رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583778

ارگان رسانه ای دولت: قیمت نان تغییری نکرده؛ فقط در نانواییهای آزادپز تهران، قم و کرمانشاه افزایش یافته!

ساعت۲۴-ارگان رسانه ای دولت در گزارشی نوشت: اصلاح نرخ آرد صنف و صنعت موجب جریان سازی‌هایی درخصوص گران شدن نرخ نان شد که نه تنها صحت ندارد بلکه بررسی های خبرنگاران ما نشان می دهد که قیمت نان سنتی در سراسر کشور تغییری نداشته است. با این حال، رسانه رسمی دولت جدولی هم از تغییرات قیمتی نان منتشر کرده که بر اساس آن، نانوایی های آزادپز استان های تهران، قم و کرمانشاه قیمت را افزایش داده اند و در استان هرمزگان نیز قیمت نان در فروردین ماه افزایش یافته بود.

html>

ارگان رسانه ای دولت در گزارشی نوشت: اصلاح نرخ آرد صنف و صنعت موجب جریان سازی‌هایی درخصوص گران شدن نرخ نان شد که نه تنها صحت ندارد بلکه بررسی های خبرنگاران ما نشان می دهد که قیمت نان سنتی در سراسر کشور تغییری نداشته است.

از امروز صبح برخی شایعات مبنی بر افزایش قیمت نان در فضای مجازی و برخی رسانه‌ ها منتشر شده، درحالی که آرد نانوایی‌ ها و نان سنتی همچون لواش، تافتون، سنگک و بربری در استان‌های مختلف سراسر کشور تغییری نداشته است.

خبرگزای دولت نوشته است که بررسی های خبرنگاران این خبرگزاری در سراسر کشور نشان می‌دهد که اخبار منتشر شده درباره آرد صنایع و نان فانتزی است که «به علت انحراف شدید یارانه آن» اتخاذ شده و درخصوص نان های سنتی به هیچ وجه افزایش قیمتی صورت نگرفته است.

ایرنا، جدولی هم از تغییراتی قیمتی نان منتشر کرده که بر اساس آن، نانوایی های آزادپز استان های تهران، قم و کرمانشاه قیمت را افزایش داده اند و در استان هرمزگان نیز قیمت نان در فروردین ماه افزایش یافته بود.

براساس این جدول قیمت هر عدد نان لواش دولتی و آزاد به طور متوسط در کشور بین ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان، نان تافتون بین ۶۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، نان سنگک بین ۱۴۰۰ تا ۶ هزارتومان و نان بربری بین ۸۷۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

1252583_745

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها