافیان تان داشته باشید. اگر شما برای خودتان ارزش و احترام قائل شوید، دیگران هم با شما به همین گونه رفتار خواهند کرد.اگر احساس تنهایی می کنید، شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا نه تنها دوستان قدیمی تان را ببینید بلکه با افراد جدیدی نیز در آشنا شوید. خبر خوبی در راه است که یکی از دل نگرانی هایتان را از بین می برد. برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.


♒ فال متولدین بهمن

در مورد مسئله ای که ناراحت تان کرده و از سرتان بیرون نمی رود، بهتر است به جای این که وقت تان را برای پیدا کردن مقصر تلف کنید، صرف پیدا کردن راه حل آن کنید. اگر خودتان دست به کار شوید، شرایط زودتر از آنچه فکرش را کنید بر وفق مرادتان خواهد شد. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید. اما بهتر است که آن را فعلا برای دیگران بازگو نکنید. آهسته قدم برداشتن کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. در مورد پیشنهاد کاری که به شما می شود هوشیارانه عمل کنید و دستپاچه نشوید تا بهترین ها برایتان اتفاق افتد. اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز اتفاقات مهم با سرعت بالایی برایتان رخ می دهد، اگر نمی توانید آنها را به خوبی کنترل کنید، از دیگران کمک بگیرید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید. اگر نمی خواهید در جمع دوستانه یا خانوادگی دلتان بشکند، در بحثی که به شما ربطی ندارد، وارد نشوید. هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها