رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584305

افزایش بیماران صعب العلاج و پوستی در سراوان گیلان

ساعت۲۴-فارس نوشت: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نگاه ویژه شورای شهر رشت به حوزه معلمین غیر انتفاعی گفت: جلسات متعددی تا کنون پیرامون مشکلات معلمین غیر انتفاعی گیلان برگزار کرده‌ایم و معلمین غیر انتفاعی در حوزه آموزش تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهند و حتی در روزهای شیوع کرونا نیز با حداقل حقوق دریافتی به آموزش فرزندان این آب و خاک مشغول بودند.

html>

محمد رضا احمدی با تاکید به اینکه معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی گیلان با امید تبدیل وضعیت اشتغال تا کنون ایستادگی کرده‌اند، بیان کرد: معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی به لحاظ سطح علمی، آموزشی و غیره بسیار کارآمد هستند و نمایندگان مجلس باید زبان گویای مشکلات این قشر باشند.

او با تصویب تحت پوشش بیمه قرار دادن معلمین غیر انتفاعی افزود: پرداخت حق و حقوق قانونی معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی گیلان، یکی دیگر از مصوبات است و چنانچه موسسات و مراکز آموزشی غیر انتفاعی نسبت به این موضوع بی‌توجه باشند، مجوز فعالیت آن مراکز را باطل می‌کنیم.

احمدی با تاکید به تعیین تکلیف معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی گیلان تصریح کرد: مسؤولین وزارت آموزش و پرورش را مجاب کرده‌ایم تا راه‌های جذب معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی بر اساس آزمون داخلی اجرایی شود و این موضوع طی یک یا دو ماه آینده به صحن مجلس ارسال می‌شود و ان شاالله با رای خوبی تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه از مؤسساتی که از معلمینشان حمایت کنند ما نیز حمایت می‌کنیم، گفت: بهداشت جسمی و روان مردم برایم بسیار حائز اهمیت است و امروزه شاهد مشکلات فراوانی در حوزه سراوان هستیم و ان شاا در پایان سال ۱۴۰۱ قرار است با حمایت دولت، سراوان به طبیعت بازگردد و هفته گذشته نیز تیم مستند ساز مجلس وارد سراوان شد و در هر خانه‌ای که ورود کردیم تعدادی بیماران صعب العلاج، پوستی و غیره را مشاهده کردیم که تاسف برانگیز است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه برای رفع مشکلات سراوان باید پای کار باشیم، افزود: برای رفع دغدغه‌های مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها