رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584208

طراحی نما با قدیمی ترین شرکت معماری در ایران با تخفیفات ویژه

ساعت۲۴-برای آنکه یک طراحی نما لوکس بنظر برسد ، در ابتدا باید دارای طرحی حرفه ای و منحصر به فرد و سپس متریال های ارزشمند باشد . البته باید به این نکته هم دقت نمود که مهندس معمار می تواند با خلاقیت حتی از متریال های ارزان قیمت نیز طرح هایی لوکس کشیده و آن را به اجرا در بیاورد . از جمله ی این متریال ها عبارتند از :

html>

طراحی نما با قدیمی ترین شرکت معماری در ایران با تخفیفات ویژه

برای آنکه یک طراحی نما لوکس بنظر برسد ، در ابتدا باید دارای طرحی حرفه ای و منحصر به فرد و سپس متریال های ارزشمند باشد . البته باید به این نکته هم دقت نمود که مهندس معمار می تواند با خلاقیت حتی از متریال های ارزان قیمت نیز طرح هایی لوکس کشیده و آن را به اجرا در بیاورد . از جمله ی این متریال ها عبارتند از :

آجر

در گذشته تصور می شد که آجر تنها برای ساختمان های قدیمی و بی ارزش مورد استفاده قرار می گیرد اما از آنجایی که این متریال متریالی محبوب در ایران بوده و به راحتی در این کشور قابل دسترس می باشد آن را پرداخته و با تکنولوژی ها و روش هایی مقاومت آن را در برابر عوامل و شرایط مختلف بالا برده اند امروزه نیز از آن استفاده می شود و در طرح های سبک مدرن و اسلامی بسیار محبوب بوده و مورد استقبال قرار گرفته است . در واقع اگر طراح طرح خوبی را با این متریال ارائه دهد می توان آن را در دسته ی متریال های با ارزش و لوکس قرار داد . باید معایب آجر را نیز قبل از انتخاب آن به عنوان متریال اصلی نما بررسی نمود که از جمله ی این معایب می توان به آسیب دیدن آن هنگام برخورد مستقیم با نور خورشید و همچنین جذب رطوبت بالا اشاره نمود .

· شیشه

شیشه به دلیل ویژگی ظاهری ای که دارد و همچنین نوعی که برای نما استفاده می شود جز متریال های لوکس به حساب می آید . درواقع شیشه هایی که در نما مورد استفاده قرار می گیرند شیشه های معمولی نبوده بلکه شیشه هایی می باشند که به راحتی شکسته نشده و در برابر عوامل مختلف مقاوم می باشند . البته که باید هنگام انتخاب این متریال به عنوان یکی از متریال های اصلی نما به این نکته که نور آفتاب را به صورت کاملا مستقیم وارد فضای داخلی کرده و هزینه ی نسبتا زیادی را به کارفرما تحمیل می کنند توجه نمود .

· سنگ

همانطور که می دانید یکی از ارزشمندتری و گرانقیمت ترین انواع نما نماهای رومی یا همان نما کلاسیک می باشد . در این سبک طراحی نما از متریال سنگ استفاده می شود و می توان با توجه به این نکته گفت که سنگ از ارزشمندترین متریال ها و لوکس ترین آن ها در طراحی نما به حساب می آید . البته باید به این نکته نیز توجه نمود که سنگ ها انواع مختلفی دارند که از جمله ی آن ها می توان به سنگ مرمر ، سنگ مرمرین ، سنگ گرانیت و سنگ تراورتن اشاره نمود . هر چقدر که کیفیت سنگ و مقاومت آن در برابر عوامل مختلف بیشتر باشد و سطح و طرح سنگ یکدست تر و روشن تر باشد آن سنگ از ارزش بیشتری برخوردار می باشد .

هیرادانا ، بهترین شرکت طراحی نما در ایران : 0912575492

برای اطلاع از قیمت ها و خدمات تماس بگیرید

طراحی نما با قدیمی ترین شرکت معماری در ایران با تخفیفات ویژه

· چوب

چوب را می توان از جمله ی بهترین و زیباترین و شیک ترین متریال ها برای طراحی نما دانست . درواقع چوب متریالی محبوب در سبک مدرن و بسیاری از سبک های طراحی نما می باشد که به دلیل بافت زیبا و منحصر به فرد و ویژگی هایی که دارد به خوبی می تواند با دیگر متریال ها ترکیب شود . همچنین خود به تنهایی نیز می تواند نمای یک ساختمان را در بر بگیرد . همچنین چوب دارای انواع مختلفی می باشد و با مشخصات ظاهری مختلف می توان آن را در بازار یافت و استفاده نمود که این امر دست طراح را برای طراحی نما باز گذاشته است .

· فایبر سمنت

فایبر سمنت از جمله متریال های به روز و ترند می باشد که روز به روز محبوبیت آن و ارزش های آن در میان افراد بیشتر می شود . درواقع این متریال نوعی صفحات سیمانی می باشد که تقویت شده است . این صفحه در طی عملیات تقویت شدگی دارای الیاف مختلفی شده است که همین الیاف باعث شده تا در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت ، حرارت و ... مقاوم شود .

· کامپوزیت

ورق های کامپوزیتی که درواقع آلومینیومی می باشند را می توان از زیباترین و خاص ترین متریال های به روز دنیا در صنعت ساختمان سازی و طراحی نما دانست . این متریال به خوبی در سبک مدرن جای خود را باز کرده است و می تواند با انواع متریال ها ترکیب شود . همچنین تنوع رنگی خوبی دارد که همین امر سبب طراحی خلاقانه ی معماران شده است .

نکات مهم برای اجرای نورپردازی نما به صورت لوکس :

· در نورپردازی حتی اگر برای ساختمانی لوکس و گرانقیمت باشد باید به میزان مصرف انرژی آن دقت شود . به همین علت بهتر است که از منابعی کم مصرف برای نورپردازی نما استفاده شود .

· به وسیله ی نورپردازی می توان به ساختمان شکل و همچنین فرم داد به همین علت باید به جهت نورپردازی توجه کنید .

· بهتر است برای زیباتر شدن نورپردازی و توجه به جزییات منابع نور در قسمت هایی نصب شوند که دیده نمی شوند .

· برای نورپردازی تاکیدی بهتر است از منابع نقطه ای برای نورپردازی استفاده کنید .

· می توان منابع نور را در زمین قرار داد و از نور پرقدرت آن ها که به سمت بالا می آید برای روشن نمودن ساختمان استفاده نمود .

· به وسیله پروژکتور نیز می توان نمای ساختمان را به صورت کلی روشن نمود .

· برای نشان دادن حجم و جزییات مختلف ساختمان می توان شدت نورها را در قسمت های مختلف متفاوت در نظر گرفت .

· و ...

طراحی نما و اجرا و نورپردازی لوکس آن چقدر هزینه بر است ؟

هزینه ی طراحی نما و اجرای آن و همچنین نورپردازی آن به صورت لوکس به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله ی این عوامل می توان به این موارد اشاره نمود :

· متراژ نما

برای تعیین هزینه ی طراحی و اجرای نما نکته ای که بسیار تاثیرگذار است متراژ آن است . مشخصا هر چقدر ارتفاع و عرض ساختمان و به صورت کلی مساحت آن بیشتر باشد متریال ها و نیازهای بیشتری دارد و برای رفع این نیازها هزینه ی بیشتری باید صرف نمود . به همین دلیل باید در ابتدا با توجه به متراژ نما و بودجه ی کارفرما شروع به طراحی نما و انتخاب متریال ها نمود .

· متریال های مورد استفاده

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه ی طراحی نما تاثیر می گذارد سبک طراحی نما و متریال هایی که در آن سبک استفاده می شود می باشد . می توان گفت که سبک کلاسیک از لوکس ترین سبک های ساختمان سازی و طراحی نما می باشد و این به این دلیل است که متریال هایی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرد از ارزش اقتصادی زیادی برخوردار می باشند . در نتیجه هزینه ی طراحی نمای سبک کلاسیک از بسیاری سبک های دیگر بیشتر خواهد شد .

· شرکت طراحی نما

شرکت طراحی نما و مهندسینی که در آن مشغول به کار می باشند و پروژه ی طراحی نما را قبول می کنند نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت طراحی نما و اجرای آن و نورپردازی ساختمان می باشد . درواقع هر چقدر از مهندسینی مجرب تر و حرفه ای تر با رزومه ی قوی تر بهره ببرید هزینه ی بیشتری را باید صرف کنید و این به این علت است که دانش و آگاهی آن ها بیشتر بوده و امکان خطا در کار این افراد کم می باشد . البته می توان گفت از آنجایی که این افراد از تجربه ی زیادی برخوردار می باشند می توانند کار را به بهترین نحو و با کمترین هزینه های جانبی تمام کنند و به سرانجام برسانند .

طراحی نما با قدیمی ترین شرکت معماری در ایران با تخفیفات ویژه

کلام آخر

شرکت طراحی نما و معماری هیرادانا را می توان از مجرب ترین شرکت های معماری ایران دانست که در انواع زمینه های مربوطه به فعالیت پرداخته و کارنامه ی پرباری را برخوردار می باشند . شما می توانید از خدمات مختلف این شرکت و مشاوره حضوری و آنلاین از طریق شماره 09125754921 بهره ببرید . با مراجعه به بخش پروژه ها در سایت به آدرس www.hiradana.com از تمامی نمونه ها بازدید بفرمایید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها