رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584283

خبر مهم وزیر کار درباره زمان کوپنی شدن کالاها/ کالاهای اساسی سهمیه‌بندی میشود؟

ساعت۲۴-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اصلاحات اخیری که در حوزه یارانه‌ها رخ داده است توضیحاتی داد.

html>

در راستای تصمیمات جدید درباره اصلاح یارانه‌ها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره توضیحاتی داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقلام یارانه‌ای که گران خواهند شد، گفت: مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات، چهار کالایی هستند که یارانه به آنان اختصاص پیدا کرده و با اصلاح یارانه‌ها، پول یارانه آنان به حساب مردم واریز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد خطاب به رئیس جمهور گفته‌اند که چرا شما وارد این فضا شده و دست به اصلاح یارانه‌ها زده‌اید؛ اما ایشان از آبروی خود مایه گذاشته‌اند تا عوائد یارانه‌ها به خود مردم برسد و وضعیت اقتصادی کشور اصلاح شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در قانونی که مجلس شورای اسلامی به تصویب رسانده، آمده است که دولت در بودجه ۱۴۰۱ حق ندارد حتی یک دلار را به قیمت ۴۲۰۰ به فروش برساند و باید این یارانه به صورت کالابرگ الکترونیکی به مردم پرداخت شود تا رفاه بیشتری برای آنان حاصل شود.

عبدالملکی بیان داشت: تا دو ماه یارانه نقدی برای مردم واریز می شود؛ چراکه هنوز زیرساخت کالابرگ الکترونیکی آماده نیست؛ اما به محض آماده سازی این کالابرگ، سهمیه های مناسبی برای مردم در چهار قلم ذکر شده اختصاص پیدا خواهد کرد و مردم با کالابرگی که همان کارت بانکی آنان خواهد بود، می‌توانند این اقلام را با قیمت مناسب دریافت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها