رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583938

فرزاد حاتمی: آقای مجیدی همه دشمن تو نیستند/خودم دیدم مربی تیمم چطور رعایت حال پرسپولیس را کرد!

ساعت۲۴-خبرورزشی نوشت: بازیکن اسبق استقلال گفت: تیم‌هایی مثل شهرخودرو که در پایین جدول هستند ممکن است مثل دینامیت زیر پای تیم‌های بالای جدولی منفجر شوند و کار دستشان بدهند.

html>

فرزاد حاتمی، بازیکن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس در گفتگویی درباره بازی پیش روی تیم استقلال مقابل شهرخودرو، دیدار قبلی این تیم و تساوی با سپاهان در نقش جهان اصفهان، همچنین موضوع تبانی در هفته های پایانی لیگ برتر و البته صحبت های اخیر سعید لطفی درباره خودش اظهاراتی را مطرح کرد.

به تازگی مشکلی بین سعید لطفی و شما به وجود آمده است؟

من با کسی مشکلی ندارم. سعید لطفی که در تیم سایپا دستیار امید روانخواه است درباره من حرفی زده بود که باید به او بگویم آقای لطفی! هر زمان تعداد بازیهایت به اندازه گل های من در لیگ برتر شد می توانی درباره من حرف بزنی. خوب است افراد بدانند درباره چه کسی حرف میزنند. برای نمونه من خودم هرگز درباره آرش برهانی صحبت نمیکنم. او دو برابر من گل زده و بیشتر از من در تیم ملی بازی کرده، ولی سعید لطفی باید بداند من در باشگاه‌هایی فوتبال بازی کرده‌ام که هوادار بودن در آن باشگاه ها برای سعید لطفی آرزوست.

از تیم سابق‎تان سایپا خبر دارید؟

تعجب من از این است تیم سایپا با امید روانخواه ظرف ۹ هفته گذشته فقط ۷ امتیاز گرفته ولی کماکان هنوز تغییری در کادر فنی سایپا به وجود نیامده است. نمی دانم این افراد از کجا حمایت می‌شوند؟ کسی که چند سال پیش تیم نیروی زمینی را هم به دسته پایین تر فرستاد حالا هدایت سایپا در دست دارد. آقایان فراهانی مدیرعامل باشگاه و بهنام ابوالقاسم پور باید هرچه زودتر به فکر سر و سامان دادن به وضعیت سایپا باشند.

از اوضاع و احوال تیم استقلال پس از تساوی در اصفهان مطلع هستید؟

جای خوشحالی است که خیلی ها بابت مساوی کردن استقلال در نقش جهان ناراحت می شوند. بدون اغراق می گویم که ببینید استقلال تا کجا قدرت پیدا کرده که حالا کسب تساوی در اصفهان روبروی تیم بزرگ سپاهان برای هوادارانش ناراحت کننده است. تیمی که در کوران بازیهای آسیایی بوده، ساختار باشگاه شان خیلی قوی است و تیمی پرمهره با کادر فنی خوب. باید گفت حتما عملکرد استقلال خیلی خوب بوده که تا این اندازه توقعات از تیم فرهاد زیاد شده است. مجیدی در این هفته رکورد علی پروین را هم شکست که این هم اتفاق خیلی مهمی بود ولی دوست دارم به شخصه یک حرفی را به فرهاد مجیدی بزنم.

چه حرفی؟

من و فرهاد در اردوهای استقلال هم اتاقی بودیم ولی امروز از نوع نگاهش به پیشکسوتان دلخور هستم. مجیدی باید یک مقدار با پیشکسوتان استقلال صمیمی تر باشد و آنها را بیشتر دوست داشته باشد. یک مقدار افتاده تر رفتار کند.

چرا این حرف را می‌زنید؟ مگر اتفاقی رخ داده؟

از دور و اطراف می شنوم که فرهاد تصور می کند پیشکسوتان دوست ندارند موفقیت او را ببینند. ولی او باید بداند همه پیشکسوتان دشمنش نیستند و خیلی ها هم او را دوست دارند و دوست دارند استقلال با وجود فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد و قهرمان شود. حرفم به فرهاد همین است. امیدوارم در پنج هفته باقی مانده اینقدر با قدرت نتیجه بگیرد که تیم بعد از ۱۰سال جام قهرمانی را بالای سر ببرد و هوادارانش خوشحال شوند.

بازی با شهر خودرو را چطور پیش بینی می کنید؟

تیم شهرخودرو چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی مقابل تیم های پایین جدولی مثل یک دست انداز سخت است. مانند یک دینامیت که می تواند زیر پای تیم‌های بالای جدول بترکد و کار را برای شان سخت کند.

از نتایج اخیر شهرخودرو اطلاع دارید؟

بله! باید به داوود سیدعباسی تبریک گفت. این تیم در پنج بازی اخیر نباخته و چهار مساوی و یک برد داشته که این نشان می‌دهد سیدعباسی توانسته تیم خوبی بسازد. امیدوارم بتواند تیمش را در جدول لیگ برتر نگه دارد.

از دست رفتن دو امتیاز استقلال در اصفهان و برد پرسپولیس، فاصله ۶ امتیازی این دو تیم را به ۴ امتیاز تقلیل داد. این موضوع تا چه اندازه روی استقلال فشار روانی ایجاد می کند؟

به نظر من استقلال باید راه خودش را برود و اصلا به پشت سرش نگاه نکند. استقلال فقط باید به صدر جدول و قهرمانی فکر کند. اگر بخواهد به پشت سرش فکر کند که پرسپولیس چه کرد و سپاهان چه کرد، فقط تمرکزش از مسیر را از بین می برد.

ظرف روزهای گذشته موضوعاتی درباره تبانی در هفته‌های پایانی مطرح شده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا ممکن است برخی تیم ها در این هفته ها دست به تبانی بزنند؟

جالب است که یک بار چند فصل پیش این موضوع را خودم به وضوح حس کردم. من در تیمی بازی می کردم که جلوی پرسپولیس بازی داشتیم و در آن بازی پرسپولیس نیاز به برداشت. ما در همه بازی های قبلی با یک مهاجم بازی می کردیم ولی در آن بازی که پرسپولیس نیاز به برد داشت با دو فوروارد به میدان رفتیم و در نهایت هم باختیم تا پرسپولیس به خواسته اش برسد.

می دانید این موضوع بعد از بازی پرسپولیس با پیکان مطرح شد؟

این وصله ها اصلاً به مجتبی حسینی نمی چسبد. او اهل این کارها نیست. آقای عطابخش مدیرعامل پیکان هم یک فرد لوتی و یک جوانمرد است. اصلاً نباید به این افاراد شک کرد ولی همانطور که گفتم خودم به شخصه دیده ام که تیمی که خودم در آن بازی میکردم چطور در دیدار مقابل پرسپولیس برنامه تاکتیکی اش را تغییر کرد تا پرسپولیس راحت تر برنده شود. در این هفته ها بعضی مربیان به خاطر علایق شخصی و مسائلی از این دست تیمشان را با رعایت حال تیم مقابل به میدان می فرستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها