رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584393

خیز دو رقیب اصولگرا برای پایین کشیدن قالیباف از صندلی ریاست / رشیدی کوچی : تلاش‌مان را می کنیم آقاتهرانی رئیس نشود

ساعت24-قرن نو نوشت :جلال رشیدی کوچی با اشاره به حضور پایداری ها در لیست کاندیداهای انتخابات هئیت رئیسه گفت: مجلس این افراد را شناخته و قطعا مانند سال اول و یا دوم عمل نمی کند. فکر نمی کنم این افراد انتخابات شوند و ما در مجلس همه تلاش‌مان را می کنیم که این اتفاق نیافتد.

html>

رقبای قالیباف برای فتح کرسی ریاست مجلس یکی بعد از دیگری وارد میدان می شوند، چند روز پیش بود که الیاس نادران که روزگاری در لیست رفقای آقای رئیس بود با نقد ریاست قالیباف بر پارلمان خود را کاندیدای ریاست مجلس کرد. روز گذشته هم مرتضی آقاتهرانی که خود و طیف پایداری دو سال پشت ریاست قالیباف بودند و با سهم خواهی بر ریاست او مُهر تایید زده بودند، کاندیدای انتخابات مجلس شد. کاندیداتوری آقاتهرانی اما پیام روشن جبهه پایداری به قالیباف و همراهانش در مجلس نیز بود که دیگر قرار نیست با ائتلاف یا سهم خواهی از صحنه کنار بشکند.

اما آیا قالیباف ریاست مجلس را حفظ می کند؟ آیا پایداری ها تا آخر در مقابل قالیباف می ایستند یا کاندیداتوری آقاتهرانی پیش زمینه دریافت سهم های بیشتر است؟، افشای فایل صوتی جلسه فرماندهان سپاه و سفر دختر قالیباف به ترکیه چقدر بر ریاست قالیباف سایه خواهد انداخت و ...

قالیباف با رای بالایی رئیس مجلس می شود

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، درباره انتخابات هئیت رئیسه مجلس و احتمال به خطر افتادن صندلی ریاست قالیباف گفت: هر کدام از نمایندگان این اختیار را دارند که در اجلاسیه ها برای مسئولیت های مختلف کاندیدا شوند و این یک مسئله عادی هست.

این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت.

رشیدی کوچی با اشاره به حضور پایداری ها در لیست کاندیداهای انتخابات هئیت رئیسه گفت: مجلس این افراد را شناخته است و قطعا مانند سال اول و یا دوم عمل نمی کند. من فکر نمی کنم این افراد انتخابات شوند. ما در مجلس همه تلاش‌مان را می کنیم که این اتفاق نیافتد.

نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: این نیست که فقط بنشینیم و نظاره گر باشیم. قطعا مجلس باید با یک خرد جمعی و خارج از تندروی های مرسوم اداره شود. ما تبعات و آثار های تندروی در مجلس را مانند افرادی که پیگیر طرح صیانت بودند را مشاهده کردیم که چه آسیب هایی برای جامعه و حتی نظام داشت. به نظرم، مجلس در این موضوع جریانات را شناخته و با قدرت عمل خواهد کرد.

تندروها برای رسیدن به اهدافشان دست به هرکاری می زنند

رشیدی کوچی با اشاره به حواشی اخیر مربوط به قالیباف مانند سیسمونی گیت و فایل صوتی جلسه فرماندهان سپاه و مهدی طائب و ... و تاثیر آن بر رای نمایندگان، خاطر نشان کرد: من کلی عرض می کنم ولی این حواشی که درست شده و مشخص است که مدیریت آن ها در کدام اتاق های فکر شکل می گیرد، خیلی تاثیری روی آرای نمایندگان ندارد.

نماینده مردم مرودشت درباره سوءاستفاده رقبای قالیباف از این حواشی برای کنار زدن او، بیان کرد: سابقه نشان داده است افراد تندرو، علی رغم آن که ادعای زیادی در مباحث اخلاقی دارند اما برای رسیدن به اهدافشان دست به هرکاری می زنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها