رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584315

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران:

به اندازه کافی تولید داریم/ مردم نگران از دست دادن قدرت خریدشان نباشند

ساعت۲۴-رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و اینکه قرار نیست مردم نگران باشند که خدایی نکرده توان خریدشان را از دست بدهند، گفت: یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت قطع نمی‌شود، بلکه از بخش تولید به مصرف می‌رود.

html>

به گزارش ایسنا، احمد مقدسی در خصوص تصمیم دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: دولت تصمیم خوبی گرفته است. به اندازه کافی تولید داریم و هیچ کسری وجود ندارد. به طوری که تبدیل به صادرکننده شده‌ایم و می‌توانیم صادراتمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: از دولت درخواست داریم کمک کند تا بتوانیم نهاده‌ها را با قیمت جدید و با ارز نیمایی خریداری کنیم و به دام‌ها بدهیم.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران تصریح کرد: در رابطه با تولید هیچ مشکلی نخواهیم داشت. تولید کاهش پیدا نخواهد کرد، بلکه حفظ و حتی بیشتر هم خواهد شد.

وی در پایان گفت: دولت تصمیم گرفته که یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی را جابجا کند. این یارانه قطع نمی‌شود، فقط قرار است از بخش تولید به بخش مصرف برود. قرار نیست مردم نگران باشند که خدایی نکرده توان خریدشان را از دست بدهند. دولت مابه‌التفاوت این واقعی شدن قیمت کالاها را به مصرف کننده می‌دهد تا بتوانند خرید کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها