رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584176

رضاییان هم مورد غضب یحیی قرار میگیرد؟

ساعت۲۴-خبرورزشی نوشت: رامین رضاییان حرکت جالبی در بازی مقابل ذوب آهن انجام نداد.

html>

رامین رضاییان مدافع راست سابق تیم ملی که در نیم فصل از لیگ قطر به پرسپولیس پیوست، به جز در چند بازی ، عملکرد خوبی در تیمش نداشته است. رامین هرچقدر در ارسال ها و ضربات ایستگاهی خوب است، در کارهای دفاعی متزلزل نشان داده و پرسپولیس چند گل را در بازی های اخیر از سمت رضاییان دریافت کرده است.

از مسائل فنی که بگذریم ، رضاییان حرکت عجیبی در بازی با ذوب آهن انجام داد و موقعی که تابلوی تعویض بالا رفت و قرار بود جای خود را به سیامک نعمتی بدهد،در ابتدا اصرار کرد که در زمین بماند و بتواند ضربه ایستگاهی که برای پرسپولیس اعلام شده بود را بزند و در نهایت هم که راضی به تعویض شد، روی نیمکت به این تصمیم معترض شد. در نهایت مثل همیشه با دخالت کریم باقری این موضوع ختم شد و رامین هم بعد از بازی از هواداران و کادرفنی پرسپولیس عذرخواهی کرد.

با وجود معذرت خواهی رضاییان ، ممکن است یحیی گل محمدی در خصوص رامین تصمیمی مشابه با مهدی عبدی بگیرد و دفاع راست تیمش را جریمه کند. عبدی بعد از اینکه بدون اجازه بازی دوستانه پرسپولیس را ترک و راهی جشن قهرمانی نساجی شد، از سوی باشگاه پرسپولیس با جریمه نقدی مواجه و البته از چند جلسه تمرین هم منع شده بود. هرچند احتمال اینکه رامین از تمرین کردن منع شود کم است ، ولی این احتمال وجود دارد که این بازیکن با جریمه نقدی و یا حتی نیمکت نشینی در دیدار مقابل سپاهان مواجه شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها