رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584104

چه کسانی بیشترین فالوور را در جهان دارند؟

ساعت۲۴-میلیون ها پیج در اینستاگرام به فعالیت مشغول هستند تا کاربران را فالوورهای خود را افزایش دهند؛ اما کدام پیج ها بیشترین تعداد دنبال کننده را در دنیا دارند. با ما همراه باشید تا افرادی را که بیشترین فالوور را در جهان دارند، به شما معرفی کنیم.

image-20220509182608-1.jpeg
html>

چرا داشتن فالوورهای زیاد در برنامه اینستاگرام بسیار مهم است؟

اینستاگرام مانند یک اقیانوس است که روزانه میلیون ها محتوا به درون آن ریخته می شود و تنها راهی که محتوا به قعر اینستاگرام نرود، داشتن بازدید بالا است.

هر کسب و کاری برای گسترش برند خود و تجربه فروش اینترنتی محصولات یا خدمات خود، پا به این رقابت می گذارد. پله های نردبان موفقیت در این برنامه را دنبال کنندگان آن پیج تشکیل می دهند؛ پس اولین رقابت کاربران بر سر جذب مخاطب و بالا بردن تعداد دنبال کنندگان است.

هرچه تعداد فالوورهای یک پیج در اینستاگرام بیشتر باشد، اعتبار آن در نزد کاربران نیز بالاتر می رود. از طرفی، کاربرانی که با پیج های دارای فالوور بالا برخورد می کنند،حس امنیت خاطر بیشتری به آنها تزریق شده و ترغیب می شوند تا آن برند را دنبال کنند.

به همین علت، برندهای کوچک و بزرگ به سراغ خرید فالوور اینستاگرام می روند تا اعتباری هرچند کوچک را در ابتدای فعالیت خود در اینستاگرام کسب کنند.

معرفی پیج هایی با بیشترین فالوور اینستاگرام

بالطبع بیشترین تعداد دنبال کننده در فضای اینستاگرام مربوط به افرادی است که شهرت زیادی در دنیای واقعی برهم زده اند.

با این حال، بین این افراد نیز رقابت تنگاتنگی بر سر کسب جایگاه نخست این برنامه وجود دارد.بسیاری از این افراد از خرید فالوور استفاده می کنند و برای طبیعی بودن این روند از خرید بازدید لایو اینستاگرام و کامنت و لایک برای پست های خود نیز بهره می برند.

در ادامه، با ما همراه باشید تا رکورد داران بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

1-پیج خود برنامه، صدرنشین لیست

پیج اینستاگرام در خود اپلیکیشن اینستا، بیشترین تعداد فالوور در این بستر را دارد. این پیج که با ایدی instagram در این فضا فعالیت می کند، بیش از 501 میلیون دنبال کننده دارد.

2-کریستین رونالدو، معجزه گر مستطیل سبز

شهرت کریس رونالدو در دنیای واقعی، به اینستاگرام نیز کشیده شده است و دنبال کنندگان پیج او را از مرز 436 میلیون عبور گذراند.

پیج او یکی از پربازدیدترین پیج های فعال در اینستاگرام محسوب می شود که هزینه تبلیغات در آن، مبلغی نجومی است.

3-کایلی جنر، صاحب برند آرایشی کایلی

کایلی جنر از خواهران خانواده کارداشیان-جنر است که توانسته در اینستاگرام، 334 میلیون دنبال کننده را جذب نماید.

او که شهرت خود را مدیون شو تلویزیونی خانوادگی خود است، برند آرایشی را نیز تاسیس کرده که درآمد حاصل از آن او را به لقب جوانترین میلیونر دنیا رسانده است.

4-لیونل مسی، ستاره آرژانتینی

رقابت بین رونالدو و مسی از مستطیل سبز به دنیای اینستاگرام نیز کشیده شده است. پیج لیونل مسی ستاره تیم پاریسن ژرمن، بیش از 324 میلیون دنبال کننده دارد که این رشد صعودی و ناگهانی را مدیون حضور خود در تیم پاریسن ژرمن است.

چه کسانی بیشترین فالوور را در جهان دارند؟

چه کسانی بیشترین فالوور را در جهان دارند؟

5-سلنا گومز، ملکه سابق اینستاگرام

سلنا گومز خواننده تگزاسی هالیوود تا چندی پیش، بیشترین تعداد دنبال کننده را در اینستاگرام داشت و همین موضوع سبب شد تا لقب ملکه اینستاگرام را به خود اختصاص دهد. او در حال حاضر پنجمین نفر این لیست است که بیش از 317 نفر فالوور دارد.

6-راک، ستاره فیلم های اکشن

دواین جانسون ملقب به راک، یکی از معروف ترین ستارگان دنیای هالیوود است که در اینستاگرام بیش از 313 میلیون فالوور دارد.ویدئوهای او با دخترانش بسیار مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفته اند.

7-آریانا گرانده، خواننده مشهور آمریکایی

جایگاه هفتم این لیست متعلق به خواننده خوش صدای آمریکایی آریانا گرانده است که با کفش های پاشنه بلند در ذهن کاربران نقش بسته است. او در اینستاگرام بیش از 308 دنبال کننده را به خود اختصاص داده است.

8-کیم کارداشیان، مدل پرحاشیه

او که قبلا آرایشگر چاریس هیلتون بود، با کمک پاریس هیلون، با افراد پرنفوذ هالیوود آشنا شد و با فیلم مستند خانوادگی خود به شهرت جهانی رسید. او همسر سابق پولدارترین رپر رنگین پوست آمریکا، کانیه وست است. او در اینستاگرام، 307 میلیون فالوور دارد.

9-بیانسه، معروف ترین خواننده رنگین پوست

بیانسه یکی از مشهورترین خوانندگان خانم رنگین پوست هالیوود است که بیش از 254 میلیون فالوور در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است.

10-کلویی کارداشیان، بازیگر و کارآفرین آمریکایی

کوچکترین عضو خانواده کارداشیان، کلویی است که رتبه دهم این لیست را به خود اختصاص داد. او که با بازی در مستند خانوادگی خود شهرت خوبی برای خود دست و پا کرده است، بیش از 240 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم دارد.

11-کندال جنر، مدل معروف ویکتوریا سیکرت

یکی دیگر از خواهران خانواده کارداشیان-جنر، کندال است که تنها فرد این خانواده است که برای برندهای معروف جهان کت واک انجام داد. او را می توان کم حاشیه ترین عضو این خانواده دانست. او که لقب گران ترین مدل جهان را نیز یدک می کشد، 234 میلیون فالوور دارد.

12-جاستین بیبر، خواننده کانادایی معروف

جاستین بیبر از آن دسته از خوانندگانی است که از بچگی در هالیوود به فعالیت مشغول است و پس از رابطه با سلنا گومز، شهرت فوق العاده ای کسب کرد. او در حال حاضر با دختر استفن بالدوین هنرپیشه آمریکایی، هایلی ازدواج کرده است. اینستاگرام او، دوازدهمین پیج پربازدید اینستاگرام با 233 میلیون فالوور است.

چه کسانی بیشترین فالوور را در جهان دارند؟چه کسانی بیشترین فالوور را در جهان دارند؟

13-نشنال جئوگرافیک، علمی ترین پیج اینستاگرام

پیج نشنال که متعلق به انجمن جغرافیای ملی آمریکا است، یکی از پر اعتبارترین مجلات دنیای علوم طبیعی محسوب می شود.

این پیج، 220 میلیون دنبال کننده علاقمند به طبیعت از سراسر دنیا دارد.

14-نایکی، معروف ترین برند ورزشی جهان

جایگاه چهاردهم این لیست به معروف ترین برند ورزشی دنیا، نایکی تعلق دارد که بیش از 216 میلیون فالوور دارد.این برند در اینستاگرام خود جدیدترین محصولات خط تولید را معرفی می کند.

15-تیلور سویفت، اعجوبه موسیقی آمریکا

تیلور سویفت خواننده 33 ساله آمریکایی که پس از مایکل جکسون، دومین خواننده ای است که در بی ام آی، جایزه ای با نام خودش دریافت کرده است. او در اینستاگرام خود اتفاقات جالب روزانه خود و خبرهایی از فعالیت خود در زمینه موسیقی را با 208 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک می گذارد.

سخن پایانی

در این مطلب پانزده پیج با بیشترین تعداد دنبال کننده در سراسر دنیا را به شما عزیزان معرفی کردیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها