رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583648

فال روزانه دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۱۲ اردیبهشت :

امسال برای شما سالی همراه با عشق خواهد بود، ولی برای این که از صحت احساستان مطمئن شوید باید تا اوایل مرداد ماه صبر کنید. شاید در شهریور ماه بین شما و عشقتان کمی فاصله ایجاد شود، ولی تا مهر ماه این وضعیت برطرف خواهد شد و حتی رابطه تان ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد. ممکن است حتی خبرهایی از عشق قدیمیتان به شما برسد و او دوباره بخواهد به سراغتان بیاید. در زمینه مسائل حرفه‌ای به ویژه در اوایل سال باید خیلی با احتیاط و دست به عصا حرکت کنید. درست است که تغییرات برای پیشرفت لازم و ضروری هستند، ولی اگر می‌خواهید در فعالیت‌های حرفه ایتان تغییراتی ایجاد کنید باید حساب شده و با دقت گام بردارید. زندگی خانوادگیتان را در هر شرایطی در اولویت قرار داده و به اندازه کافی برای اعضای خانواده تان که به اندازه تمام دنیا برایتان ارزشمند هستند وقت بگذارید. در نهایت این اعضای خانواده هستند که هر اتفاقی هم که بیفتد در کنار شما باقی خواهند ماند.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز خودتان را از آغاز روز برای تاخیرهای بی حد و حساب و اوضاعی بهم ریخته آماده کنید. شاید به نظرتان سخت یا غیرممکن باشد، اما بهترین کاری که در چنین شرایطی از دستتان ساخته است صبوری و حفظ خونسردی تان خواهد بود. نفس های عمیق بکشید و سعی کنید تا جای ممکن شوخ طبیعی تان را حفظ کنید. بیشتر اتفاقاتی که امروز می افتند خارج از کنترل شما هستند، پس به جای اینکه خودتان و اطرافیانتان را اذیت کنید تسلیم جریان اوضاع شوید و ببینید که شما را به کجا خواهد برد. امشب با وقت گذراندن در کنار عزیزانتان فشار و استرس امروز را فراموش خواهید کرد. پس از سالها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسئله را خاتمه دهید. ادامه این روند بیهوده و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می کند خود را به شما نزدیک کند. تا جایی که بیشتر حضورش شکل مزاحمت پیدا کرده، بهتر است مودبانه اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما رویاهای بزرگی در سر دارید، اما این رویاپردازی ها دارند ذهن شما را بیش از حد به خود درگیر می کنند و جلوی داشتن توجه کافی به کارتان را می گیرند. با این حال باید به شما بگوییم که جای هیچ گونه نگرانی نیست! شما هیچ وقت در تحویل به موقع کارهایتان با مشکل مواجه نشده اید و همیشه حتی اگر لازم بوده تا آخرین لحظه کار کنید هم وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اید. در نتیجه اشکالی ندارد اگر در حین انجام کارهایتان برای قدم های بعدیتان نیز برنامه ریزی کنید. در مهمانی هایی که امشب می روید مواظب باشید تا جای ممکن از بحث کردن با دیگران، خصوصا آنهایی که زیاد نمی شناسید خودداری کنید. این روزها به شدت احساس خستگی می کنید. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم کنید وگرنه در کارها دچار مشکل می شوید و سلامت تان را به خطر می اندازید. آینده نگری بیش از اندازه، شما را از حال غافل می کند. امروز حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید، وگرنه به دلیل فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید، ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

وقتی کارهایتان جلوی فعالیت های اجتماعی شما و یا وقت گذاندن با عشقتان را می گیرند اعصابتان حسابی به هم می ریزد و امروز هم یکی از همین روزها خواهد بود. شما تمام روز درگیر کارهایی خواهید بود که یا نتوانسته اید چند روز گذشته به پایان برسانید. تمام مدت ذهنتان درگیر این خواهد بود که کارهایتان را زودتر تمام کنید تا بتوانید به آغوش خانواده بازگردید. اگر می خواهید کارها هرچه سریعتر پیش بروند این فکرها را کنار گذاشته و فقط روی کارتان تمرکز کنید تا عملکردتان تحت تأثیر ذهن آشفته تان قرار نگیرد. در پایان روز با ذهنی آزاد و وجدانی راحت در کنار عزیزانتان خواهید بود. با احساسی برخورد کردن با مسئله پیش آمده ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می کند. صبور باشید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما باید لیستی از کارهایی که امروز و حتی در روزهای آینده باید انجام دهید آماده کنید و برای تمام این کارها یک برنامه ی دقیق و منظم در نظر بگیرید. روش شما برای پیش بردن کارها در خانه تان روش چندان کارآمدی نیست. شما در پرداخت صورت حساب ها نظم مشخصی ندارید و کارهای خانه را هم به موقع انجام نمی دهید و تعمیر و بازسازی ها را آنقدر به تعویق می اندازید که وسایل به کل از کار می افتند. حالا دیگر وقت آن رسیده است که در این روند تجدید نظر کنید و برای کارهایتان نظم و ترتیب مشخصی را در نظر بگیرید. شما مجبور نیستید همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید، اگر خودتان از پس این همه کار برنمی آیید از یک نفر کمک بگیرید. برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی آید. حواستان به اطرافیان باشد، نگاهشان به شماست. برای انجام یک کار اداری یا امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روزها بهتر است کمی از سرعت همه کارها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می توانید به سفر بروید. برای خودتان خرید کنید و برای خانه تان گل و گیاه بخرید تا روحیه تان عوض شود.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما حال و روز چندان خوبی ندارید و احساس می کنید که به شدت تحت فشار قرار گرفته اید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا این شرایط کاملا موقتی و زود گذر است. به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرید چند نفس عمیق بکشید و سعی کنی ذهنتان را به کار بیندازید. کارهایتان را اولویت بندی کنید و با نظم و برنامه پیش بروید. اگر به طور منظم و قدم به قدم پیش بروید و کارهایتان حساب شده باشند خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید همه ی کارها انجام خواهند شد. حتما در پایان روز زمانی را به خانواده تان اختصاص بدهید. هم شما و هم آنها به در کنار هم بودن احتیاج دارید. پس به بهترین شکل برای امشب برنامه ریزی کنید تا به همه خوش بگذرد. تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می گیرد، همین بدهی های مالی است. شنا خودتان را وقف خانواده تان کرده اید. وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتی تان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید، وگرنه سر و کارتان به پزشک خواهد افتاد.


فال امروز متولدین شهریور

امروز خودتان را برای شنیدن برخی خبرهای خوب مربوط به مسائل مالی آماده کنید. همین که به شما خبر برسد که قرار است پولی را دریافت کنید ذهنتان با سرعت برق به حرکت در خواهد آمد به فکر راهی برای خرج کردن این پول خواهید بود. اگر حواستان را خوب جمع نکنید حتی پیش از اینکه اصل پول به دستتان برسد آن را به باد خواهید داد! بهتر است بخشی از این پول را پس انداز کنید و بخشی از آن را هر طور که خودتان دوست دارید خرج کنید. اگر قرار است برای کسی کاری انجام دهید بهتر است این کار را به سریعترین و بهترین نحو ممکن انجام دهید تا مبادا این شخص شما و حس مسئولیت پذیری تان را زیر سؤال ببرد. برای انجام کارهای خانه از اعضای خانواده کمک بگیرید. به سفر دوری رفته و یا خواهید رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می کند. از تمامی لحظه های حال تان لذت ببرید. هر روز پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. در دخل و خرج میانه رو باشید تا دچار دردسر نشوید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

میزان هوشیاری و خلاقیت امروز شما حتی خودتان را هم شگفت زده کرده است. بدون هیچ پیش زمینه و آموزش قبلی ممکن است به سراغ قلم مو و آبرنگ بروید و یک نقاشی زیبا بکشید و شاید یک شعر ناب بنویسید. در هر صورت هر کاری که بکنید یک چیز مسلم است و آن هم این است که نتیجه خوب از کار در خواهد آمد. امروز خبرهای خوبی به گوشتان خواهند رسید که حتی اگر به طور مستقیم به خود شما مربوط نشوند هم به طور غیر مستقیم برای شما منافعی را به همراه خواهند داشت. اگر کسی شما را به خاطر کارهایی که نکرده اید مورد سرزنش قرار داد سکوت نکنید و خیلی صریح اشتباهش را به او گوشزد کنید. شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمنا به شدت فکرتان را مشغول کرده است، دل نگرانی تان بیهوده است. از شخصی که توقعی ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می کند.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما در نبرد بین خواسته ها و وظایف و مسئولیت هایتان گرفتار شده اید، اما اگر به اندازه ی کافی ذکاوت و سیاست داشته باشید ممکن است بتوانید به هر دوی آنها به میزان رضایت بخشی رسیدگی کنید. شاید اینکه با وجود تمام تلاش هایی که کرده اید نتایج چندان قابل توجهی به دست نیاورده اید شما را تا حدودی دلسرد کرده باشد، اما نباید اجازه بدهید که چنین احساسی در شما قوت بگیرد زیرا موفقیت های شما خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید. کمی به خودتان استراحت بدهید و خوش باشید. همه ی ما به استراحت هم نیاز داریم. از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شماست. از کارهای تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخر است، اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید کار به جایی که دیگر راه برگشتی نباشد، کشیده نمی شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید. خود کرده را تدبیر نیست بیشتر فکر کنید و بعد جواب بدهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

شما باید به خودتان کمی بیشتر افتخار کنید. شما وقتی تصمیم می گیرید کاری را انجام دهید و ذهن خود را روی آن متمرکز می کنید، هر چقدر هم که آن کار سخت و جاه طلبانه باشد تا زمانی که به هدفتان نرسیده باشید دست از تلاش برای دستیابی به آن برنخواهید داشت و معمولا هم موفق می شوید. امروز ممکن است به خاطر مشکلات و موانعی که در محل کار و یا در زندگی شخصی تان برایتان پیش آمده اند و فشارهایی که دارند به شما وارد می شوند کمی احساس سرخوردگی و نومیدی کنید، پس این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید. امروز حواستان به حساب و کتاب هایتان باشد و مواظب باشید هیچ خرج و یا صورت حسابی را از قلم نیندازید. اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتا با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما از فردی دلسرد و نا امید شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد، بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. به زودی ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند.


♑ فال روز متولدین دی

امروز وجود شما لبریز از انرژی، نشاط و انگیزه شده است. با توجه به اینکه زندگی شخصی و حرفه ای شما هر دو دارند خوب پیش می روند هیچ تعجبی ندارد که حالتان اینقدر خوب باشد. تنها جنبه ی منفی این وضعیت این است که احتمال دارد فشار کاری هرچند همراه با موفقیت باشد، شما را اذیت کند. مسلما شما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دارید و مسئولیت های بسیاری به عهده تان هستند، اما خوشبختانه کنترل اوضاع را در دست دارید و وضعیت نگران کننده ای وجود ندارد. به جای اینکه به خودتان استرس وارد کنید روی تمام کردن کارهایتان تمرکز کنید تا بعدازظهر را در آرامش و در کنار عزیزانتان بگذرانید. قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید، بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بوده اید نتیجه نمی دهند، بخاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. این روزها مجبور به پرداخت هزینه ای شده اید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده.


♒ فال متولدین بهمن

امروز بهتر است مواظب باشید که خودتان را به دردسر نیندازید و در موقعیت های ریسکی قرار نگیرید. شما امروز در مورد همه چیز، از مذهب گرفته تا سیاست و امور اجتماعی، عقاید محکم و سرسختانه ای دارید و حاضر به تغییر دادن آنها هم نیستید. در چنین شرایطی اگر با دیگران وارد بحث شوید روابطی که با آنها دارید را به خظر خواهید انداخت، شاید حتی اوضاع بدتر شود و موقعیت کاری و اجتماعی خود را هم به خطر بیندازید. با توجه به این وضعیت بهتر است عقاید و نظرهایتان را برای خودتان نگه داشته و کسی را تشویق یا بهتر بگوییم، وادار به پذیرفتن آنها نکنید. چرا سعی نمی کنید نظر دیگران را به جای حرف هایتان با عملتان تغییر بدهید؟! برای کاری که نمی توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده، اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلا صبور باشید. امروز سرشار از تفریح و خوشگذرانی با دوستان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه ای دارد. به زودی امکان جابجایی یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آنچه که می خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

دوستی و مادیات خیلی کم با هم جور درمی آیند و امروز هم یکی از دوست هایتان با درخواست مبلغ قابل توجهی رابطه ی دوستی که با او دارید را به خطر خواهد انداخت. شما از اینکه به این دوست خود کمک کنید خیلی هم خوشحال خواهید شد، اما به شما پیشنهاد می شود که کمی دست نگه داشته و راه بهتری را در پیش بگیرید. شما می توانید به جای اینکه خودتان این پول را به او قرض بدهید راهی برای به دست آوردن این پول به دوستتان نشان دهید. مثلا شاید یک پیشنهاد کاری برای او داشته باشید و یا بتوانید شخصی را به او معرفی کنید که کارش را راه بیندازد. با این کار هم دوستی تان را حفظ خواهید کرد و هم مشکل دوستتان حل خواهد شد. در رابطه با روابط عاطفی تان شاید بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند این اواخر منطقی تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق بوجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتما بپذیرید و بروید. از بداخلاقی های این اواخر به جایی نخواهید رسید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها