رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583976

پارک ساحلی آفتاب مشهد

ساعت۲۴-آیا تاکنون لذت تفریحات پرهیجان در پارک‌های ساحلی را چشیده‌اید؟ آیا برای تفریح و سرگرمی به دنبال مکانی زیبا و جذاب می‌گردید؟ اگر جواب شما به سوالات بالا مثبت است، در ادامه با ما همراه باشید.

image-20220508104925-1.jpeg
html>

پارک ساحلی آفتاب مشهد در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵ هزار متر مربع به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی جهان و دومین پارک آبی مشهد به بهره برداری رسید. پارک ساحلی آفتاب مکانی کاملا سرپوشیده بوده که بدین خاطر می‌توان در تمام ایام سال به این مجموعه بروید. جالب است بدانید که این پارک توانسته هر ساله توریست‌ها و گردشگران زیادی که به مشهد سفر می‌کنند را به خود جذب کند.

این پارک دارای هفت طبقه بوده و از امکانات و خدمات بی‌شماری بهره‌مند می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پارک استفاده همزمان آقایان و بانوان از آن م‌یباشد. همچنین بر روی پشت بام این مجموعه، مکانی برای گرفتن حمام آفتاب برای بانوان وجود دارد که موجب جذابیت هر چه بیشتر این مجموعه شده است.

امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

· سرسره دوقلو (به ارتفاع ۱۸متر)

· چاله فضایی (به ارتفاع ۱۷ متر)

· استخر موج (به طول ۳۵ متر )

· سرسره آهسته (به ارتفاع ۱۵ متر)

· وجود رودخانه‌ای دور تا دور مجموعه با طول ۱۷۰ متر به همراه دو تونل سنگی

· سرسره پیچ (به ارتفاع ۱۸متر)

· سرسره سرعت (به ارتفاع ۱۸متر)

· آبشار خروشان

· مجهز به نور درمانی و رایحه درمانی

· مجهز به سیستم تصفیه و گندزدا

· برگزاری یوگا و ایروبیک زیر نظر اساتید با تجربه

· لایه برداری پوست خانم‌ها با استفاده از حمام اسپوتا

· غنی سازی پوست با سونای بخار و نمک دریایی

· بهبود دردهای عضلانی و مفاصل با استفاده از جکوزی

· مجهز به سالن ماساژ

· مجهز به استخر طبیعی برای غواصی آقایان

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد

اگر به مشهد سفر کردید، فراموش نکنید که حتما از امکانات و تفریحات آبی پارک ساحلی آفتاب مشهد دیدن کرده و روز فوق العاده‌ای را برای خود بسازید.

برای رفتن به این پارک آبی می‌بایست به آدرس بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مرکز تجاری الماس شرق بروید.

امکانات موجود در قسمت بانوان در پارک ساحلی آفتاب مشهد

از آنجایی که بدن بانوان در معرض آلودگی و بیماری حساس‌تر است، بنابراین پارک ساحلی آفتاب در قسمت بانوان امکانات بسیار مدرنی را در دو طبقه طراحی کرده است که مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم تسویه و گندزدایی می‌باشد که وظیفه از بین بردن انواع باکتری‌ها و قارچ‌ها را دارد.

همچنین در این مجموعه استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام سونای ماسه، استخر نمک دریایی، سرسره‌های پیچ و سرعتی، حمام آفتاب یوگا، سالن ماساژ دستی و ماهی، سالن بدنسازی، ایروبیک، اتاق نگهداری از کودک، انواع فست فود، کافی شاپ و ... وجود داشته و شما می‌توانید از تمامی این موارد استفاده نمایید.

از مهم‌ترین امکانات موجود در قسمت بانوان می‌توان به محل نگهداری از کودکان اشاره کرد تا مادران بتوانند چند ساعتی را به دور از دغدغه به تفریح بپردازند.

امکانات موجود در قسمت آقایان

به جرئت می‌توان گفت که پارک ساحلی آفتاب مشهد در بخش آقایان از معماری بی نظیری همراه با خلاقیت و نبوغ ایرانی استفاده کرده که آن را به یکی از زیباترین پارک‌های آبی کشور تبدیل کرده است. از جمله امکانات موجود در این بخش عبارت است از:

· استخر استاندارد

· سونای خشک و بخار

· جکوز

· ماساژ

· پارک آبی با امکانات سرسده پیچ و دو قلو

· سرسره سقوط آزاد

· رودخانه خروشان

· چشمه جوشان

· استخر مخصوص غواصی با نمای طبیعی به عمق ۱۲ متر

محل نگهداری کودکان در پارک ساحلی آفتاب مشهد

اگر فرزند کوچکی دارید و می‌خواهید از پارک ساحلی آفتاب مشهد استفاده کنید جالب است بدانید که این مجموعه برای رفاه حال شما و ساختن روزی خاطره انگیز به دور از اضطراب محیطی را ایجاد کرده تا افراد کاربلد و آموزش دیده از کودکان شما مراقبت کنند.

توجه داشته باشید که حداقل سن کودکان شما باید ۶ ماه باشد. همچنین کودکان پسر نیز تا یک سالگی در قسمت اتاق کودک پذیرش می‌شوند.

شیفت‌های کاری پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

برای مراجعه به پارک ساحلی آفتاب مشهد شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۹ الی 21 به آدرس گفته شده دربالا مراجعه کرده و از تفریح در یک مجموعه آبی با امکانات فراوان بهره ببرید.

سخن پایانی

همواره به یاد داشته باشید که اگر به شهر مقدس مشهد سفر کردید، می‌توانید یک سفر خاطره انگیز زیارتی و سیاحتی را تجربه کنید. پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از بهترین مکان‌های تفریحی است که شما می‌توانید به خرید بلیط اینترنتی تخفیف دار از سایت استخر بلیط بپردازید و روزی هیجان‌انگیز را در آن سپری کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها